• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030

Завершена

6 179 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 895.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 15:55 - 22.02.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 9975a5078a0b429c8ccca0cff512f367
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.c9
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 21.04.2023 00:00
Автор: ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА", Катерина Ракоїд +380938610876 lawyers.light@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 84b9d30d9d59402fae3542c9da3691c8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.a8
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування)
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 21.04.2023 00:00
Автор: ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА", Катерина Ракоїд +380938610876 lawyers.light@gmail.com
Вимога
Є відповідь

У поданій тендерній пропозиції ТОВ «МЕД ТОРГ» відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 Тендерної документації відсутні чинні гарантійні листи виробника/заявника товару, якими підтверджуються повноваження та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності визначеними цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів, та не надано копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару.

Номер: 3afe9e071bc94e6981c38ba106310f17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.a7
Назва: У поданій тендерній пропозиції ТОВ «МЕД ТОРГ» відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 Тендерної документації відсутні чинні гарантійні листи виробника/заявника товару, якими підтверджуються повноваження та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності визначеними цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів, та не надано копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару.
Вимога:
06 лютого 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ортопедичних імплантатів та металоконструкцій (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) за кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-06-013227-a). Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023 вирішено зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕД ТОРГ" переможцем процедури закупівлі — "Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023- 02-06-013227-a. Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою №12 від 15 квітня 2023 року за результатами розгляду поданих тендерних пропозицій ТОВ «МЕД ТОРГ» знову визнано переможцем. При цьому КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ», при визнанні ТОВ «МЕД ТОРГ» переможцем, проігнорувало, можливо свідомо ідучи на порушення, невідповідність інформації в документах, наданих учасником-переможцем процедури закупівлі у тендерній пропозиції, вимогам, передбаченими в тендерній документації Замовника, які суттєво вплинули на результати кваліфікації, а саме: 1) ТОВ «МЕД ТОРГ» додало до пропозиції учасника торгів гарантійний лист №09/02-1 від 09.02.2023, в якому вказано: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Орбіс Груп», офіційний представник на території України виробників медичних імплантів: Чангжоу Нанксіанг Медікал Дівайс Со., Лтд., Доратек Медікал Електрік Макіна Імаляти Ве Турізм Іншаат Санаї Ве Тіджарет Лтд. Шіркеті, повідомляє, що ТОВ «МЕД ТОРГ» як дистриб'ютер уповноважений представляти на торгах, що проводить КНП «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги». Предмет закупівлі: Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 - 32854, 61574, 61325, 47030. Ідентифікатор закупівлі: ПА-2023-02-06-013227-а». На підтвердження повноважень ТОВ «ОРБІС ГРУП» на право підписання даного гарантійного листа для ТОВ «МЕД ТОРГ» додано Довіреність виробника, яка видана уповноваженому представнику в Україні ТОВ «ОРБІС ГРУП» від імені компанії Changzhou Nanxiang Medical Device Co. Ltd від 08.08.2019 року, де в пункті 2.0 вказано виключний список повноважень, які Виробник надав своєму представнику в Україні ТОВ «ОРБІС ГРУП». Так, даною довіреністю не уповноважено ТОВ «ОРБІС ГРУП» передоручати третім особам представництво Виробника на території України або право надавати третім особам гарантійні листи, як уповноважений представник Виробника. Також, на підтвердження повноважень ТОВ «ОРБІС ГРУП» на право підписання згаданого гарантійного листа ТОВ «МЕД ТОРГ» додало Довіреність виробника, яка видана уповноваженому представнику в Україні ТОВ «ОРБІС ГРУП» від імені компанії Доратек Медікал Електрік Макіна Імаляти Ве Турізм Іншаат Санаї Ве Тіджарет Лтд. Шіркеті від 20.12.2019 року. Слід зауважити, що Даною довіреністю Виробником не уповноважено ТОВ «ОРБІС ГРУП» передоручати третім особам представництво Виробника або право надавати третім особам гарантійні листи, як уповноважений представник Виробника. Від так, гарантійний лист №09/02-1 від 09.02.2023, виданий ТОВ «ОРБІС ГРУП» для ТОВ «МЕД ТОРГ» не є чинним документом та не може наділяти ТОВ «МЕД ТОРГ» повноваженнями, вказаними в цьому гарантійному листі, оскільки не відповідає пунктам вказаних Довіреностей від виробників, на основі яких він виписаний, та суперечить вимогам п.2 Додатку 1 Тендерної документації «Якщо гарантійний лист видається не виробником/заявником товару, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару». 2) ТОВ «МЕД ТОРГ» додало до своєї пропозиції гарантійний лист №09/02-1 від 09.02.2023, в якому вказано: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Тайм Сервіс Плюс», офіційний представник на території України виробника імплантів для артроскопії: ЕМДЖЕЙ ХІРУРГІЯ, повідомляє, що ТОВ «МЕД ТОРГ» як дистриб'ютер уповноважений представляти на торгах, що проводить КНП «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги». Предмет закупівлі: Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 - 32854, 61574, 61325, 47030. Ідентифікатор закупівлі: ПА-2023-02-06-013227-а.» На підтвердження повноважень ТОВ «Тайм Сервіс Плюс» на право підписання даного гарантійного листа ТОВ «МЕД ТОРГ» додало Контракт №1/01 щодо призначення уповноваженого представника виробника медичних виробів на території України від 17.01.2022. Слід зауважити, що даним контрактом не уповноважено ТОВ «Тайм Сервіс Плюс» передоручати третім особам представництво Виробника або право надавати третім особам гарантійні листи, як уповноважений представник Виробника. Від так, гарантійний лист №09/02-1 від 09.02.2023, виданий ТОВ «Тайм Сервіс Плюс» для ТОВ «МЕД ТОРГ» не є чинним документом та не може наділяти ТОВ «МЕД ТОРГ» повноваженнями, вказаними в цьому гарантійному листі, оскільки не відповідає контракту між виробником та представником ТОВ «Тайм Сервіс Плюс», на основі якого такий лист був наданий, та суперечить вимогам п.2 Додатку 1 Тендерної документації «Якщо гарантійний лист видається не виробником/заявником товару, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару». Отже, вказані вище порушення є недотримання ТОВ «МЕД ТОРГ» вимог п. 2 Додатку 1 Тендерної документації Замовника, а тому пропозиція ТОВ «МЕД ТОРГ», як учасника торгів, не може бути прийнята/акцептована та має бути відхилена Замовником, а отже ТОВ «МЕД ТОРГ» не може бути визнаний переможцем. У поданій тендерній пропозиції ТОВ «МЕД ТОРГ» відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 Тендерної документації відсутні чинні гарантійні листи виробника/заявника товару, якими підтверджуються повноваження та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності визначеними цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів, та не надано копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару. У випадку відмови усунути викладені вище порушення та продовжувати ігнорувати та грубо порушувати основні принципи чинного законодавства у сфері публічних закупівель, ідучи на змову з одним із учасників та застосовуючи корупційні схеми, ми залишаємо за собою право висвітлити такі Ваші порушення у засобах масової інформації та звернутися до відповідних державних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Твердження учасника ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА" не відповідає дійсності і є лише припущенням. Умовами тендерної документації не було передбачено виробнику/заявнику товару підтвердити право представника, представництва, філії виробника видавати третім особам гарантійні листи, а надати копії документів, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника/заявника товару. А саме підтвердити, що організація, яка надає такий гарантійний лист є саме представником виробника. Порушення у складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕД ТОРГ» відсутні. Твердження Скаржника про змову з ТОВ «МЕД ТОРГ» та наявність корупційних схем не належить до компетенції ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА", не має жодного підґрунтя, не відповідає дійсності і є лише припущенням. Право особи на повагу до її гідності, як це випливає із статті 28 Конституції України, передбачає не тільки заборону щодо неї катувань, жорстокого, нелюдського поводження чи покарання з боку офіційних осіб. Посягати на гідність особи, тобто на її самоповагу до своїх моральних якостей і етичних принципів, не вправі ніхто. Кожна особа вправі вважати себе чесною, порядною, добросовісною тощо, дбати про свою репутацію, наполягати на повазі до себе, а також вимагати, щоб будь-які сумніви щодо її моральних якостей і етичних принципів були належним чином обґрунтовані. За наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу (про її нібито протиправний або аморальний вчинок тощо), винні особи несуть кримінальну відповідальність, передбачену статтею 125 КК України. Справедливо, що образа службових осіб, які стоять на сторожі прав і інтересів людей у зв'язку з їх службовою діяльністю, передбачає дещо суворішу відповідальність і такий процесуальний порядок, за яким можливість притягнення до відповідальності не ставиться у пряму залежність від бажання на це ображеної особи. По-перше, в умовах демократичного суспільства моральні блага набирають все більшої цінності. По-друге, честь і гідність – це головні моральні блага людини. По-третє, на відміну від матеріальних (чи майнових) благ, заподіяна шкода не може бути усунена.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" Не виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023.

Номер: 2679d5c521ab4a069875f79c312773b6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.b6
Назва: Порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" Не виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023.
Вимога:
06 лютого 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ортопедичних імплантатів та металоконструкцій (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) за кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-02-06-013227-a). До участі у процедурі закупівлі було подано дві тендерні пропозиції: фізична особа-підприємець Ракоїд Катерина Олегівна з ціновою пропозицією 5 555 800,00 грн та Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕД ТОРГ» з ціновою пропозицією 6 178 950,00 грн. Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій системою автоматично була визначена найбільш економічно вигідна пропозиція, а саме тендерна пропозиція ФОП Ракоїд К.О. Проте, протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 06 березня 2023 року № 7 тендерна пропозиція ФОП Ракоїд К.О. була відхилена Замовником на підставі пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була визначена тендерна пропозиція ТОВ «МЕД ТОРГ». Відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою №9 від 10 березня 2023 року за результатами розгляду поданих тендерних пропозицій ТОВ «МЕД ТОРГ» (далі – Переможець) було визначено переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі код ДК 021:2015: 33180000-5 – Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030). Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023 вирішено зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕД ТОРГ" переможцем процедури закупівлі — "Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023- 02-06-013227-a. 24 березня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було повторно оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями ортопедичних імплантатів та металоконструкцій (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) за кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-24-006425-a). До участі у процедурі закупівлі було подано одну тендерну пропозицію: фізичної особи-підприємець Ракоїд Катерина Олегівна з ціновою пропозицією 5 555 800,00 грн. З 03 квітня 2023 року триває процедура кваліфікації переможця та станом на 14 квітня 2023 року рішення Замовником не прийнято. 05 квітня 2023 року Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було втретє повторно оголошено процедуру за оголошено дві закупівлі відкритих торгів з особливостями ортопедичних імплантатів та металоконструкцій: 1. код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574) (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-05-011754-a) та 2. код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 47030) (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-04-05-011756-a). За своїм змістом оголошені нові дві закупівлі 05 квітня 2023 року є ідентичними закупівлі, оголошеній 24 березня 2023 року та щодо якої Замовником не прийнято жодного рішення щодо переможця процедури закупівлі. Протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 14 квітня 2023 року № 10 тендерна пропозиція ФОП Ракоїд К.О. була ПОВТОРНО відхилена Замовником. Однак, при цьому попереднє рішення від 06 березня 2023 року № 7, яким тендерна пропозиція ФОП Ракоїд К.О. була відхилена Замовником ніким не скасовувалось та є чинним. КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було ПОВТОРНО надано ТОВ «МЕД ТОРГ» 24 години на усунення порушень, при цьому не виконавши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023. Окрім того, в ідентичній закупівлі (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) за кодом ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-03-24-006425-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ встановлено порушення пункту 13 Порядку № 1082, встановлено порушення абзацу другого пункту 38 Особливостей, встановлено порушення пункту 47 Особливостей. На етапі кваліфікації перебуває 2 ідентичні за предметом закупівлі відкритих торгів, при цьому Замовник не виконуючи рішення Антимонопольного комітету України перейшов повторно до кваліфікацій учасників процедури закупівлі. Замовник не дотримуючись жодних вимог чинного законодавства України продовжує кваліфікацію ТОВ "МЕД ТОРГ", з чого вбачаються ПОРУШЕННЯ забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі. Такі дії КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ», можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників. Просимо вказати з посилкою на норми чинного законодавства: 1. Підстави повторного прийняття рішення уповноваженою особою від 14 квітня 2023 року № 10, яким тендерна пропозиція ФОП Ракоїд К.О. була ПОВТОРНО відхилена Замовником. 2. Підстави повторного надання ТОВ «МЕД ТОРГ» 24 години на усунення порушень, при цьому не виконавши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3666-р/пк-пз від 23.03.2023.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відсутні підстави для задоволення даної вимоги
