-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продуктові набори
Закупівля здійснюється для надання на безоплатній основі "Продуктових наборів" особам, які перебувають у складних життєвих обставинах
Завершена
9 924 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 244.50 UAH
мін. крок: 1% або 99 244.50 UAH
Період оскарження:
03.02.2023 13:01 - 10.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
не відповідність технічним вимогам закупівлі
Номер:
4b10d9942a4048588b39cd90fa261d1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-008285-a.b4
Назва:
не відповідність технічним вимогам закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник,як би в цій закупівлі була присутня хоч доля чесної конкуренції,то не було б чергової вимоги.Оскільки данна Закупівля здійснюється для надання на безоплатній основі "ПРОДУКТОВИХ НАБОРІВ"особам,які перебувають у складних життевих обставинах,через чинники; похилий вік;часткова,або повна втрата рухової активності;невиліковні хвороби,або ті,які потребують тривалого лікування;психічніта поведінкови розлади,у тому числі в наслідок вживання психоактивних речовин;ІНВАЛІДНІСТЬ; безробіття,як що на утриманні є неповнолітні діти, ; малозабезпеченість особи;НАЛЕЖНІСТЬ ДО УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙНА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ (в т.ч загиблі);насильство за ознакою статі;домашне насильство;потрапляння в ситуацію торговлі людьми;шкода,завдана пожежею,стихійним лихом,катастрофою,бойовими діями,терактом,тимчасовою окупацією.Ці люди,як громадяни України,мають право СПОЖИВАТИ ЯКІСНУІ БЕЗПЕЧНУ ПРОДУКЦІЮ,і тому ВИ,як Замовник, МАЄТЕ ПЕРЕСВІДЧИТИСЬ,що продукти ,які Учасники ПОДАЮТЬ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Є БЕЗПЕЧНИМИ ДЛЯ ЖИТТЯ І ЗДОРОВ"Я ЦИХ ЛЮДЕЙ. ЩО ВИ І "РОБИТЕ" .в ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ "Перелік товарів" п.7 Замовник мав намір закупити "ПЛАСТІВЦІ ВІВСЯНІ" На підтвердження ЯКОСТІ,Замовник вимагав на кожен продукт надати документи якості,а щоб щоб напевно,пересвідчитись гарантовано,то була вимога щодо фото товару. На погодження з технічними вимогами,Учасник"Солодкий Світ",в складі тендерної документації оприлюднив підписані технічні вимоги Замовника,надав гарантійний лист-погодження, оприлюднив фото ,та надав декларацію виробника №34 від 23.11.22р на пластівці вівсяні.В декларації вказанонормативний документ,згідно якого вироблявся продукт,а саме ДСТУ 7698:2015 . Справа в тому,що по даному ДСТУ в Україні може вироблятися КРУПА ВІВСЯНА,але ніяк не ПЛАСТІВЦІ ВІВСЯНІ. Виробники це знають.А Пластівці вівсяні ВИРОБЛЯЮТЬСЯ ,З КРУПИ ВІВСЯНОЇ,згідно іншого нормативного документу. Про те,що Учасник намагається постачати цим знедоленим людям,ПРО ЯКИХ ТАК ПІКЛУЄТЬСЯ ЗАМОВНИК,товар ГІРШОЇ ЯКОСТІ,вказує той факт,що на етикетці(див.фото) не вказано ВЗАГАЛІ ніякого нормативного документу,згідно якого виготовлений даний продукт,що є серйозним порушенням діючого Законодавства Укрїни.Також,на вимогу про змиви,Учасники повинні надати результати змивів з ТАРИ ,яка буде використовуватись при поставках. При всій повазі до Замовника та інших Учасників,але хоч на ПІДПРИЄМСТВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА,ХОЧ НА ЗВИЧАЙНИХ,але піддони,не є тарою. Розмір європіддона просто служить УНІФІКАЦІЄЮ( стандартизацією)транспортної тари. І змиви з них,не підлягають до даної вимоги. Я розумію,що це НЕ БАНКІВСЬКА ДОВІДКА,але це є невиконання умов технічної документаці,яке повинно привести до відхилення пропозиції Учасника "Солодкий Світ" Питання до Замовника: спроба ЗА ДЕРЖАВНИЙ КОШТ,закупити не БЕЗПЕЧНІ ЯКІСНІ ПРОДУКТИ,а продукти нижчої якості,ТА Й ЩЕ ЗА ЗАВИЩЕНИМИ ЦІНАМИ,які більші цін супермаркету, В ЦЬОМУ ПОЛЯГАЄ ВАША ТУРБОТА ПРО ЛЮДЕЙ,ЯКИХ ВИ ОБСЛУГОВУЄТЕ? P.S.Маю честь. Вимог більше не буде.Слово даю. Саме вимог.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр35.PDF 26.02.2023 16:09
Дата подачі:
23.02.2023 23:11
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, хочемо повідомити наступне:
Відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. N 64 "Про введення воєнного стану в Україні", статті 121 Закону України "Про правовий режим воєнного стану", пункту 3 частини першої статті 4 Закону України "Про оборонні закупівлі", Кабінет Міністрів України 3 березня 2022 року прийняв постанову № 186 «Деякі питання маркування харчових продуктів в умовах воєнного стану».
