-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
5 105 022.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 525.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 525.11 UAH
Номер:
751065eef6f54bdea44e61de0a13ef6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-25-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.05.2023 00:00
Період моніторингу:
25.05.2023 14:49 - 16.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.05.2023 № 15-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 21.04.2023 № 003100-18/4590-2023, почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 25.05.2023 № 15-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-02-09-007680-a 09.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу тендерної документації встановлено порушення вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №1» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10 лютого 2023 р. № 47; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Логвінов Віталій Леонідович» (далі – ФОП «Логвінов Віталій Леонідович»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Логвінов Віталій Леонідович» № 57 від 20.02.2023; договір з ФОП «Логвінов Віталій Леонідович» від 03.03.2023 № 06.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Водночас, за результатами аналізу тендерної документації встановлено, що Замовником визначені такі кваліфікаційні критерії, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
З урахуванням зазначеного, Замовник при складанні вимог тендерної документації повинен керуватися вимогами пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням вимог частини першої статті 16 Закону № 922-VIII, в частині визначення способу документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Згідно з Додатком 1 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційних критеріїв щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Замовник встановив вимогу щодо надання довідки про наявність необхідного обладнання для забезпечення виконання робіт на об’єкті замовника за встановленою формою, яка носить інформативний характер без документального підтвердження вказаної в ній інформації.
Отже, сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, не може вважатися документальним підтвердженням відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи зазначене, тендерна документація складена з порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником згідно пункту 1 частини другої статті 16 цього Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
06.06.2023 15:57 - 21.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2023 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
06.06.2023 р. Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області оприлюднено в електронній системі закупівель Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-007680-a.
За результатами аналізу тендерної документації органом державного фінансового контролю встановлено, що вона складена з порушенням вимог частини першої статті 16 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, оскільки не містить вимог до учасників щодо надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником згідно пункту 1 частини другої статті 16 цього Закону № 922-VIII. Сама по собі довідка, в якій учасники повідомляють про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, не може вважатися документальним підтвердженням відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язало замовника здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів або аргументовані заперечення до висновку.
З урахуванням вищевикладеного, комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформує про проведення роз’яснювальної роботи серед осіб, причетних до підготовки тендерної документації на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера Г-1 КНП "КМКЛ №1", м. Київ, вул. Харківське шосе, 121», з метою забезпечення в подальшому формування ними вимог щодо надання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям з урахуванням результатів моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-09-007680-a.
Дата публікації звіту:
08.06.2023 09:23
Запити/Пояснення
Номер:
e32f12b48c6b46b8bdc512e67e38d147
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.06.2023 16:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-09-007680-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Умовами пункту 6 Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника передбачено надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме: Не пізніше укладання договору про закупівлю переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору у вигляді грошової застави. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю 5 (п’ять) відсотків вартості договору».
У зв’язку із зазначеним, просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем - Фізичною особою-підприємцем Логвіновим Віталієм Леонідовичем відповідного забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 % вартості договору про закупівлю.
Пояснення з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
71139c447c064fc488ee4b732db6d95e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.06.2023 10:49
Опис:
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-09-007680-a), замовник надає наступні пояснення та підтвердні документи.
На виконання вимог тендерної документації переможцем тендеру - фізичною особою – підприємцем Логвіновим Віталієм Леонідовичем внесено на рахунок замовника забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5 (п’ять) відсотків від вартості (ціни) договору, що складає 248729,10 грн. (двісті сорок вісім тисяч сімсот двадцять дев’ять гривень 10 коп.). На підтвердження надаємо сканкопію платіжної інструкції № 13 від 03.03.2023 р.