-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: запасні частини, щітки технічні та їх частини до підмітально - прибиральних машин за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»
Завершена
4 395 243.84
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 952.44 UAH
мін. крок: 1% або 43 952.44 UAH
Номер:
5c456763744443baad06ddbaf4299537
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-13-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.06.2023 00:00
Період моніторингу:
13.06.2023 10:57 - 05.07.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2023 №36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 21.04.2023 №003100-18/4590-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.06.2023 №36-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-02-06-004139-a 06.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ХЕВІ ТРАКС", розгляду тендерної пропозиції ТОВ ГЛОБУС-АВТО, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень із врахуванням відповіді Замовника не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановленого порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального підприємства "Міські дороги" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.02.2023 №11/1 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ "ХЕВІ ТРАКС" та ТОВ ГЛОБУС-АВТО, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою №11/2 та від 20.02.2023 №11/3, інформацію про відхилення ТОВ "ХЕВІ ТРАКС", повідомлення про намір укласти договір від 20 лютого 2023, договір від 28.02.2023 №37 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 19.06.2022.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону для об’єднання учасників.
Період усунення порушень:
20.06.2023 11:43 - 05.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.06.2023 11:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку
Дата публікації звіту:
21.06.2023 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
c327a0532b32459cb430d45ab0b7fd4b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
15.06.2023 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: запасні частини, щітки технічні та їх частини до підмітально - прибиральних машин за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-06-004139-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ ГЛОБУС-АВТО те, що на вимогу Додатку 4 тендерної документації замовника, учасником ТОВ ГЛОБУС-АВТО не оприлюднено в електронній системі закупівель інформаційну довідку на підтвердження якості запропонованого товару або документ(и) який(і) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (сертифікати відповідності, паспорти якості або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
ada6aaa606a34f02b7dbc08c6a08a5b0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
19.06.2023 15:24
Опис:
Щодо запиту, в необхідність отриманні пояснень (інформації, документів), Західним офісом Держаудитслужби у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: запасні частини, щітки технічні та їх частини до підмітально - прибиральних машин за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» ID: UA-2023-02-06-004139-a, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог додатку 4 до Тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій мають надати, зокрема інформаційну довідку на підтвердження якості запропонованого товару або документ(и) який(і) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (сертифікати відповідності, паспорти якості або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі). Тобто учасники самостійно, на власний розсуд визначають документ, який підтверджує якість предмета закупівлі.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є товар (запасні частини) до Машин ПМ (ГЛОБУС) оснащені підмітально-прибиральним обладнанням виробництва «BUCHER» відповідно: ГЛОБУС 533710 / ПМ 533701-1.01(1.02) (СІТY FANT); ПМ 533701-3.01 (CITYCAT 2020); ПМ 533701-3.02 (CITYCAT 5000/5006). CF-60 скорочено від СІТY FANT 60 та Машини CITY Ranger 3070 виробництва «EGHOLM». Для полегшення орієнтування учасників стосовно технічних параметрів товару(запасних частин), в тому числі визначення «еквіваленту» (аналогу), в технічному завданні наведено каталожний номер (кат.№) запчастин,- приведений відповідно конструкційного каталогу виробника BUCHER.
При цьому, документацією враховано, що учасники не зобов’язані надавати пропозиції на запчастини саме зазначеного виробника, всі наведені посилання на виробника запасних частин, слід читати та розуміти в контексті «або еквівалент». Але, запропонований учасниками товар повинен бути сумісним з наявними транспортними засобами.
У складі пропозиції поданої учасником ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» надано інформаційну довідку щодо підтвердження якості запропонованого товару від 14 лютого 2023 року згідно з якою пропонується товар оригінального фірмового походження, виробництва концерну BUCHER та компанії Weber, а також сертифікати якості ISO 9001:2015, міжнародно визнаним стандартом якості та управління. Також, у складі пропозиції надано інформаційний лист від 14 лютого 2023 року в якому зазначено, що виробниками товару є концерн BUCHER (Швейцарія), щітки тарільчаті для машин CITY Ranger виробництва компанії Weber (Німеччина).
Відповідно до відкритих джерел інформації, на сайті компанії ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» http://globus-a.com.ua/o-kompanii.html міститься інформація щодо виготовлення і реалізації прибиральних машин та обладнання, а також постачання клієнтам необхідних запчастин.
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції поданої учасником ТОВ «ГЛОБУС-АВТО» було встановлено, що учасник надав всі документи необхідність яких передбачено Тендерною документацією.
Додаток 4 Pdf файли:
Pdf файл- 3 ВІДПОВІДНІСТЬ Дод 4 тех.вимоги;
Pdf файл - 3.1 Інформ.довідка_про підтвердж. якості_page-0001;
Pdf файл - 3.2 Інформ.лист про виробника і походж.Товару;
Pdf файл - 3.1.1 сертифікати якості_додатково_.