• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Курятина

Завершена

3 921 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 605.00 UAH
Номер: 9f1493ab9f79419bb323227f76e3ff45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-11-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.05.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.05.2023 13:45 - 02.06.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.05.2023 Одеса № 127 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.05.2023. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.05.2023 № 127 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 10 UA-2023-02-01-008599-a 01.02.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 1, 2 пункту 40, абзаців 2, 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та частини першої статті 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснень до процедури закупівлі, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженого з публічних закупівель від 01.02.2023, роз’яснення на звернення щодо відхилення тендерних пропозицій, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.02.2023 та 13.02.2023, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «Фудгранд» (далі – ТОВ «Фудгранд»), фізичної особи-підприємця Лашхіа Лаша Омарович (далі – ФОП Лашхіа Лаша Омарович), товариства з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»), протокольні рішення уповноваженого з публічних закупівель від 09.02.2023 №№ 09/02-23/1, 09/02-23/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.02.2023, договір про закупівлю від 15.02.2023 № ВСП-8/23, пояснення та документи Замовника від 25.05.2023 отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо (Курятина (куряче філе (охолоджене) - 15000 кілограм, стегно куряче (охолоджене) - 12000 кілограм); код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо. Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурній позиції предмета закупівлі, а саме: Курятина (куряче філе (охолоджене) - 15000 кілограм, стегно куряче (охолоджене) - 12000 кілограм) відноситься до коду ДК 021:2015: 15112130-6: «Курятина». За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. До участі у процедурі закупівлі подали свої тендерні пропозиції три учасники, а саме: ТОВ «Фудгранд» з ціновою пропозицією 3 434 400,00 грн з ПДВ, ФОП Лашхіа Лаша Омарович з ціновою пропозицією 3 570 000,00 грн з ПДВ та ТОВ «Гранат» з ціновою пропозицією 3 906 000,00 грн з ПДВ. Відповідно до протокольних рішень уповноваженого з публічних закупівель від 09.02.2023 №№ 09/02-23/1, 09/02-23/2 були відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ «Фудгранд» та ФОП Лашхіа Лаша Омарович, які електронною системою закупівель визначені найбільш економічно вигідними, на підставі пункту 41 Особливостей, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації. Замовником у протокольному рішенні уповноваженого з публічних закупівель від 09.02.2023 № 09/02-23/1 зазначено, що учасник ТОВ «Фудгранд» не підтвердив технічні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Додатка № 2 до ТД, а саме: відповідно до пункту 5 Додатка 2 до ТД учасник ТОВ «Фудгранд» не підтвердив наявність експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; відповідно до пункту 6 Додатка 2 до ТД учасником ТОВ «Фудгранд» не надав як вимагав Замовник «Скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно з наказом Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт без виявлених порушень, датований не раніше 2023 року»; відповідно до пункту 7 Додатка 2 до ТД учасником ТОВ «Фудгранд» не надав як вимагав Замовник «Скан-копії оригіналів актів Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 року). Акт без виявлених порушень, датований не раніше 2023 року». Слід зазначити, що учасником ТОВ «Фудгранд» у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пунктів 6, 7 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД надано наступні документи, а саме: копії актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 16.09.2022 № 99, від 13.12.2022 № 136, від 13.12.2022 № 137 та копію акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP від 13.12.2022 № 135. Також у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано довідку-пояснення від 08.02.2023 № б/н, в якій зазначено про неможливість надання вищезазначених актів датованих не раніше 2023 з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», якою визначено періодичність здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, та проведенням таких заходів щодо зазначеного учасника у відповідні періоди. Відповідно до пункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником – нерезидентом / переможцем – нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист –роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.05.2023 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фудгранд» у зв’язку з ненаданням документів, визначених у пункті 6, 7 Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Замовником 25.05.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що учасник ТОВ «Фудгранд» не виконав вимогу Замовника, надавши у складі тендерної пропозиції копії актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 16.09.2022 № 99, від 13.12.2022 № 136, від 13.12.2022 № 137 та копію акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP від 13.12.2022 № 135, які датовані строком, що передує визначеному Замовником у ТД. Довідка-пояснення від 08.02.2023 № б/н учасника ТОВ «Фудгранд» не містить посилання на законодавчі норми та не підтверджує законодавчу можливість невиконання вимоги замовника. Разом з тим слід зазначити, що довідка – пояснення від 08.02.2023 № б/н учасника ТОВ «Фудгранд» містить посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», відповідно до пункту 8 якої визначено періодичність здійснення заходів державного контролю з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Крім того, Замовником у протокольному рішенні уповноваженого з публічних закупівель від 09.02.2023 № 09/02-23/2 зазначено, що учасник ФОП Лашхіа Лаша Омарович не підтвердив технічні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Додатка № 2 до ТД, а саме: відповідно до пункту 5 Додатка 2 до ТД учасник ФОП Лашхіа Лаша Омарович не підтвердив наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 40 Особливостей та підпункту 5.3. пункту 5 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки невідповідності, зазначені Замовником у протокольних рішеннях уповноваженого з публічних закупівель Замовника від 09.02.2023 №№ 09/02-23/1, 09/02-23/2, щодо документів, які не подані у складі тендерних пропозицій учасників ТОВ «Фудгранд» та ФОП Лашхіа Лаша Омарович, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та виправлення яких не може призвести до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, останній мав розмістити відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 40 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які відображені у протокольних рішеннях уповноваженого з публічних закупівель від 09.02.2023 №№ 09/02-23/1, 09/02-23/2 щодо учасників процедури закупівлі ТОВ «Фудгранд» та ФОП Лашхіа Лаша Омарович. Отже, на порушення абзацу 1, 2 пункту 40 Особливостей Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформаціях та/або документах, що подані учасниками ТОВ «Фудгранд» та ФОП Лашхіа Лаша Омарович у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та на порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей безпідставно відхилено тендерні пропозиції зазначених учасників. