• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030

Завершена

6 179 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 895.00 UAH
Номер: 9415a55d8f2748eb971a45f11ed13510
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-05-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.05.2023 16:43 - 27.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.05.2023 № 123 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2023-02-06-013227-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, onischuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України установлено порушення абзацу другого частини 22 статті 18 Закону. За результатами аналізу питання розгляду відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Мед Торг» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ФОП «Ракоїд Катерина Олегівна», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з врахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2023 №4, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Мед Торг» (далі – ТОВ «Мед Торг») та фізичної особи підприємця «Ракоїд Катерина Олегівна» (далі – ФОП «Ракоїд Катерина Олегівна»), протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи від 03.03.2023 №5 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, від 06.03.2023 №7 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Ракоїд Катерина Олегівна», від 10.03.2023 №9 про визначення переможцем ТОВ «Мед Торг», від 13.04.2023 №10 про відхилення тендерної пропозиції ФОП «Ракоїд Катерина Олегівна», протокол про визначення переможцем ТОВ «Мед Торг» від 15.04.2023 №12, вимоги замовника про усунення невідповідностей, протокол розкриття тендерної пропозиції, рішення колегії АМКУ від 23.03.2023 № 3666-р/пк-пз (далі – Рішення АМКУ), повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.04.2023 № 171 на суму 6 178 220,00 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення на запити Держаудитслужби отримані 09.05.2023 через електронну систему закупівель. В Рішенні АМКУ в тому числі зазначено, що «у складі Пропозиції Переможця відсутнє підтвердження наявності досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів. Наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Відповідно до Рішення АМКУ, Замовник зобов’язаний скасувати рішення від 10.03.2023 №9 про визначення ТОВ «Мед Торг» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до абзацу другого частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження». Так, відповідно до інформації, що міститься в електронній системі закупівлі Замовником не було оскаржено до суду Рішення АМКУ. Разом із тим, Замовник в електронній системі закупівель розмістив інформацію про скасування рішення від 10.03.2023 №9 про визначення ТОВ «Мед Торг» переможцем процедури закупівлі та вдруге оприлюднив учаснику ТОВ «Мед Торг» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності виявленої в інформації та документах, і протоколом від 15.04.2023 №12 повторно визначив ТОВ «Мед Торг» переможцем процедури закупівлі, що не відповідає зобов’язанню встановленому в Рішенні АМКУ та фактично призводить до його невиконання, чим порушено абзац другий частини 22 статті 18 Закону. Крім того, відповідно до абзацу третього пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Оскільки в Рішенні АМКУ зобов’язанням було скасувати рішення про визначення ТОВ «Мед Торг» переможцем процедури закупівлі, то повторно оприлюднена Замовником вимога про усунення невідповідностей в частині надання ТОВ «Мед Торг» довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору щонайменше двох аналогічних договорів, всіх аналогічних договорів, з переліку, визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічних договорів не пов’язана з виконанням рішення органу оскарження та порушує абзац третій пункту 40 Особливостей. Таким чином, ТОВ «Мед Торг» у своїй тендерній пропозиції не надав документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до пункту 3 особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Мед Торг», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону, та уклав з ним Договір. Аналізом повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю, встановлено, що Замовником на порушення пункту 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року No1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час розміщення в електронній системі закупівель інформації про предмет закупівлі в окремих полях плану закупівлі та в окремих полях оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями не зазначено інформацію щодо коду та назви кожного медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року №159 (далі – національний класифікатор НК024:2019 «Класифікатор медичних виробів»), у разі визначення предмета закупівлі – медичний виріб, якщо предмет закупівлі містить два чи більше медичних виробів. Відповідно до пункту 3 Порядку №1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Період усунення порушень: 26.05.2023 13:57 - 10.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 13:57

Запити/Пояснення