-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби
Завершена
1 110 850.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 554.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 554.25 UAH
Номер:
d2080ceae6984456b025d3ac043c62aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2018-10-16-001994
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2019 00:00
Період моніторингу:
21.02.2019 12:44 - 16.03.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2019 № 10
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 21.02.2019 № 10 .
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-01-001715-b 01.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2. UA-2018-10-18-000915-a 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-02-16-001780-c 16.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4. UA-2018-01-04-001139-a 04.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5. UA-2018-01-10-001763-b 10.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. UA-2018-10-24-001375-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 наказу Мінекономрозвитку № 490.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідність тендерної документації вимогам Закону, визначення предмету закупівлі, оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерної документації, розгляд та визначення переможця, відхилення тендерної пропозиції – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У разі неможливості усунення порушень вжити заходів щодо недопущення їх у подальшому.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 березня 2019 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерної пропозицій ФОП Ковач О.М., відхилення пропозиції ФОП Лизанець В. М., своєчасність надання роз’яснень до тендерної документації, дотримання строків оприлюднення щодо внесення змін у тендерну документацію, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та внесення змін у тендерну документацію, надання роз’яснень до тендерної документації, тендерні пропозиції ФОП Ковач О.М. та ФОП Лизанець В. М., протоколи засідання тендерного комітету № б/н від 23.01.2018, від 26.01.2018 № б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір № 18 від 13.02.2018, повідомлення про внесення змін до договору.
За результатами моніторингу встановлено, що Туря-Реметівським психоневрологічним інтернатом (далі - Замовник) не накладено електронний цифровий підпис на оголошення про проведення відкритих торгів опублікованого в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-01-04-001139-a, не накладено електронний цифровий підпис на річний план закупівель за номером ID: UA-P-2018-01-02-006696-a, не накладено електронний цифровий підпис на протокол розкриття та на повідомлення про намір укласти договір, чим порушено вимоги абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – наказ Мінекономрозвитку № 490).
Період усунення порушень:
14.03.2019 13:38 - 29.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
14.03.2019 13:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Для усунення порушень, вказаних у висновках Західного офісу Держаудитслужби та враховуючи, що здійснити накладення електронного цифрового підпису на вже завершені процедури, за якими оприлюднено звіти про виконання договорів через акредитований електронний майданчик технічно не можливо, запропоновано визнати не накладення електронного цифрового підпису на окремі документи технічною помилкою при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та, відповідно до п.2.9. Примірного Положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб), затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016р. та Положення про тендерний комітет Тур’я-Реметівського психоневрологічного інтернату, виправити допущену технічну помилку при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вважати електронно-цифровий підпис
- річний план закупівель за номером ID: UA-P-2018-01-02-006696-a;
- оголошення про проведення відкритих торгів «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні вироби» за номером ID: UA-2018-01-04-001139-a,
- протокол розкриття та повідомлення про намір укласти договір –
накладеним.
Дата публікації звіту:
22.03.2019 14:22
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Відсутній механізм
Опис:
Відсутній механізм усунення
Дата публікації:
25.03.2019 10:04