-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
5 105 022.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 525.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 525.11 UAH
Період оскарження:
09.02.2023 12:46 - 14.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Відвідування та огляд об’єкта
Номер:
60ca5b379d774689b5ab603bba744b28
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-09-007680-a.b1
Назва:
Відвідування та огляд об’єкта
Вимога:
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник тендеру повинен відвідати і оглянути об’єкт будівництва з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, у разі перемоги у тендері. Вартість відвідування об’єкта здійснюється за рахунок учасника. Відвідування об’єкта повинно бути скоординовано із замовником. Для цього кожен учасник звертається до замовника із відповідним листом, складеним в довільній формі. Копія листа, із фіксацією на ньому дати і реєстраційного індексу (вхідного номера), що підтверджують факт його одержання замовником, надається учасником у складі документів тендерної пропозиції.
Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги тендерної документації у наведеній редакції.
За таких умов, Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати вищезазначений документ, що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
За результатами розгляду скарг з аналогічних питань Антимонопольним комітетом України багаторазово було визначено аналогічну вимогу тендерної документації такою, що є дискримінаційною.
В разі незадоволення вимоги будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України щодо дискримінаційних вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 14:10
Вирішення:
Шановний учасник!
У тендерній документації замовник обґрунтував необхідність відвідування об’єкта будівництва, а саме, зазначив: «Учасник тендеру повинен відвідати і оглянути об'єкт будівництва з метою отримання для себе всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю, у разі перемоги у тендері».
Встановлюючи дану вимогу замовник виходив з того, що предметом закупівлі є: «Капітальний ремонт приміщень на 2 поверсі лікувально-діагностичного корпусу №26 (частина) літера Г-1 КНП "КМКЛ №1", м. Київ, вул. Харківське шосе, 121». Відповідно до умов закупівлі виконання робіт має здійснюватися в будівлі, яка експлуатується за своїм функціональним призначенням (див. додаток 3 до тендерної документації). Характер робіт за предметом закупівлі, передбачає втручання в інженерні комунікації будівлі (сантехнічну мережу, електромережу, тощо), а тому, учасники мають реально оцінювати специфіку виконання робіт на об’єкті замовника, режим та специфіку роботи замовника, тощо.
Вважаємо, що огляд об’єкта саме на етапі подання пропозицій дозволить мінімізувати ризики, пов’язані з виконання переможцем закупівлі умов договору в майбутньому, та/або дозволить мінімізувати ризики негативного впливу на надання замовником основних послуг через пошкодження або порушення функціонування об’єкта критичної інфраструктури в ході виконання робіт та/або порушення строків виконання робіт на об’єкті замовника
Водночас, Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання зазначеної вимоги тендерної документації. Також, не відповідають дійсності Ваші припущення про те, що: «…Замовник з незалежних від учасника обставин на власний розсуд може не підписати вищезазначений документ, що в подальшому стане підставою для відхилення пропозиції учасника, що є дискримінаційним по відношенню до учасників».
Вважаємо, що суб'єктивні домисли і припущення не є переконливим аргументом для оскарження рішення замовника, а позицію учасника, який не бажає відвідувати об’єкт, -проявом безвідповідального ставлення до закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено