• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Нафта і дистиляти ДК 021:2015 09130000-9 (дизельне паливо,бензин А-95 , дизельне паливо для дизельгенераторів (талони))

Постанова КМУ від 12.10.2022 №1178, Наказ ДМСУ від 12.12.2022 №111-аг

Завершена

495 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 11:35 - 11.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 09ba36322eba43f88e0a0266a6cd6b1c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-005020-a.b1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Керуючись абз.2 п.43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022року, звертаємось із вимогою щодо неправомірної дискваліфікації Учасника торгів ТОВ «ОККО Постач». П.3 Додатку 3 до тендерної документації встановлює наступну вимогу: «У разі, якщо постачання палива здійснюватиметься через мережу АЗС партнерів, то талони повинні бути власників АЗС, на яких буде здійснюватися заправка. На підтвердження цього Учасник повинен надати гарантійний лист». Дана вимога носить дискримінаційний характер, оскільки обмежує право постачальників товару на Участь у закупівлі. Тобто, учасниками можуть бути лише власники АЗС, які водночас є емітентами талонів, що суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки учасник, який є власником(емітентом) талонів, в повному обсязі може забезпечити гарантію відпуску пального на всіх АЗС партнерів на основі партнерський договорів, положення яких включають інформацію про гарантію відпуску, а саме: Виконавець(Власник АЗС) зобов'язується за плату (грошову винагороду) надавати Замовникові(Постачальнику) наступні послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам Замовника: -послуги з надання повного й безперешкодного доступу до інфраструктури АЗС та обладнання АЗС Виконавця, за допомогою якого здійснюється обслуговування пластикових смарт-карт, спецвідомостей, бланків-дозволів (талонів), відомостей обліку відпуску нафтопродуктів Замовника. -послуги з надання повного й безперешкодного доступу до обладнання АЗС Виконавця (паливно-роздавальних колонок та пов’язаного з ними інвентаря), за допомогою якого здійснюється відпуск нафтопродуктів. -послуги з надання повного та безперешкодного доступу до під’їзних шляхів та інших шляхів, які забезпечують заїзд та виїзд автотранспорту клієнтів Замовника на/з АЗС Виконавця, з метою отримання Товарів та/або Послуг на АЗС; -послуги з надання повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника до приміщень будівель, споруд, майданчиків, які розташовані на (входять до складу) АЗС Виконавця (крім службових приміщень) з метою отримання Товарів та Послуг клієнтами Замовника; -послуги з повного та безперешкодного доступу клієнтів Замовника до місць розміщення транспортних засобів на території АЗС Виконавця. -Виконавець зобов’язується забезпечувати постійну робочу готовність та працездатність об’єктів інфраструктури АЗС, що необхідно для якісного і своєчасного надання послуг за цим Договором. Тобто, пропозиція ТОВ «ОККО Постач» неправомірно дискваліфікована, оскільки учасник є власником талонів, та співпрацює з власниками АЗС на основі партнерського договору, умови якого повністю підтверджують відповідність технічним вимогам замовника в частині гарантії відпуску пального автотранспорту замовника на АЗС за зразками талонів ТОВ «ОККО Постач».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що у разі, якщо постачання палива здійснюватиметься через мережу АЗС партнерів, то талони повинні бути власників АЗС, на яких буде здійснюватися заправка. На підтвердження цього Учасник повинен надати гарантійний лист. Учасником ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" в складі своєї пропозиції не було не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. Учасником ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ 39263391) в пропозиції заначено, що заправка нафтопродуктів буде здійснюватися через АЗС партнерів, а саме ТОВ «ОККО Лайт» (код ЄДРПОУ 39228137) та ТОВ «ОККО-Драйв» (код ЄДРПОУ 20122395). Отже учасником ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" в своїй пропозиції вказано, що заправка буде здійснюватися на АЗС партнерів, відповідно учасник ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" повинен був надати в складі пропозиції вищевказаний гарантійний лист. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" Замовником було виявлено дану невідповідність та виставлено вимогу про усунення невідовідностей в інформації та документах поданих в складі пропозиції. Однак Учасником ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" не усунуто порушення та не надано вищевказаного гарантійного листа. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" відхилена правомірно. Крім того зауваження ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ" стосовно того, що вимога про надання в складі пропозиції гарантійного листа про те, що у разі, якщо постачання палива здійснюватиметься через мережу АЗС партнерів, то талони повинні бути власників АЗС, на яких буде здійснюватися заправка є дискримінаційною не може розглядатися після розкриття пропозицій, оскільки пунктом 51 Особливостей передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Слід зазначити, що під час періоду уточнень до замовника не надходило ні запитів за роз’ясненням змісту тендерної пропозиції, ні вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги: Не задоволено