-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання
Завершена
3 120 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 600.00 UAH
Номер:
aa2612865b314f01ae4dddb739230354
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2023 00:00
Період моніторингу:
21.06.2023 16:04 - 13.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2023 № 48
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-02-08-015915-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення додаткової угоди №1 від 17.03.2023 до договору від 03.03.2023 №5 про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-07-004616-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 08 лютого 2023 року № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення ТОВ «Іскра-Транс-Логістик» та пропозицію переможця торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на предмет відповідності вимогам тендерної документації, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-02-08-015915-a, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення учасника від 20.02.2023 №4 та рішення визначення переможця відкритих торгів від 23.02.2023 №6, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, Договір №5 від 03.03.2023, додаткові угоди від 17.03.2023 №1 та від 05.05.2023 №2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2023.
За результатами питання своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Замовником 27.04.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Додаткову угоду №1, яка укладена 17.03.2023 з ТОВ «НДІ «Укрекопроект».
Таким чином, на порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, Замовником оприлюднено Додаткову угоду №1 від 17.03.2023 на 41 день з дня її укладання.
Період усунення порушень:
04.07.2023 17:35 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.07.2023 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою будуть дотримуватися терміни, щодо публікації змін до договору відповідно строків зазначені у законодавчих актах.
Дата публікації звіту:
17.07.2023 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
0b689e62b26a4812a2df05df87e6bfc6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
03.07.2023 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.07.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-08-015915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Замовником 27.04.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Додаткову угоду №1 від 17.03.2023 з ТОВ «НДІ «Укрекопроект».
Відповідно до вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Поясніть з яких причин Додаткову угоду №1 від 17.03.2023 оприлюднена в систему Prozorro з порушенням вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1e20e18b61a34f4781429fc3a281f0e4
Назва:
Пояснення, щодо не вчасного публікування змін до договору
Дата опублікування:
04.07.2023 08:59
Опис:
Не значне порушення ЗУ «Про Публічні закупівлі», зокрема щодо не вчасного публікування змін до договору, сталося з наступних причин:
- на період воєнного стану Запорізька обласна військова адміністрація з відповідними департаментами були вимушені виконувати свої функції розосереджено у місті і за одною адресою не перебувають. Що у свою чергу впливає на оперативність, та вчасне виконання всіх належних функцій;
- також у зв’язку з тим, що місто знаходиться у зоні можливих/наявних бойових дій, відповідно до затвердженого Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, щодо переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 01 січня 2023 року, місто Запоріжжя постійно підвергається атаками з повітря, що викликано постійними повітряними тривогами. У свою чергу розпорядженням голови Запорізької обласної військової адміністрації було надано вказівки, при оголошенні повітряної тривоги, у обов’язковому порядку всі співробітники без виключення покидають свої робочі місця та спускаються у відповідні відведені місця для безпеки (бомбосховища), тощо.
Тому з вищезазначених факторів, Уповноваженою особою дійсно було про терміновано строк публікування зміни до договору, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону «Про Публічні закупівлі».
Уповноважена з проведення публічних/спрощених закупівель Департаменту захисту довкілля в особі Немченка Григорія Олександровича, просить не застосовувати відповідні штрафні санкції за незначне порушення законодавства з наявними обґрунтованими обставинами.
Номер:
2b225dec45374f80bc7f02bc2522e4b5
Назва:
Пояснення, щодо не вчасного публікування змін до договору
Дата опублікування:
04.07.2023 08:54
Опис:
Не значне порушення ЗУ «Про Публічні закупівлі», зокрема щодо не вчасного публікування змін до договору, сталося з наступних причин:
- на період воєнного стану Запорізька обласна військова адміністрація з відповідними департаментами були вимушені виконувати свої функції розосереджено у місті і за одною адресою не перебувають. Що у свою чергу впливає на оперативність, та вчасне виконання всіх належних функцій;
- також у зв’язку з тим, що місто знаходиться у зоні можливих/наявних бойових дій, відповідно до затвердженого Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, щодо переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) станом на 23 листопада 2022 року, місто Запоріжжя постійно підвергається атаками з повітря, що викликано постійними повітряними тривогами. У свою чергу розпорядженням голови Запорізької обласної військової адміністрації було надано вказівки, при оголошенні повітряної тривоги, у обов’язковому порядку всі співробітники без виключення покидають свої робочі місця та спускаються у відповідні відведені місця для безпеки (бомбосховища), тощо.
Тому з вищезазначених факторів, Уповноваженою особою дійсно було про терміновано строк публікування зміни до договору, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону «Про Публічні закупівлі».
Уповноважена з проведення публічних/спрощених закупівель Департаменту захисту довкілля в особі Немченка Григорія Олександровича, просить не застосовувати відповідні штрафні санкції за незначне порушення законодавства з наявними обґрунтованими обставинами.
Номер:
0e0c177da8d6427ca3789493d4fbc338
Назва:
РОз'яснення
Дата опублікування:
12.07.2023 10:31
Опис:
Просимо Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області надати додаткові роз'яснення, щодо алгоритму заходів направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.