• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Оплата видатків з благоустрою населених пунктів, а саме: запасні частини, щітки технічні та їх частини до підмітально - прибиральних машин за кодом ЄЗС ДК 021:2015 : 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів»

Завершена

4 395 243.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 952.44 UAH
Період оскарження: 06.02.2023 11:10 - 15.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 28920afe4f1d47f1bbfb9c87aab12aaa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-06-004139-a.c1
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний, Замовник! Згідно Протоколу 11/2 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою в комунальному підприємстві «Міські дороги» від 26.01.2023 року нашу економічно вигідну пропозицію було безпідставно відхилено, виходячи з наступного. ТОВ «ХЕВІ ТРАКС» надали підтевердження відповідності Додатку 2 до тендерної документації,а саме надали аналогічний договір на продаж запасних частин до транспортних засобів, видаткову накладну та позитивний лист-відгук про співпрацю. Посилання Замовника на те, що в договорі не зазначено код ДК 021:2015, а у листі-відгуку такий код наявний і це є підставою для відхилення тендерної пропозиції, не відповідає ані ЗУ «Про публічні закупівлі», ані вимогам тендерної документації. Крім того, в умовах тендерної документації взагалі не вказано, що саме код ДК 021:2015 має бути зазначений в договорі. Згідно п.5.1, ч.5 Розділу 3 тендерної документації: під аналогічним договором слід розуміти виконаний в повному обсязі договір аналогічного предмету цієї закупівлі. Предметом нашого аналогічного договору, була саме запасна частина, яка відповідає коду ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів. Отже, ця вимога нами підтверджена. Крім того Ви грубо порушили приписи п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, оскільки якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Нагадуємо, що вимога про усунення невідповідностей є вашим ОБОВ’ЯЗКОМ, А НЕ ПРАВОМ! Отже, навіть якщо Вам,із суб’єктивних причин, здалося, що аналогічний договір або лист-відгук Вас не влаштовує – Ви ЗОБОВ’ЯЗАНІ розмістити вимогу про усунення невідповідностей такому учаснику, оскільки ця інформація не стосується забезпечення тендерної пропозиції та та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі! Разом з цим, нами підтверджено і технічні вимоги предмета закупівлі, що вимагається замовником. В складі нашої тендерної пропозиції надано Довідку, що пропонується учасником не підлягає сертифікації на законодавчому рівні – відповідно сертифікати якості ми не надаємо! Інформація, щодо якості товару зазначена в технічних вимогах, які підписані керівником товариства та скріплені печаткою. Там же зазначається інформація, що: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі та іншим вимогам до предмета закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару відповідно до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». Також підтвердили, що запасні частини, щітки технічні та їхні частини будуть новими (такими, що не використовувались раніше). Отже технічна інформація нами підтверджена в повному обсязі. В теперішній час війни, коли найкращі сини та доньки боронять нашу Батьківщину, так відкрито порушувати законодавство України, обираючи Учасника, якийподав найвищу ціну, що вже варто уваги уповноважених на те органів, відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію, це відкрита неповага! Вимагаємо не прорушувати принципи здійснення публічних закупівлель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та скасувати протокол про визначення переможцем ТОВ ГЛОБУС-АВТО, скасувати протокол про дискваліфікацію учасника ТОВ «ХЕВІ ТРАКС» та повернутися на повторний розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції! Повідомляємо, що в разі відхилення даної вимоги будемо змушені звертатися до захисту своїх законних прав зі скаргою на Ваші рішення до Антимонопольного комітету України. Додатково нагадуємо, що згідно статті Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлений кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» — аби мати змогу переконатися в тому, що учасник уже має позитивний досвід роботи, тобто виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. При цьому листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Таким чином аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. В наданому вами «аналогічному договорі» не зазначено коду ДК 021:2015, тому підтвердження аналогічності договору неможливе. Відповідно до Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тобто замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, п1.1. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: 4) інформації про необхідні технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 4 до цієї Тендерної документації. Додаток 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю: в загальних вимогах зазначено, що : Учасник у складі його тендерної пропозиції має надати: 1. Інформаційну довідку на підтвердження якості запропонованого товару або документ(и) який(і) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (сертифікати відповідності, паспорти якості або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі). Ваша тендерна пропозиція містить Довідку щодо сертифікації Вихідний №б/н від 16.02.2023 р., де зазначено, що відповідно до законодавства предмет закупівлі не входить до складу Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Однак вимога була надати Інформаційну довідку на підтвердження якості запропонованого товару або документ(и) який(і) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (сертифікати відповідності, паспорти якості або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі). Тобто дана вимога не встановлює обмеження на підтвердження якості виключно сертифікатами відповідності та свідоцтвами, а дає можливість надати учаснику навіть довідку яка б містила інформацію, що запропонований товар буде якісним. Також зазначаємо, що вами було підписано наш Додаток 4 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, де і встановлювалась вимога та погоджена вами як учасником про надання Інформаційної довідки на підтвердження якості запропонованого товару або документ(и) який(і) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару, його походження (сертифікати відповідності, паспорти якості або інші документи, які підтверджують якість предмета закупівлі). Пункт 40 Особливостей містять вимогу, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки Вами не було надано інформацію, на підтвердження вимог визначених Додатком 4 до Тендерної документації, Технічні характеристики Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Оскільки Додаток 4 до Тендерної документації – це Технічні вимоги вони не підпадають під виправлення.
Статус вимоги: Відхилено