• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори

Закупівля здійснюється для надання на безоплатній основі "Продуктових наборів" особам, які перебувають у складних життєвих обставинах

Завершена

9 924 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 244.50 UAH
Номер: 2c25e0d2a8d64035a099bdd40f527b55
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.03.2023 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 14.03.2023 13:41 - 05.04.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.03.2023 № 12-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 14.03.2023 № 12-з Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 19. UA-2023-02-03-008285-a; 03.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, pushkar.prozorro@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо припинення зобов’язань за Договором від 02.03.2023 № 14 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 квітня 2023 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Хмельницького міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.02.2023 № 22, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 07.02.2023, роз’яснення Замовника на звернення від 08.02.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.02.2023, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Віконт» (далі – ТОВ НВФ «Віконт»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ НВФ «Віконт», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ НВФ «Віконт» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол розгляду (відхилення) тендерної пропозиції ТОВ НВФ «Віконт» від 17.02.2023 № 28, звернення ТОВ НВФ «Віконт» з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації: від 17.02.2023 ID:UA-2023-02-03-008285-a.c1, від 19.02.2023 ID: UA-2023-02-03-008285-a.c2; від 21.02.2023 ID:UA-2023-02-03-008285-a.c3, відповідь Замовника на звернення від 20.02.2023; від 20.02.2023, від 22.02.2023, тендерну пропозицію Приватного підприємства «ТД»Солодкий світ» (далі – ПП «ТД»Солодкий світ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП «ТД»Солодкий світ», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ПП «ТД»Солодкий світ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, звернення ТОВ НВФ «Віконт» від 23.02.2023 за номером ID:UA-2023-02-03-008285-a.b4з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «ТД»Солодкий світ», відповідь Замовника на звернення від 26.02.2023, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 23.02.2023 № 34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.02.2023, договір від 02.03.2023 № 14 (далі – Договір), пояснення та документи від 22.03.2023 та від 24.03.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «Віконт» не у відповідності до вимог Особливостей (безпідставне відхилення). Так, згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 07.02.2023 № 28 Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ НВФ «Віконт» на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: 1. На вимогу про усунення невідповідностей учасник не завантажив документів, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівниками, інформація про яких надавалася в таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не раніше другого півріччя 2022 року в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України, а саме відсутня інформація про Гладуна В.О. та Клинчука А.В. В ході моніторингу встановлено, що для підтвердження зазначеної вимоги учасником ТОВ НВФ «Віконт» 15 лютого 2023 року завантажені через електронну систему закупівель наступні файли з документами: «Лист Пояснення.pdf»; «Додаток 3 Договір _Акт про надання проведення гігієнічних навчання.pdf»; «Додаток 1 Журнал реєстрації навчання працівників з питань гігієни персоналу.pdf»; «Додаток 2 Журнал реєстрації працівників гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів.pdf». Крім того, за результатами розгляду тендерної пропозиції для підтвердження вищезазначених вимог учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції було надано Договір про надання послуг від 10.02.2023 № Р00-0124 та Акт здачі-прийняття виконаних робіт (послуг) від 10.02.2023 № Р00-0124/02/002, укладений між ТОВ НВФ «Віконт» та Державною установою «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб міністерства охорони здоров'я України». Керуючись пунктом 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю України» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області (далі – Управління) звернулось із запитом про надання інформації від 27.03.2023 № 132217-14/978-2023 до Державної установи «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб міністерства охорони здоров'я України» щодо підтвердження або спростування інформації щодо проведення гігієнічних навчань працівників ТОВ НВФ «Віконт» відповідно до вищевказаних документів. Державною установою «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб міністерства охорони здоров'я України» листом 28.03.2023 № 03/0-992 надано наступну інформацію: відповідно до укладеного договору № Р00-0124 від 10 лютого 2023 р. між ДУ «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» та Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробнича фірма «Віконт» фахівцями установи 13.02.2023 р. було проведено лекцію гігієнічного навчання для працівників фірми «Віконт» у кількості 3-х осіб, а саме: Клинчук А.В.; Клинчук С.В.; Гладун В.О. Про проходження лекції гігієнічного навчання даних працівників була зроблена відмітка в їх особових медичних книжках». 2. Учасник під час подання тендерної пропозиції повинен згідно п. 8 Технічних вимог до тендерної документації надати відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно — мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; тари, що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не раніше другого півріччя 2022 року. Учасник надав копії Результатів санітарно-мікробіологічного дослідження матеріалу №75,74,77 датою надходження матеріалу в лабораторію є 09.02.2023 року, а датою видачі результатів є 10.02.2023 року (24 години), які порушують терміни проведення вищевказаних досліджень згідно Інструкції про порядок санітарно - технічного контролю, в яких зазначено термін проведення 48 годин, тобто результати досліджень являються недостовірними. В ході моніторингу встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції для підтвердження вищезазначених вимог, встановлених пунктом 8 Додатку 4 до тендерної документації, учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: Результат санітарно-мікробіологічного дослідження матеріалу № 74,75,76,77, які містяться у файлі «Санітарно-мікробіологічні