Неухильним залишається інформування споживача стосовно:
обов’язкової інформації про харчовий продукт, що зазначається на його маркуванні відповідно до статті 6 Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів” (крім інформації, яка зазначається відповідно до пунктів 1, 5 і 6 частини першої статті 6 зазначеного Закону), може відрізнятися від фактичних параметричних значень цього продукту;
обов’язкової інформації на маркуванні харчового продукту, яка зазначається відповідно до пункту 3 частини першої статті 6 Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”, може відрізняється від фактичного складу цього продукту. При цьому споживача необхідно у будь-який можливий спосіб поінформувати про наявність речовин у харчовому продукті, які можуть спричинити алергічні реакції або непереносимість.
Стаття 7. Закону України “Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» містить Перелік обов'язкової інформації про харчові продукти:
1. Обов'язковою до надання є така інформація:
1) назва харчового продукту;
2) перелік інгредієнтів;
3) будь-які інгредієнти або допоміжні речовини для переробки, що перелічені в Додатка 1 до цього Закону або походять з речовин чи продуктів, перелічених у Додатку 1 до цього Закону, які спричиняють алергічні реакції або непереносимість, та використовуються у виготовленні чи виробництві харчового продукту і залишаються присутніми у готовому продукті, навіть у зміненій формі;
4) кількісний вміст певних інгредієнтів або категорій інгредієнтів;
5) кількість харчового продукту в установлених одиницях виміру (маса нетто, вага, об'єм або поштучно);
6) часові характеристики придатності харчового продукту;
7) будь-які спеціальні умови зберігання та/або умови використання;
8)) назва та місцезнаходження оператора ринку в Україні, що відповідає за обов'язкову інформацію про харчовий продукт;
9) країна походження або місце походження - у випадках, передбачених статтею 21 цього Закону;
10) інструкції з використання - у випадках, коли відсутність таких інструкцій ускладнює належне використання продукту;
11) для напоїв з вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об'ємних одиниць - фактичний вміст спирту у напої;
12) інформація про поживну цінність харчового продукту.
2. Інформація, перелічена в частині першій цієї статті, має вказуватися словами і числами, а також може додатково виражатися за допомогою піктограм і символів.
3. На призначених для багаторазового використання скляних пляшках, що мають позначки, які неможливо видалити, і на яких етикетки або кольєретки відсутні, обов'язковим є надання лише інформації, зазначеної у пунктах 1, 3, 5, 6 та 12 частини першої цієї статті.
4. Для упаковки або тари, найбільша поверхня якої має площу менше 10 квадратних сантиметрів, обов'язковою для зазначення на упаковці або етикетці є лише інформація, зазначена у пунктах 1, 3, 5, 6 частини першої цієї статті. Інформація, надання якої вимагається пунктом 2 частини першої цієї статті, надається за допомогою інших засобів або надається на запит споживача.
5. Надання інформації, зазначеної у пункті 12 частини першої цієї статті не є обов'язковою для харчових продуктів, перелічених у Додатку 4 до цього Закону.