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: b536d17f225a4e0183397e6f1d1b088f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.03.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.03.2023 13:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.03.2023 12:32
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2023 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано. рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "МЕД ТОРГ" переможцем процедури закупівлі — "Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030" скасовано
Автор: ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА", Катерина Ракоїд +380938610876 lawyers.light@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 3e61febceb8d4290a8677d03f6cf18b0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.b4
Назва: Порушення КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» (надалі – «Замовник»), оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030). При цьому, при оголошенні Замовником процедури закупівлі було суттєво порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. в частині вказівки у тендерній документації дискримінаційних умов і вимог. КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» порушено вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030), оскільки вказаний замовником у Додатку 1 до тендерної документації перелік товарів, які підлягають закупівлі за результатами проведення торгів містить блоки товарів, які не можуть бути поставлені одним виробником, так як немає щонайменше двох виробників (для допущення конкуренції), у яких були б усі 48 позицій, зазначені в тендерній закупівлі, на момент проведення такої закупівлі та такі товари відповідали б вимогам Технічного регламенту України. Дії Замовника в частині включення в один предмет закупівлі групи товарів, які можуть бути поставлені лише одним виробником в Україні є дискримінаційними вимогами до інших потенційних учасників. Даними вимогами штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі. Замовником порушено принцип рівного ставлення до потенційних учасників оголошеної закупівлі. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Вами при наданні попередньої відповіді не надано мотивуючої відповіді недопущення Замовником дискримінації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі», тому нагально просимо надати мотивовану та вичерпну відповідь на вказані порушення вище (з посилкою на норми чинного законодавства України). Вказуємо про порушення КНП «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» вимог ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вами при наданні даної та попередньої вимоги не надано обґрунтувань ЧИМ САМЕ ВИМОГИ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДИСКРИМІНУЮТЬ САМЕ ВАС (товар, якого виробника ви пропонуєте, чим по відношенню до вашої пропозиції вимоги документації є дискримінуючі, і т.д.), а отже факти дискримінації та порушення Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.02.2023 00:03
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги учасника

Номер: bc0daf4950df42ad8a5d58bd77589bee
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.c3
Назва: дискримінаційні вимоги учасника
Вимога:
06 лютого 2023 року в системі публічних закупівель "PROZORRO" Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» було оголошено процедуру закупівлі - відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030). Після ознайомлення з умовами тендерної документації було виявлено дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію та порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), зокрема основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно зі статтею 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації перелік товарів, які підлягають закупівлі містять 48 найменувань позицій, які у своїй сукупності можуть бути поставлені лише одним виробником. Таким чином, саме наявність встановлених Замовником дискримінаційних сукупних вимог (вищевказаних) до предмету закупівлі у чинній редакції (так як наявний тільки один виробник, який може запропонувати одразу всі 48 найменувань саме з такими сукупними вимогами, так як предмет закупівлі у цілому, без поділу на лоти) позбавляє потенційного учасника можливості взяти участь у закупівлі, що є дискримінацією та порушенням його прав як учасника. Крім того, вимоги тендерної документації містять умови, які суперечать чинній редакції постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема в частині проведення електронного аукціону та порядку розкриття тендерних пропозицій учасників. Враховуючи викладене, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства та розподілу позицій найменувань на окремі лоти, що дозволить збільшити кількість виробників товару та потенційне коло учасників. Керуючий партнер Адвокатського об’єднання «ЛІГАЛ ІННОВЕЙШНС ГРУП» Олексій ЮЩЕНКО
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не містить обґрунтування наявності у "ЛІГАЛ ІННОВЕЙШНС ГРУП" порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дискримінації, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні порушення

