-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Сіль поварена технічна для промислового переробляння
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі передбачена документами оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки - ціна 100%. Інша інформація в документах закупівлі.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 794 дні назад
4 962 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 49 620.00 UAH
Номер:
a41e2429cc3642c199f1af8d7b470c91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-05-01-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2023 00:00
Період моніторингу:
04.08.2023 11:41 - 26.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
03.08.2023 № 162
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2023 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
14 UA-2023-02-03-013775-a 03.02.2023 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПОЛІТРЕЙД» порушень не встановлено, за результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з недійсністю тендерних пропозицій учасників, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» (далі - Замовник) на 2023 рік, тендерну документацію, оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій учасників від 16.03.2023 від 23.03.2023, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 02.03.2023 № 2467-р/пк-пз, від 09.03.2023 № 2914-р/пк-пз, від 30.03.2023 № 3929-р/пк-пз, від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз, пояснення Замовника, оприлюднене в електронній системі закупівель 14.08.2023.
Відповідно до частини 12 статті 8 Закону №922 моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях від 02.03.2023 № 2467-р/пк-пз, від 09.03.2023 № 2914-р/пк-пз, від 30.03.2023 № 3929-р/пк-пз, від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз не проводився.
Пунктом 4.1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції. У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону № 922 визначено, що строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється.
Вимогами частини 8 статті 12 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» має статус «очікує рішення».
Під час проведення моніторингу встановлено, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась, кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 13 лютого 2023 року. Отже строк дії тендерних пропозицій закінчився 13 червня 2023 року. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей на початок проведення моніторингу Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ».
Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
25.08.2023 17:47 - 09.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
25.08.2023 17:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» на висновок моніторингу від 25.08.2023 повідомляє наступне:
У висновку зазначено, що відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» має статус «очікує рішення». Під час проведення моніторингу встановлено: інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась, кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 13 лютого 2023 року. Отже строк дії тендерних пропозицій закінчився 13 червня 2023 року. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей на початок проведення моніторингу Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ».
Звертаємо Вашу увагу, що замовником 23.03.2023 відхилено тендерну пропозицію ФОП Іванечко Ю.В. Учасником 28.03.2023 подано скаргу до Антимонопольного Комітету України та 30.03.2023 скаргу прийнято до розгляду.
Відповідно до п. 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично призупиняє початок електронного аукціону та не оприлюднює рішення замовника про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі.
Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Таким чином на період розгляду скарги в АМКУ України закупівля в електронній системі закупівель призупиняється та має статус «Призупинено». В цей час замовник не мав законодавчих підстав для розгляду наступної пропозиції, яка була автоматично запропонована електронною системою закупівель після відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванечко Ю.В., а саме пропозиції ТОВ «Дніпроспецхім».
Скарга ФОП Іванечко Ю.В. була задоволена та 10.04.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення Антимонопольного комітету України № 4279-р/пк-пз від 05.04.2023.
Відповідно до п. 23 статті 18 Закон України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
Оскільки замовник був не згоден з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України від 05.04.2023, то 24.04.2023 до Київського окружного адміністративного суду направлено позов вих. №3154/09. Станом на 31.08.2023 рішення за позовом Акціонерного товариства «Криворізька теплоцентраль» не прийнято. Згідно зі статтею 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов’язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку.
Пунктом 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Враховуючи вищенаведене, роз’яснення Мінекономіки №3304-04/49140-06 від 07.08.2020 та те, що рішення АМКУ України є обов’язковим до виконання (якщо не оскаржено), якби замовник розглянув пропозицію ТОВ «Дніпроспецхім» (акцептував або відхилив), то тим самим замовником було б порушено положення законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, закупівлі й на сьгоднішній день перебуває у статусі «Призупинено» (скрін додається).
Таким чином, замовником виконані всі дії, передбачені законодавством з урахуванням можливостей функціоналу електронної системи Прозорро. Тому вважаємо, що висновок моніторингу від 25.08.2023 є неправомірним, порушення законодавства з боку замовника відсутні.
Після отримання рішення Київського окружного адміністративного суду, враховуючи, що строк дії тендерних пропозицій по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння сплив, всі тендерні пропозиції за закупівлею будуть відхилені.
Дата публікації звіту:
01.09.2023 12:35
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
Опис:
Про надання відповіді.
Відповідно до пункту 1 наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 07.04.2020 №648 визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «PROZORRO» (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) офіційним веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Згідно з даними інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-03-013775-a, процедура закупівлі солі повареної технічної UA-2023-02-03-013775-a не призупинена та на момент початку проведення моніторингу, а також на теперішній час має статус «Кваліфікація переможця».
Проте Замовником опубліковано скріншот з електронної системи «ZAKUPIVLIPRO».
Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), не передбачено зупинення перебігу терміну дії тендерних пропозицій у разі оскарження рішення АМКУ (стосовно відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванченко Ю.В.) у судовому порядку.
Під час проведення моніторингу встановлено, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась. На момент проведення моніторингу відповідно до даних інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO» тендерна пропозиція ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» є такою, строк дії якої закінчився та є недійсною.
Проте на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ДНІПРОСПЕЦХІМ» у зв’язку з її не дійсністю. При цьому відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Отже, висновок Східного офісу Держаудитслужби за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі UA-2023-02-03-013775-а, опублікований в інформаційно-телекомунікаційній системі «PROZORRO» 25.08.2023, є правомірним та відповідає вимогам законодавства у сфері закупівель.