6. Надання інформації, зазначеної у пунктах 2 та 12 частини першої цієї статті не є обов'язковою для напоїв, з вмістом спирту етилового понад 1,2 відсотка об'ємних одиниць.
Отже, на підставі Закону, можемо зробити висновок, що нанесення ДСТУ, ГОСТ чи ТУ на маркуванні не є обов’язковим, тому Замовник не може вимагати від Учасника нанесення на маркування нормативного документу.
Мінекономрозвитку нагадує, що з січня 2019 року переважна більшість міждержавних стандартів (ГОСТ), розроблених до 1992 року, втратили чинність в Україні. Необхідність припинення дії на території ГОСТ визначена Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленою постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII (далі – Програма). Згідно з нею, у 2015 році "Українським науково-дослідним і навчальним центром проблем стандартизації, сертифікації та якості" (далі – ДП "УкрНДНЦ"), яке виконує функції національного органу стандартизації (розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації"), були видані відповідні накази про скасування ГОСТ із втратою чинності протягом 2016-2018 років та з повною відмовою від них, починаючи з 1 січня 2019 року.
Продовження дії ГОСТ в Україні після 2022 року є неможливим, пластівці вівсяні це ГОСТ 21149-93, використання цього ГОСТУ суперечить законодавству.
З відкритих джерел : «Вівся́ні пластівці́ — вівсяна крупа, розплющена за допомогою спеціального апарату у вигляді рифлених або гладких пелюсток.
Для отримання пластівців цільні зерна вівса сушать, очищають від полови, шліфують і пропарюють. Під дією пари зерна стають м'ягшими, що помітно скорочує час їх приготування. Завдяки розплюскуванню (розкатуванню) пластівці швидше готуються, адже при цьому збільшується площа зерняти. На заключному етапі пластівці часто піддаються термічній обробці».
У ДСТУ 7698:2015 зазначено види та гатунки круп вівсяних,а саме:
1. Крупи вівсяні не подрібнені
2. Крупи вівсяні плющені( крупи одержані внаслідок плющення вівсяних не подрібнених круп попередньо пропарених).
Крім того, Додатком №4 ТД вимагалось, зокрема:
Вівсяні пластівці фасовані по 0,5 кг. шт. 16907 1
Всі продукти, що надходять до Територіального центру, повинні відповідати вимогам державних стандартів, відповідно до ДСТУ, ГОСТ, ТУ.
Виходячи з вищезазначеного ПП « ТД « Солодкий Світ» надав в складі тендерної пропозиції якісне посвідчення із зазначенням ДСТУ, що відповідає вимогам ТД.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати наступні документи:
13. Оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
Учасник надав документи, які вимагались у ТД Замовника. Замовник не може вимагати ніяких документів, окрім тих, які він вказав у своїй тендерній документації та які визначені законом.
Хочемо також зазначити, що Ви як учасник даної закупівлі ТОВ «НВФ «Віконт», в своїй тендерній пропозиції надали Декларацію виробника (якісне посвідчення) № 02/02 від 02 лютого 2022 року, в якій зазначено:
Вид Крупа вівсяна (пластівці вівсяні) 0,5 кг в т.ч. Геркулес; Назва виду Крупа вівсяна (пластівці вівсяні),
в т.ч. Геркулес; К-сть, кг 10000 1000; Дата виготовлення Листопад 2022 р. – Січень 2023 р.; Термін придатності 12 місяців; Нормативний документ ДСТУ 7698:2015 ТУ У 10.6 – 36546281-001,2020.
