-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери (моноблоки), код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
1 036 035.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 181.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 181.00 UAH
Номер:
897cf086073c40bdbb294bddff2170d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 16:56 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-02-01-009700-a 01.02.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.02.2023 № 44, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.02.2023, протокол розкриття, вимогу про усунення невідповідностей ТОВ «Торговий дім «Партнер Ай Ті», протокол відхилення ТОВ «Торговий дім «Партнер Ай Ті» від 13.02.2023 № 54, Вимогу про усунення невідповідностей ФОП Зуб Андрій Олексійович, тендерну пропозицію ФОП Зуб Андрій Олексійович, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2023, договір від 22.02.2023 № 21/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.03.2023.
Період усунення порушень:
23.03.2023 12:14 - 29.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 12:14
Запити/Пояснення
Номер:
b532e487843e4796a66a2fa0132b8408
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2023 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Персональні комп’ютери (моноблоки)», за кодом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)( інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-02-01-009700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d7658396483b4bba9c2d01b781e2d70e
Назва:
Про надання пояснень щодо запиту
Дата опублікування:
06.03.2023 10:53
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Броварський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» (далі – КНП БМР БР КО «БМЦПМСД») на Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість закупівлі № UA-2023-02-01-009700-a, повідомляє наступне (документи додаються)