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерні пропозиції учасників ТОВ «Фудгранд» та ФОП Лашхіа Лаша Омарович, остаточна цінова пропозиція яких є меншою, ніж пропозиція наступного учасника процедури закупівлі ТОВ «Гранат», якого визначено переможцем процедури закупівлі, то Замовником не дотримано принципи здійснення публічних закупівель, визначених частиною першою статті 5 Закону, зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Крім того, відповідно до пункту 1 Додатка 4 «Кваліфікаційні критерії» до ТД Замовником визначено, що на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності), на фірмовому бланку (у разі наявності) щодо досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору, за період 2022 рік; скан-копію аналогічного договору з документами, а також підтвердження виконання договору в повному обсязі (скан-копії актів приймання приймання-передачі, видаткових накладних, лист відгук, та інших підтверджуючих документів). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гранат» надано довідку б/д та б/н, в якій наведена інформація про наявність в учасника досвіду виконання трьох аналогічних договорів від 17.02.2020 № 135, від 19.02.2021 № 109, від 21.02.2022 № 124, укладених з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації. Також у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано скановані копії аналогічних договорів: від 17.02.2020 № 135 з додатками до нього, акти звіряння розрахунків за 2020 рік та листом-відгуком від 02.02.2023 № 16 за цим договором; від 19.02.2021 № 109 з додатками до нього, акти звіряння розрахунків за 2021 рік та лист-відгук від 02.02.2023 № 17 за цим договором; від 21.02.2022 № 124 з додатками до нього, акти звіряння розрахунків за 2022 рік, видатковими накладними на суму 12 631,50 грн з ПДВ (від 21.02.2022 № 4721 на суму 1 639,48 грн з ПДВ, від 17.08.2022 № 25674 на суму 1 658,30 грн з ПДВ, від 24.08.2022 № 25699 на суму 2 132,10 грн з ПДВ, від 24.10.2022 № 27781 на суму 2 132,10 грн з ПДВ, від 05.12.2022 № 30327 на суму 3 648,12 грн з ПДВ) та лист-відгук від 02.02.2023 № 18 за цим договором. Водночас відповідно до даних електронної системи закупівель за номерами оголошень UA-2019-12-23-002849-b та UA-2020-12-24-008120-a Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до аналогічних договорів від 17.02.2020 № 135 та від 19.02.2021 № 109 було укладено низку додаткових угод, згідно з якими змінено їх істотні умови та які є їх невід’ємною частиною. Проте учасником ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано вищезазначені аналогічні договори не в повному обсязі, а саме: без додаткових угод, що є їх невід’ємною частиною, та які не є договорами за період 2022 рік, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатка 4 «Кваліфікаційні критерії» до ТД. Також відповідно до даних електронної системи закупівель за номером оголошення UA-2021-12-28-007242-b Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації до аналогічного договору від 21.02.2022 № 124 укладено додаткові угоди від 29.11.2022 № 1, від 28.12.2022 № 2, від 20.01.2023 № 3 та від 01.02.2023 № 4, які є його невід’ємною частиною, та згідно з якими змінено його істотні умови, а саме: продовжено строк дії цього договору на наступний рік та збільшено обсяг надання послуг і вартість за цим договором в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, та, відповідно, які були укладені станом на момент подання учасником тендерної пропозиції (07.02.2023). Отже, учасником ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 21.02.2022 № 124 не в повному обсязі, а саме: без додаткових угод, що є його невід’ємною частиною, та який не є виконаним у повному обсязі з урахуванням вищезазначених додаткових угод, що не відповідає вимогам пункту 1 Додатка 4 «Кваліфікаційні критерії» до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.05.2023 щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гранат» вимогам ТД, Замовником 25.05.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що учасником ТОВ «Гранат» було надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір від 21.02.2022 № 124 з додатками, що є невід’ємною частиною цього Договору: Специфікація - Додаток № 1; Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - Додаток № 2; Дислокація закладів освіти Дарницького району - Додаток № 3; Заявка на продукти - Додаток № 4. Таким чином учасником ТОВ «Гранат» було надано копію аналогічного договору з усіма додатками, що є невід’ємною частиною Договору, за період 2022 рік. Також Замовником зазначено, що саме листом-відгуком було підтверджено виконання договору у повному обсязі, так як замовником не було обмежено учасників щодо способу підтвердження виконання договору у повному обсязі. Проте надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки додаткові угоди до договорів є їх невід’ємною частиною. Отже, на порушення абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гранат», у зв’язку із невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 30.05.2023 16:18 - 14.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.05.2023 16:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення моніторингу UA-M-2023-05-11-000002 від 30.05.2023 року, договір №ВСП-8/23 від 15.02.2023 року було розірвано. Розірвання договору здійснено шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 01.06.2023 року у відповідності до п.п. 7.5, 7.11. Договору, положень Закону України «Про публічні закупівлі», статті 188 Господарського кодексу України, статтей 651, 654 Цивільного кодексу України.
Дата публікації звіту: 01.06.2023 18:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: .
Дата публікації: 02.06.2023 13:37

Запити/Пояснення