Тому Ваша Вимога є безпідставною та підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Причина відхилення
Номер:
86484a37490b43b48543f9f94b115084
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-008285-a.c3
Назва:
Причина відхилення
Вимога:
По якому закону?Ви ще вишиванку надягніть.Ви ж не дали відповідь ні на одне моє питання.По закону,відхиляти пропозицію Переможця,по видуманим причинам?За які здобутки люди отримують такі посади?Напевно по принципу"нам не нужны грамотные,нам нужны преданые"Як що побачите десь хлопчину,без руки,або ноги,то скоріш за все,він стоїть в черзі на протез. На сьогодні сучасний протез ноги з коліном коштує вад 5000 долларів,з руками набагато складніше.Є 4 категорії протезів рук,це косметичний(кусок пластика,схожий на руку),тяговий(механічний,з крючком,або щипцями) монобіоніка(з максимально 12 видами хватів)жива рука має 28 основних хватів,та біонічний ,з максимально 24 видами хватів.Так ось,держава фінансує перших два види,вони вартують до 10 000 гривень,але максимум заміняють руку на 5%,а два останні вартують від 400 000 грндо 1000 000 гривень.Ці протези заміняють до 50% функцій руки. Але на них у Держави немає коштів,бо їх намагаються вкрасти і ці кошти збирають волонтери,по копійкам,діти компот продають,допомагають таким чином,та інше. Але ,бажаючих так багато ,що зібрати кошти не виходить відразу.Я сам без протезу,бо у людей ще гірше. Тому і черга.А вони боронили також і ваші пишні форми,а зараз "блискавку"на куртці ,не кажучи про шнурки на берцях.не можуть застегнути.Один мільйон,це МІНІМУМ ЧОТИРИ НОГИ,АБО ДВІ РУКИ. Сумна арифметика? То як що ВИ ХОЧЕТЕ ЗАБРАТИ ЇХНІ ПРОТЕЗИ,ТО ЗАБЕРІТЬ І ЇХНІ ХВОРОБИ.Якщо хвороб для вас багати,то поділіться .Розумію,говорити про це ,зараз не на часі,АЛЕ НАСТАНЕ ДЕНЬ,ЗАКІНЧИТЬСЯ ВІЙНА.Це так,лірика. А ,як що по справі,то при розгляді пропозиції другого Учасника,зверніть увагу на пластівці вівсяні.Всього найкращого,по своєму відхиленню ,скаргу в АМКУ подавати не буду.Бажаю всім миру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр32.PDF 22.02.2023 12:22
Дата подачі:
21.02.2023 09:29
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу чергову Вимогу хочемо повідомити наступне:
Дана Закупівля здійснюється для надання на безоплатній основі "Продуктових наборів" особам, які перебувають у складних життєвих обставинах через чинники:
- похилий вік;
- часткова або повна втрата рухової активності;
- невиліковні хвороби, хвороби, що потребують тривалого лікування;
- психічні та поведінкові розлади, у тому числі внаслідок вживання психоактивних речовин;
- інвалідність;
- безробіття, якщо на утриманні є неповнолітні діти;
- малозабезпеченість особи;
- втрата соціальних зав’язків, у тому числі під час перебування в місцях позбавлення волі;
- належність до сім’ї учасників бойових дій на території України (в тому числі загиблих);
- насильство за ознакою статі;
- домашнє насильство;
- потрапляння в ситуацію торгівлі людьми;
- шкода, завдана пожежею, стихійним лихом, катастрофою, бойовими діями, терористичним актом, збройним конфліктом, тимчасовою окупацією.
Це люди, громадяни України, які мають право споживати якісну і безпечну продукцію і тому ми, як Замовник, маємо пересвідчитись, що продукти харчування, які Учасники подають у складі тендерної пропозиції є безпечними для життя і здоров’я цих людей. Що ми і робимо.
З приводу відповіді на Ваші запитання, повідомляємо наступне:
1. В копіях мед книжок, наданих Учасником у складі тендерної пропозиції, відсутні штампи про проходження гігієнічного навчання працівниками, інформація про яких надавалася в таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інших документів, крім тих, що Ви самі подали, ми не маємо, тож незрозуміло про які штампи у мед книжках Клинчука А.В. і Гладуна В.О. йде мова.