Номер: 10a34cefa62e4d478439c8fc13ff7768
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.a2
Назва: Дискримінаційні порушення
Вимога:
Замовником торгів, Комунальним некомерційним підприємством «ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИОКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ», на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (далі – Закон № 922-VIII) розпочато конкурентну процедуру закупівлі - відкриті торги за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030), однак необхідно зазначити про наявність порушень з боку Замовника, а саме: у тендерній документації містяться дискримінаційні умови і вимоги, якими штучно обмежується конкуренція серед потенційних учасників даної закупівлі, а отже наявне порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII. Уточнюємо що дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказаний замовником у Додатку 1 до тендерної документації перелік товарів, які підлягають закупівлі за результатами проведення торгів за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) містить два блоки товарів, а саме набори імплантів для остеосинтезу та набори імплантів для артроскопії, однак при цьому всі 48 позиції, які вказані у тендерній документації не можуть бути поставлені одним виробником, так як немає щонайменше двох виробників (для допущення конкуренції), у яких були б усі 48 позицій, зазначені в тендерній закупівлі, на момент проведення такої закупівлі та такі товари відповідали б вимогам Технічного регламенту України. Вказана продукція в тендерній документації у кількості 48 позиції не міститься у портфоліо щонайменше двох виробників в України та, тим більше, немає сертифікатів відповідності даної продукції, що є прямим дискримінаційним порушенням при оголошенні тендерної закупівлі Замовником та є порушенням норм чинного законодавства України за умови проведення тендерної закупівлі. В частині 4 статті 5 Закону № 922-VIII зазначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині включення в один предмет закупівлі групи товарів, які можуть бути поставлені лише одним виробником в Україні порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси інших потенційних Учасників тендерної закупівлі, пов'язані з їх участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників. Згідно ч. 7 ст. 14 Закону № 922-VIII у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. На підставі викладеного прошу вказати хоча б 2 (двох) виробників, які можуть надати/поставити продукцію, вказану в умовах тендерної документації або внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідності до вимог чинного законодавства України без дискримінаційних порушень. Прошу надати мотивовану відповідь відповідно до вимог статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не містить обґрунтування наявності у ФОП "РАКОЇД КАТЕРИНА ОЛЕГІВНА" порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу дискримінації, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: df185df4821347c0bc8f1bf260dbcbfd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-013227-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником у тендерній документації (із змінами) для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Ортопедичні імплантати та металоконструкції (код ДК 021:2015 - 33183300-9, код НК 024:2019 – 32854, 61574, 61325, 47030) допущено порушення вимог чинного законодавства України щодо недопущення дискримінації учасників. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них та визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказана тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, перелік товару, який є предметом процедури закупівлі та який вказаний у специфікації не може поставити один виробник, так як немає щонайменше двох виробників (для допущення конкуренції), у яких були б у сукупності всі 48 позицій найменувань предмету закупівлі на момент проведення такої закупівлі та такі товари відповідали б вимогам Технічного регламенту України. Вказана продукція в тендерній документації у кількості 48 позиції не міститься у портфоліо щонайменше двох виробників в України та, тим більше, немає сертифікатів відповідності даної продукції, що є прямим дискримінаційним порушенням при оголошенні тендерної закупівлі Замовником та є порушенням норм чинного законодавства України за умови проведення тендерної закупівлі. Виходячи з викладеного, вимагаємо внесення змін до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних вимог, встановлених у тендерній документації та усунення порушень умов тендеру, а також приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства України. Керуючий партнер Адвокатського об’єднання «ЛІГАЛ ІННОВЕЙШНС ГРУП» Олексій ЮЩЕНКО
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вами не зазначено, які саме вимоги та товарні позиції дискримінують саме Вас і які саме зміни потрібно внести та без жодних аргументувань
Статус вимоги: Відхилено