• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Нафта і дистиляти ДК 021:2015 09130000-9 (дизельне паливо,бензин А-95 , дизельне паливо для дизельгенераторів (талони))

Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, Наказ ДМСУ від 12.12.2022 №111-аг

Завершена

495 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Номер: 69656cb5d9cd4963822ded114e67ec6a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-07-31-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 31.07.2023 16:45 - 22.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 31.07.2023 №29-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 31 липня 2023 року № 29-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2023-02-06-005020-а від 06.02.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чернівецької митниці (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-02-01-004802-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.02.2023 № 02 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2023; тендерні пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-ПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ») та Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ» та ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД»; звернення від 21.02.2023 ТОВ ОККО-ПОСТАЧ» до Замовника, відповідь Замовника від 23.02.2023; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2023 № 08, від 21.02.2023 № 09; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2023; договір про закупівлю від 03.03.2023 № 177-23 (далі – Договір № 177-23); додаткова угода від 29.03.2023 № 1/186-23 до Договору № 177-23; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 29.03.2023; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 21.08.2023 (далі – Пояснення). Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області (далі – Управління) 09.08.2023 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів, на підставі яких Замовник здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість (далі – Обґрунтування), та отримання посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено таке Обґрунтування. Однак, на зазначений запит Замовник через електронну систему закупівель надав Пояснення 21.08.2023, тобто на восьмий робочий день з дня оприлюднення запиту Управлінням, чим порушив строки, встановлені частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 22.08.2023 10:31 - 06.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2023 10:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель Чернівецькою митницею здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують надану інформацію в подальшій роботі, зокрема при формуванні Тендерної документації
Дата публікації звіту: 24.08.2023 11:30

Запити/Пояснення