2. Додаток №4. Технічна специфікація містить перелік товарів, що входять до продуктового набору. Згідно переліку до складу набору входять:
Олія рослинна рафінована ємкістю 1 л (2шт)
Рис фасований по 1кг (1шт)
Крупа гречана фасована по 1кг. (1шт)
Цукор фасований по 1кг. (1шт)
Крупа горох фасований по 1 кг. (1шт)
Борошно вищого ґатунку фасоване по 1 кг. (1шт)
Вівсяні пластівці фасовані по 0,5 кг. (1шт)
Макарони фасовані по 1 кг. (1шт)
Горошок зелений консервований 425мл ЖБ (1шт)
Свинина тушкована 500 г СКО (1шт)
Молоко згущене з цукром біле 8,5% жиру 380 г. (1шт)
Чай чорний, по 25-30 фільтр-пакетиків в упаковці (1шт)
Печиво 240-270 г (1шт)
Учасник стверджує, що тарою, яку він використовує є мішки, а з мішків змиви не робляться. Не зрозуміла позиція Учасника – печиво, чай, згущене молоко, свинину тушковану, Учасник буде зберігати та доставляти в мішках? У складських приміщеннях Замовника продукція зберігається на підлозі? Учасник не використовує для зберігання піддони чи контейнери? Чи на підприємстві європейського зразка не ознайомлені з визначенням поняття тара?
ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» ст. 20 визначає обов’язки операторів ринку:
1. Оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють.
2. Оператори ринку зобов’язані:
1) забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу.
Саме Ви, як Учасник, будете стороною Договору, у разі перемоги в даній закупівлі, Ви несете відповідальність за якість та безпечність продукту, навіть того, виробником якого Ви не являєтесь, але плануєте його постачати як складову своєї тендерної пропозиції. Тому Ваші склади, Ваш інвентар, Ваш транспорт, Ваша тара і т.д мають відповідати вимогам законодавства, щодо зберігання та транспортування продукції.
3. Наступне. Надання послуг починається з укладення договору про надання послуг. Ст. 638 ЦКУ. 1. Договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Згідно Ст. 208. Правочини, які належить вчиняти у письмовій формі
1. У письмовій формі належить вчиняти:
1) правочини між юридичними особами;
2) правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
3) правочини фізичних осіб між собою на суму, що перевищує у двадцять і більше разів розмір неоподатковуваного мінімуму доходів громадян, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;
4) інші правочини, щодо яких законом встановлена письмова форма.
Тобто, згідно законодавства України, ТОВ НВФ «ВІКОНТ» (юридична особа) та Комунальне підприємство «Лікарня №1» (юридична особа), повинні заключити Договір в письмовій формі, в якому мають бути прописані істотні умови, передбачені для договорів даного виду.
Правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо він підписаний його стороною (сторонами). Крім того, згідно п.3.1 Договору №13 «Про надання медичних послуг» від 10 лютого 2023 року, на який зсилається Учасник передбачає, що «Послуги надаються за направленням лікаря на отримання медичної послуги, виданому Замовником». Тобто, в самому Договорі прописано, що існує певна процедура, а Учасник даний факт заперечує.
4. І щодо твердження про те, що Учасник не «торгова фірма». Що це має означати?
Ви є учасником тендеру, кінцевим етапом якого є підписання Договору КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ (ТОВАРУ), по тексту якого переможець є Продавцем, а Замовник Покупцем. П.1.1. Договору «В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Продавець зобов’язується поставити та передати у власність Покупцеві: Продуктові набори (Класифікація за ДК 021:2015-15890000-3-продукти харчування та сушені продукти різні) (надалі Товар), а Покупець приймає та оплачує цей Товар, найменування, характеристики, асортимент, кількість, одиниця виміру, ціна за одиницю виміру, загальна ціна товару, код згідно ДК 021:2015, визначена Сторонами у Специфікації (Додаток 1 до Договору), що є невід’ємною частиною до цього Договору». Виходячи з умов Договору Замовник товар купує, оскільки оплачує його, а отже Продавець (переможець) його продає.
5. І другий момент, Учасник стверджує, що в його штаті не передбачена посада експедитора, оскільки Учасник не розвозить свою продукцію. Але згідно Договору Продавець має поставити продукцію Покупцеві - 6.1. Договору «Поставка Товару здійснюється щотижнево невеликими партіями згідно графіка поставки протягом року але не пізніше 24.12.2023р, DDP відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2020». І в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації (вимагалась п.2 Додатку №2 ТД), які мають необхідні знання та досвід зазначено, що Гладун В.О. займає посаду «водій а/тр засобів-експедитор». Якщо в штаті такої посади як експедитор не передбачено, то чому в довідці зазначено посаду водій-експедитор і хто, врешті має право на експедирування та здачу товару Покупцеві?