дослідження матеріалів.pdf»; Крім того, відповідно до абзаців другого та третього пункту 39 Особливостей замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі та з врахуванням пояснень від Замовника, отриманих через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 24.03.2022 встановлено, що Замовник не звертався за підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ НВФ «Віконт» до підприємства, яке здійснювало санітарно-мікробіологічні дослідження матеріалу та надало вищезазначені довідки, чим не дотримано вимог абзаців другого та третього пункту 39 Особливостей, що призвело до безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та порушення принципу максимальної економії та ефективності здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону. 3. Учасник не надав результати дослідження тари, що застосовується для перевезення харчових продуктів, що вимагалось в п.8 технічних вимог до тендерної документації : Надати відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно- мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; тари, що застосовується для перевезення продуктів харчування. Вище вказані документи повинні бути датовані не раніше другого півріччя 2022 року. В ході моніторингу встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції для підтвердження вищезазначених вимог, встановлених пунктом 8 Додатку 4 до тендерної документації, учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: Результат санітарно-мікробіологічного дослідження матеріалу № 74, 75, 76, 77, які містяться у файлі «Санітарно-мікробіологічні дослідження матеріалів.pdf»; 4. На підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно - мікробіологічне дослідження), учасник надав Договір №13 «Про надання медичних послуг» від 10 лютого 2023 року та не надав результати дослідження на складські приміщення згідно даного договору, що вимагалось в п.7 технічних вимог. Результат №76, який наданий учасником, не відноситься до вище зазначеного договору, оскільки має дату надходження матеріалу в лабораторію 09 лютого 2023р., тобто до підписання. В ході моніторингу встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ НВФ «Віконт» надано необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: Результат санітарно-мікробіологічного дослідження матеріалу № 76, який міститься у файлі «Санітарно-мікробіологічні дослідження матеріалів.pdf». 5. Учасник не надав особистої медичної книжки окремо експедиторів, що вимагалися в Додатку 4 п.11 тендерної документації «Завірені належним чином копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150». Крім того, згідно Національного класифікатора України "Класифікатор професій", відсутня професія водій-експедитор. В ході моніторингу встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції для підтвердження вищезазначених вимог, встановлених пунктом 11 Додатку 4 до тендерної документації, учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції надані необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, а саме: Особиста медична книжка Клинчука Андрія Васильовича та Гладуна Володимира Олександровича з відповідними відмітками щодо вчасного проходження медичних оглядів за формою, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 (файл МедКнижка+Трудові+Розпорядження.pdf). Для підтвердження виконання обов’язків експедитора учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції надано копію Розпорядження від 01.08.2022 № 02-К про покладання на період дії військового стану на Гладуна Володимира Олександровича обов’язків експедитора (файл МедКнижка+Трудові+Розпорядження.pdf). 6. На виконання п. 13 додатку 4 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав Декларацію виробника (Посвідчення про якість) №00710 на продукцію молоко згущене незбиране з цукром 8,5% жиру, яка не містить дату виготовлення продукції. В ході моніторингу встановлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції для підтвердження вимог п. 13 Додатку 4 до тендерної документації учасником ТОВ НВФ «Віконт» у складі тендерної пропозиції надано Декларацію виробника (Посвідчення якості) № 00710, видану Приватним підприємством «Еко-молпродукт» 09.12.2022 «11. Сертифікат згущене молоко 380 гр.jpg». Керуючись пунктом 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю України» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ Управління звернулось із запитом про надання інформації від 24.03.2023 № 132217-14/965-2023 до Приватного підприємства «Еко-молпродукт», а саме: - чи надавалась ПП «Еко-молпродукт» Декларація виробника (Посвідчення якості) № 00710 від 09.12.2022 на вимогу (запит) ТОВ НВФ «Віконт»?; - з яких підстав у вищевказаній декларації не зазначено дату виготовлення товару, а саме: консерв молочних Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру?; - з яких підстав у графі «Товароотримувач» відсутня інформація щодо товароотримувача, зокрема ТОВ НВФ «Віконт»? - обґрунтуйте підстави, коли у Декларації виробника не зазначається вищевказана інформація. Приватним підприємством «Еко-молпродукт» листом від 28.03.2023 № 31 надано наступну інформацію: 1) Декларація виробника № 00710 від 09,12.2022р на запит ТОВ НВФ «Віконт» надавалась; 2) У вищевказаній декларації виробника не зазначено дату виготовлення товару, так як ТОВ НВФ «Віконт» не здійснювало закупівлю товару, а декларація надавалась як взірець з вимогами фізико-хімічних, органолептичних показників, умов зберігання і транспортування товару, згідно вимог ДСТУ 4274:2019. 3) Коли Покупець - «Товароотримувач» не здійснює закупку товару, в декларації виробника ми не можемо писати ні дату виготовлення, ні Товароотримувача. Дата виготовлення і товароотримувач зазначається на конкретну партію товару, яку Покупець замовив і перерахував кошти.». Враховуючи викладене, Замовником в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей безпідставно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ НВФ «Віконт», оскільки у тендерній пропозиції ТОВ НВФ «Віконт» містяться всі документи, які вимагались тендерною документацією.
Період усунення порушень: 03.04.2023 16:05 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.04.2023 16:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень, шляхом припинення зобов'язань за Договором від 02.03.2023р.
Дата публікації звіту: 05.04.2023 13:04

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору на підставі додаткової угоди від 05.04.2023 № 1 до договору від 02.03.2023 № 14. Замовником оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю від 05.04.2023.
Дата публікації: 05.04.2023 15:46

Запити/Пояснення