• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення та утилізації ламп розжарювання

Завершена

3 120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 600.00 UAH
Номер: aa2612865b314f01ae4dddb739230354
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-06-21-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 21.06.2023 16:04 - 13.07.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.06.2023 № 48 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 21.06.2023 № 48 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-02-08-015915-a 08.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення додаткової угоди №1 від 17.03.2023 до договору від 03.03.2023 №5 про закупівлю установлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту захисту довкілля Запорізької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-07-004616-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 08 лютого 2023 року № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення ТОВ «Іскра-Транс-Логістик» та пропозицію переможця торгів ТОВ «НДІ «Укрекопроект» на предмет відповідності вимогам тендерної документації, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-02-08-015915-a, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника щодо відхилення учасника від 20.02.2023 №4 та рішення визначення переможця відкритих торгів від 23.02.2023 №6, повідомлення про намір укласти договір від 23.02.2023, Договір №5 від 03.03.2023, додаткові угоди від 17.03.2023 №1 та від 05.05.2023 №2, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2023. За результатами питання своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону – оприлюднюється протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Замовником 27.04.2023 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Додаткову угоду №1, яка укладена 17.03.2023 з ТОВ «НДІ «Укрекопроект». Таким чином, на порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону, Замовником оприлюднено Додаткову угоду №1 від 17.03.2023 на 41 день з дня її укладання.
Період усунення порушень: 04.07.2023 17:35 - 19.07.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2023 17:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою будуть дотримуватися терміни, щодо публікації змін до договору відповідно строків зазначені у законодавчих актах.
Дата публікації звіту: 17.07.2023 11:46

Запити/Пояснення