На підставі вищевикладеного, Уповноважена особа відхиляє вашу вимогу . Рішення Замовника Ви можете оскаржити до спеціально уповноважених органів у передбачений законом строк.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Причина відхилення
Номер:
120fd91f45674ec398878700d5de337e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-008285-a.c2
Назва:
Причина відхилення
Вимога:
Таке враження,що на тебе вилили відро помиїв. Більш зневажливого ставлення до Учасника,більш цинічної та зухвалої спроби відхилення пропозиції,за будь яку ціну,рідко де зустрінеш. В цьому ,Хмельницький терцентр,в перших рядах.на чолі з Коломієць,самої,або її покровителів. Жага наживи затьмарює все. ОК. Виклик прийнято. Згідно протоколу № 28 мою пропозицію було відхилено ,на мій погляд,з фіктивних ,надуманих причин. 1. Щодо сан мінімуму: на виконання НЕЗАКОННОЇ вимоги ,ТОВ "Віконт"заключила договір і направила на платні навчання Клинчука А., Гладуна В. та директора . Для усунення прушення,Учасник оприлюднив Договір,та Акт виконаних робіт.Оскільки Акти виконаних робіт ,є доказовим документом для всіх (крім уповноваженої особи),інші документи не надавалися. Житомирський ОЦОЗ НЕ ВИДАЄ АКТИ ПОІМЕННІ,А ЯК ДОКАЗ,ЩО ПРОЙДЕНО НАВЧАННЯ,В МЕДКНИЖЦІ СТАВИТЬСЯ ШТАМП ,ЩО НАВЧАННЯ ПРОЙДЕНО. Саме такі штампи і поставлені на другий день ,після навчання,у мед книжках Клинчука і Гладуна. 2.Щодо змивів.На виконання даної вимоги,Учасник заключив Договір,на проведення даної процедури,провів її,та отримав відповідні документи. Я не торгова фірма,у мене немає ресторанів,магазинів,я виробляю продукцію борошномельно круп"яної промисловості ,тобто "сухий"продукт. Кишкова паличка,це паразит,який знаходиться в фекаліях,і розмножується на "вологих продуктах,мясі рибі тощо. І даже,що виключено,хтось не помив руки ,після туалету,то шансів вижити даному паразиту НЕМАЄ,оскільки немає поживного середовища.Я не спеціаліст у ЗМИВАХ,і не знаю про 24 ,чи 48 годин. Можливо є якісь сучасні препарати в Житимирі,які позволяють скоротити терміни,а в Вінниці і Хмельницькому їх немає,Я НЕ ЗНАЮ,АЛЕ В ЧОМУ ТУТ МОЯ ПРОВИНА?Єдине,що переповнює серце радістю,то це те,що в Хмельницькому терцентрі,уповноважена особа є СПЕЦІАЛІСТОМ ПО ЗМИВАМ,і як що вона береться стверджувати ,що подані документи не дійсні,то є на це суд.Но це ніяк не може бути ПРИЧИНОЮ ВІДХИЛЕННЯ.3.Тара ,яка застосовується при виробництві круп,то є мішки. З них змиви не робляться. Підкреслюю,МІШКОТАРА,НЕ ЯЩИКИ ДЛЯ МЯСА,НІ ТЕЛЕЖКИ,А МІШКОТАРА. І дані документи,були надані НЕ РАНІШЕ ДРУГОГО ПІВРІЧЧЯ 2022 РОКУ, вони надані ПІЗНІШЕ!!! Вчому тут причина відхилення? Шановна пані Коломієць,в дикому пориві бажання відхилення,сама заплуталась в своїх ПРОПИСНИХ вимогах.4. Стуктура виробничого підприємства,відрізняється від структури торгового. У МЕНЕ НЕМАЄ СКЛАДІВ ОКРЕМО,А Є ВИРОБНИЧО СКЛАДСЬКИ ПРИМІЩЕННЯ.Як це вимагається.Я НЕ РОЗУМІЮ,ЯК МОЖЛИВО БУТИ СПЕЦІАЛІСТОМ ПО ЗМИВАМ,А СТРУКТУРУ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА НЕ ЗНАТИ. Любязно запрошую вас і колектив на екскурсію до себе. Побачите підприємство європейського зразка,і заодно ПРИБЕРЕТЕ ЦЕЙ НЕДОЛІК. Скажіть,будь ласка,яка норма Закону України забороняє спочатку відібрати проби,а потім заключити договір? Ще раз запитую,В ЧОМУ МОЯ ПРОВИНА?