-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021-2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування систем центрального опалення (ЦО), холодного, гарячого водопостачання (ХВП і ГВП), внутрішньої, зовнішньої та зливової каналізації
Завершена
3 545 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 456.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 456.00 UAH
Номер:
617d006a8a0b4e7ea797a60b14194e53
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-12-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.06.2023 00:00
Період моніторингу:
12.06.2023 14:26 - 04.07.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.06.2023 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 12.06.2023 № 45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-02-06-009404-a 06.02.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-02-06-003060-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06 лютого 2023 року № 25, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енергоавтоматика», протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-02-06-009404-a, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 16.02.2023 №39, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023, Договір №246 від 28 лютого 2023 року, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель від 20.06.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «Енергоавтоматика» та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «Енергоавтоматика» укладено Договір про закупівлю послуг №246 від 28 лютого 2023 року на суму 3 202 260,70 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
21.06.2023 15:58 - 27.06.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2023 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
3468b8409b7f4db39637b32f4f881180
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.06.2023 16:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021-2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування систем центрального опалення (ЦО), холодного, гарячого водопостачання (ХВП і ГВП), внутрішньої, зовнішньої та зливової каналізації» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-009404-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d7d3e6a91024b0b9c60475d0d848ff9
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ID: UA-M-2023-06-12-000029
Дата опублікування:
20.06.2023 15:55
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування систем центрального опалення (ЦО), холодного, гарячого водопостачання (ХВП і ГВП), внутрішньої, зовнішньої та зливової каналізації» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-009404-a) та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до ринкових цін у місті Києві, вартості послуг за 1 м² обслуговуючої площі з урахуванням всіх матеріалів, податків та будь-яких витрат.
.
Технічні та якісні характеристики до закупівлі Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з технічного обслуговування систем центрального опалення (ЦО), холодного, гарячого водопостачання (ХВП і ГВП), внутрішньої, зовнішньої та зливової каналізації» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-02-06-009404-a) сформовано відповідно до кількості закладів освіти, які потребують обслуговування систем центрального опалення (ЦО), холодного, гарячого водопостачання (ХВП і ГВП), внутрішньої, зовнішньої та зливової каналізації, загальної площі обслуговування, переліку послуг, які повинні виконуватися періодично.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі –https://svyatruo.org.ua/blog/2023/03/01/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-5/