-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Нафта і дистиляти ДК 021:2015 09130000-9 (дизельне паливо,бензин А-95 , дизельне паливо для дизельгенераторів (талони))
Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, Наказ ДМСУ від 12.12.2022 №111-аг
Завершена
495 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер:
69656cb5d9cd4963822ded114e67ec6a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-31-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2023 00:00
Період моніторингу:
31.07.2023 16:45 - 22.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 №29-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 31 липня 2023 року № 29-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-02-06-005020-а від 06.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецької митниці (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-01-004802-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2023 № 02 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2023; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»; звернення від 21.02.2023 ТОВ ОККО-ПОСТАЧ» до Замовника, відповідь Замовника від 23.02.2023; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2023 № 08, від 21.02.2023 № 09; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023; договір про закупівлю від 03.03.2023 № 177-23 (далі – Договір № 177-23); додаткова угода від 29.03.2023 № 1/186-23 до Договору № 177-23; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 29.03.2023; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 21.08.2023 (далі – Пояснення).
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – Управління) 09.08.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та отримання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено таке Обґрунтування.
Однак, на зазначений запит Замовник через електронну систему закупівель надав Пояснення 21.08.2023, тобто на восьмий робочий день з дня оприлюднення запиту Управлінням, чим порушив строки, встановлені частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
22.08.2023 10:31 - 06.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.08.2023 10:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Чернівецькою митницею здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують надану інформацію в подальшій роботі, зокрема при формуванні Тендерної документації
Дата публікації звіту:
24.08.2023 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
af12e99c0ae74778ab43328b62951ae8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нафта і дистиляти ДК 021:2015 09130000-9 (дизельне паливо, бензин А-95, дизельне паливо для дизельгенераторів (талони))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-02-06-005020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. З яких причин Вами не дотримано вимог пункту 14 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», а саме: під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо бензину А-95 (код ДК 021:2015: 09132000-3 - «Бензин») та дизельного палива (код ДК 021:2015: 09134200-9 - «Дизельне паливо»), визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а зазначено ці товари в межах номенклатурної позиції за єдиним кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти?
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c6086a0d3cbb44689ede05b282a51ac3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.08.2023 16:48
Опис:
Щодо першого питання:
«Технічні, якісні характеристики визначено на підставі ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні ЄВРО. Технічні умови» та ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне ЄВРО. Технічні умови».
Кількісні характеристики та очікувану вартість визначено на підставі розрахунку видатків до кошторису на 2023 рік за КПКВ 3506010 «Керівництво та управління у сфері митної політики» по Чернівецькій митниці».
Щодо другого питання:
«Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://customs.gov.ua/en/publichni-zakupivli-1».
Щодо третього питання:
«Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Оскільки предмет закупівлі містить в собі декілька номенклатурних позицій, що об’єднуються за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника в один предмет закупівлі, під час унесення інформації в оголошення про проведення процедури закупівлі зазначено загальний код товару ДК 021-2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.
Додати до пояснення копії наступних документів:
- копія розрахунку видатків до кошторису на 2023 рік за КПКВ 3506010 «Керівництво та управління у сфері митної політики» по Чернівецькій митниці.