І ЧОМУ ЦЕ ПОСЛУЖИЛО ПРИЧИНОЮ ВІДХИЛЕННЯ? Тобто,коли ви висуваєте НЕЗАКОННІ І НЕСУРАЗНІ ВИМОГИ,то це нормально,а коли сьогодні немає директора,а є лаборанти,а завтра з"явився директор,і підписав договір,то це порушення ,?яке привело до відхилення? Ви розумієте,що ви пишете? 5.і 6.Повторюсь,я не торгова фірма,у мене в штаті не передбачено посада експедитора,я не розвожу свою продукцію по магазинам,базарам тощо,не маю діла з готівкою,тому така посада в штаті НЕ ПОТРІБНА. Саме тому в довідці про працівників зазначена посада водій,і на нього надана медича книжка.Щодо дати на сертифікатіДаний сертифікат наданий заводом-виробником,як зразок на підтвердження якісних показників.А без дати,бо я не мав намір купувати дани й продукт до тендеру. Тому немає і дати.Але, на виконання вимоги замовника,в складі тендерної пропозиції оприлюднено ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ НА МОЛОКО,З ДАТОЮ ,що також підтверджує якість..Так в чому причина відхилення,пані Коломієць? З квітня 21 року,коли на посаду заступила ,Пані Коломієць,тендерна документація почала прописуватися так,щоб унеможливити участь в закупівлях інших учасників. Кожен раз вимоги змінювалися,не на користь учасників,а свої дійства прикривали тим,що сильно піклуються про бабусь з дідусями. І в це можна було б повірити,як що б хоч 5% вимог,що виставляються,були б у самому терцентрі,наприклад,були б сертифікати ISO ЧИ РОБІТНИКИ ПРОХОДИЛИ САНМІНІМУМ ,тощо.Так і в цьому тендері,робилося все,щоб нікого,а особливо "Віконта" не було. Але, ви прорахувалися,шановні,і як що думаєте,що спишете все на тендер,що буцім то все чесно,згідно Закону,помиляєтесь,яйця по 17 гривень кілограмами,макарони метрами,теж через тендер купували,а проднабори ,які дорожче ніж роздріб в супермаркеті ? Застерігаю вас ВІД СПРОБИ ЗДІЙСНИТИ ПЕРЕВИТРАТУ(КРАДІЖКУ) ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ. Хоча це і даремно,але ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВИКЛАДЕНІ ПОЯСНЕННЯ,ПРОШУ ВІДМІНИТИ ДІЮ ПРОТОКОЛУ № 28 І ВИЗНАТИ ТОВ "ВІКОНТ" ПЕРЕМОЖЦЕМ В ДАНІЙ ЗАКУПІВЛІ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр30.PDF 20.02.2023 16:13
Дата подачі:
19.02.2023 21:56
Вирішення:
Шановний Учаснику, ми працювали, працюємо і будемо працювати в рамках Закону!
Відповідно пункту 52 «Особливостей» - Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 56 «Особливостей» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
На підставі вищевикладеного вважаємо Вашу Вимогу необґрунтованою і такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
причина відхилення
Номер:
2006ba239b42415d97b786564a4e1df3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-03-008285-a.c1
Назва:
причина відхилення
Вимога:
настане день,закінчиться війна.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр29.PDF 20.02.2023 08:49
Дата подачі:
17.02.2023 10:40
Вирішення:
Шановний Учаснику! Для коректної відповіді, будь ласка, уточніть свою вимогу.
Ми щиро сподіваємось, що день, коли завершиться війна нашою перемогою настане як найскоріше. Слава Україні!
Статус вимоги:
Відхилено