-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Курятина
Завершена
3 921 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 605.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 605.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2023 13:08 - 06.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Номер:
993f7345dc6c4666915237141f16c9b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-01-008599-a.b2
Назва:
Порушення постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Вимога:
Кабінет Міністрів України постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зокрема, постановив:
1. Затвердити особливості здійснення публічних акупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додаються до Постанови (далі — Особливості).
Відповідно п. 40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Шановний замовнику, прошу надати відповідь чому не дотримуєтесь норм законодавства та відповідно до тендерної документації замовника не надали учаснику 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 13.02.2023 16:38
Дата подачі:
10.02.2023 18:16
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник розглянув Вашу вимогу, на підставі чого хоче зазначити наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку Замовником протокольним рішенням №09/02-23/2 від 09.02.2023 року було прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ". Крім того, Замовником було надано наступне обґрунтування даного рішення:
1) Згідно пункту 5 Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Учасник повинен надати підтвердження наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не підтвердив наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Тому, Учасник не підтвердив технічні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Додатку №2 ТД.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, викладено в Додатку №2 до ТД, крім, того в даному пункті Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- детальним описом товарів (послуг), що будуть надаватися, який підтверджує відповідність запропонованих учасником (товарів) послуг вимогам тендерної документації;
- документами та інформацією, передбаченими Додатком 2 до Тендерної документації.
Як наслідок, Замовником було прийнято рішення, про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ". Підтвердженням даної позиції може слугувати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 138-р/пк-пз від 04.01.2023 (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-30-014685-a), в якому вказано на правомірність відхилення тендерної пропозиції через відсутність документів, що передбачені додатком 2 Документації, які підтверджують відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно із встановленими вимогами.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимагаємо скасувати рішення Замовника
Номер:
871059fe4bf847e4be96a5f7cbd13829
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-02-01-008599-a.b1
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення Замовника
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення, про відхилення нашої пропозиції, оскільки відповідно, до вимог чинного законодавства, в тому числі відповідно до ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовники на підставі пункту пункту 40 вказаних ОСОБЛИВОСТЕЙ повинні надавати учаснику 24 години для виправлення помилок(невідповідностей).
40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Наявність експлаутаційного дозволу та актів аудиту не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення замовника та вимагаємо діяти в межах чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 12.02.2023 15:18
Дата подачі:
09.02.2023 15:09
Вирішення:
Шановний Учасник, Замовник розглянув Вашу вимогу, на підставі чого хоче зазначити наступне.
Відповідно до абз. 1 ч. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В даному випадку Замовником протокольним рішенням №09/02-23/1 від 09.02.2023 року було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ФУДГРАНД». Крім того, Замовником було надано наступне обґрунтування даного рішення:
«1) Згідно пункту 5 Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Учасник повинен надати підтвердження наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Учасник не підтвердив наявності експлуатаційного дозволу Учасника (скан-копія оригіналу), який дозволяє йому як оператору ринку займатися відповідною господарською діяльністю що пов’язана з виробництвом та/або зберіганням та/або обігом та/або реалізації, пакуванням та перепакуванням харчових продуктів тваринного походження на його потужностях відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Тому, Учасник не підтвердив технічні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Додатку №2 ТД.
2) Згідно пункту 6 Додатку №2 тендерної документації Замовник вимагав документального підтвердження вимог, а саме: «Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт без виявлених порушень, датований не раніше 2023 року».
Учасник не надав як вимагав Замовник «Скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно Наказу Міністерства економіки України № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт без виявлених порушень, датований не раніше 2023 року».
Тому, Учасник не підтвердив технічні характеристики предмету закупівлі, відповідно до Додатку №2 ТД.».
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, викладено в Додатку №2 до ТД, крім, того в даному пункті Замовником передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена:
- детальним описом товарів (послуг), що будуть надаватися, який підтверджує відповідність запропонованих учасником (товарів) послуг вимогам тендерної документації;
- документами та інформацією, передбаченими Додатком 2 до Тендерної документації.
Як наслідок, Замовником було прийнято рішення, про відхилення тендерної пропозиції ТОФ «ФУДГРАНД». Підтвердженням даної позиції може слугувати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 138-р/пк-пз від 04.01.2023 (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-11-30-014685-a), в якому вказано на правомірність відхилення тендерної пропозиції через відсутність документів, що передбачені додатком 2 Документації, які підтверджують відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі згідно із встановленими вимогами.
Статус вимоги:
Не задоволено