Дата публікації:
22.09.2023 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
fe6c707f105d438dbc2d4e61b2c4eff3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.08.2023 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
Поясніть причину невиконання рішення Антимонопольного комітету України від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз щодо зобов'язання АКЦИОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванченко Ю.В. за процедурою закупівлі «Сіль поварена технічна для промислового перероблення, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-02-03-013775-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
cbc110ebedb248eeaa95f94877d6a3bd
Назва:
відповідь на запит замовнику на пояснення від 2023-08-09
Дата опублікування:
14.08.2023 15:46
Опис:
Тендерна пропозиція ФОП Іванечко Ю.В. була відхилена на підставі п. 41 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Особливості), а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Учасник звернувся до Антимонопольного Комітету України та скарга була задоволена, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника скасовано. Відповідно до цього ж рішення АМКУ від 05.04.2023 № 4279-р/пк-пз рішення може бути оскаржено у встановлений законодавством строк.
Так, п. 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
24.04.2023 юридичним відділом АТ «КТЦ» направлено позов до Київського окружного адміністративного суду за №3154/09 від 24.04.2023. Відкрито провадження у справі у спрощеному провадженні без проведення судового засідання - 04.05.2023.
Замовник не погоджується з рішенням Антимонопольного комітету України №4279-р/пк-пз від 05.04.2023 з наступних причин:
Замовником оголошено відкриті торги по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до вимог п. 29 част. 1 ст. 1 Закону, замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію. Згідно статті 22 Закону тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: детальний опис товару, показники, посилання на стандартні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, патент, конструкцію та тип предмета закупівлі.
Технічні характеристики предмету закупівлі були передбачені част. 6 розділу ІІІ тендерної документації:
Сіль поварена технічна для промислового переробляння (насипом або в біг-бегах):
Кількість – 368 т,
Відповідність – ДСТУ 4246:2003
Сіль кам’яна вищого сорту;
Помел (розмір фракції, крупність) – помел № 3 мелена: до 4,0 мм включно – не менше 85%, понад 4,0 мм не більше 15%;
вологість – до 0,2%;
нерозчинний залишок – до 0,31 %;
без домішок.
Відповідно до п. 51 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. ФОП Іванечко Ю.В. не скористалась даним правом та не зверталась до замовника з будь-яких роз’яснень щодо тендерної документації, внесення змін до вимог до Учасника або внесення змін до оформлення акту попереднього огляду (додатку №4 до тендерної документації).
Щодо вимоги про надання зразку предмету закупівлі, то як вбачається з консультації Міністерства економіки України товариства з обмеженою відповідальністю «Колор С.І.М», розміщеного на сайті (додається до відповіді), у відповіді Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель немає жодного слова заперечення з даного питання. При цьому, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 459 від 20 серпня 2014 року (зі змінами) «Питання Міністерства економічного розвитку і торгівлі» спеціально уповноваженим органом у сфері закупівель є Мінекономрозвитку. Згідно ст. 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель. Таким чином, відповідь Мінекономіки України на запит ТОВ «Колор С.І.М» прийнято до уваги замовником.
Відповідно до положень законодавства подаючи тендерну пропозицію Учасник цілком та повністю погоджується з умовами проведення процедури закупівлі та вимогами тендерної документації.
Крім того, Учасником не було надано сертифікат відповідності №TER.1.Пр.161-22, про який зазначено в декларації постачальника про відповідність.
Згідно п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не мав підстав для оприлюднення повідомлення про невідповідність тендерної документації.
Звертаємо увагу, що Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» є підприємством-виробником теплової енергії та забезпечує теплом майже половину населення м. Кривого Рогу.
Для живлення хімочищеною водою парових котлів підприємство використовує сіль згідно ДСТУ 4246:2003 Сіль для технічного переробляння вищого гатунку (ГОСТ 153) т.1 стр.129 Справочник химика-энергетика, де показник - масова частка нерозчинного у воді залишку, не більше ніж - 0,31%, концентрація насиченого початкового розчину - 26%, сіль не повинна містити помітних на око домішок. Застосування солі зі значними домішками веде до накопичення на поверхні іонообмінних матеріалів мулу, зважених часток, а в подальшому залипання зерен іонообмінного матеріалу та занесення забрудненнями обладнання. Це призводить до зменшення продуктивності водопідготовчих пристроїв, збільшення витрат солі, неякісної фільтрації та до незворотнього забрудення коштовного іонообмінного матеріалу (термін експлуатації з 1995р).
Таким чином, для виробничої діяльності підприємства велике значення має отримання солі повареної технічної для промислового перероблення саме високої якості відповідно до вимог законодавчих актів. ФОП Іванечко Ю.В., учасник відкритих торгів, згідно протоколу лабораторних досліджень від 20.02.2023р. та акту попереднього обстеження надав предмет закупівлі, який не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлені на підставі положень ДСТУ 4246:2003, а саме: масова частка нерозчинного у воді залишку наданого зразку солі становить 1,1%, що перевищує зазначений допустимий показник в тендерній документації (0,31%).
Враховуючи вищенаведене, замовник не погоджується з рішенням АМКУ від 09.04.2023 та оскаржує рішення в судовому порядку, що не заборонено законодавством України.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відкриті торги по закупівлі солі повареної технічної для промислового переробляння оголошено 3 лютого 2023 року. На цей момент діяли Особливості, відповідно до абзацу 12 пункту 13 яких придбання замовником товару у разі, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 100 тис. грн, здійснюється без застосування відкритих торгів або використання електронного каталогу, коли здійснюється закупівля для забезпечення функціонування об’єктів критичної інфраструктури. Згідно листа Департаменту комунальних послуг та комунального обслуговування міністерства розвитку громад та територій України №8/11/3796-22 від 25.10.2022 року Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» є об’єктом критичної інфраструктури та мало законодавчі підставі для не застосування відкритих торгів. Проте для можливості відбору найбільш якісного товару та укладення договору саме на умовах замовника було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів та відповідно оприлюднено тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, замовник вважає, що діє виключно в межах законодавства у сфері публічних закупівель.