• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 091300000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо Євро 5 та бензин марки А-95 по скретч - картах)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 18 000.00 UAH
Номер: 0b0586759b6246938f2bf42149771743
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-17-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.05.2023 11:34 - 26.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.05.2023 № 109 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.05.2023 № 109 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2023-02-01-002798-a 01.02.2023 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОЇЦЬКЕ ЖКГ" код ЄДРПОУ 36199334 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "НОРДГАЗ". За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пунктів 18, 46 Особливостей. За результатами аналізу питань своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, встановлено порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом застосування відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 та розірвання договору через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТРОЇЦЬКЕ ЖКГ" (далі Замовник) ID: UA-P-2023-01-30-001692-c на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи – протокол від 02.02.2023 №1 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОРДГАЗ" (далі ТОВ " НОРДГАЗ"), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.02.2023 №1, від 28.02.2023 №2, від 17.03.2023 №4, від 21.03.2023 №6, рішення АМКУ від 23.02.2023 №2193-р/пк-пз, від 14.03.2023 № № 3128-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 21.03.2023, договір про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішеннях від від 23.02.2023 №2193-р/пк-пз, від 14.03.2023 № № 3128-р/пк-пз, не здійснювався. Моніторингом питання відображення закупівлі у річному плані встановлено, що пунктом 8 річного плану закупівель Замовника на 2023 рік (пункт плану UA-P-2023-01-30-001692-c) джерелом фінансування закупівлі визначено місцевий бюджет, проте, в пункті 7 цього ж плану код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) не зазначений, чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону № 922. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Особливостей встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: умова, зазначена у пункті 4.4.2 Проекту договору Додаток 2 до тендерної документації cтосовно збільшення ціни за одиницю Товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого Товару на ринку у разі документально підтвердженого коливання ціни такого Товару на ринку, суперечить вимогам підпункту 2 пункту 19 Особливостей. В пункті 1 розділу 3 тендерної документації та розділі 3 Додатку №1 до тендерної документації Замовник визначив, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 21.03.2023, проте, визначеним переможцем торгів ТОВ "НОРДГАЗ" у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно з підпунктом 3 пункту 3 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. На порушення вимог абзаца третього підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "НОРДГАЗ" та укладено договір про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 на суму 508 200,00 гривень. Пунктом 46 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом відповідності умов укладеного договору про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця ТОВ "НОРДГАЗ" встановлено, що умови укладеного договору про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023, викладено в редакції, яка відрізняється від тексту Проекту який є Додатком 2 документації «(Проект договору про закупівлю та порядок змін умов договору про закупівлю)», а саме: - пункти 1.1., 1.2. розділу «1. Предмет договору», викладено в новій редакції; - розділ «1. Предмет договору» доповнено пунктами 1.4, 1.5, 1.6 з новим текстом, якого не було в Проекті договору; - тексти розділу «VІ. Поставка товарів», розділу «VIIІ. Відповідальність сторін», розділу «IX. Обставини непереборної сили», розділу «X. Вирішення спорів», розділу «XІ. Строк дії договору», розділу «XIІ. Інші умови» викладено в новій редакції; - текст розділу «VIІ. Права та обов’язки сторін» викладено в новій редакції в розділі «6. Iнші права та обов’язки cтoрін»; - пункт 11.12. розділу «11. Iнші умови» Договору, де Додатком 2 зазначено Цінову пропозицію, відрізняється від пункту 13.2 розділу «XIIІ. Додатки до договору» Проекту договору, в якому Додатком №2 є технічна специфікація; Крім того, в укладеному договорі про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 відсутні розділи Проекту договору (Додаток 2 документації): «ІІ. Терміни визначені в договорі», «V. Порядок здійснення оплати». Натомість, укладений договір про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 містить розділ «3. Порядок розрахунків» з текстом, відмінним від Проекту договору, розділ «10. Конфіденційність», якого не було в Проекту договору. При цьому, у складі тендерної пропозиції ТОВ "НОРДГАЗ" завантажено цінову пропозиція (файл "Цінова пропозиція.pdf"), де зазначено, зокрема: "Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "НОРДГАЗ", підтверджуємо повну і беззаперечну згоду з усіма умовами договору про закупівлю, що вказані в Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та зобов’язуємося укласти договір про закупівлю, у разі визнання нас переможцями спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір закупівлю на умовах визначених Додатком 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Ми погоджуємося, що договір про надання послуг, який буде укладений за результатами проведеної спрощеної закупівлі, є публічною інформацією і буде оприлюднений в електронній системі закупівель Prozorro". Вищезазначене є недотриманням вимоги пункту 4 розділу 6 тендерної документації, де Замовником визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів за результатами електронного аукціону в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю товарів від 28.03.2023 № 2803/2023 є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей. Під час проведення моніторингу відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Східним офісом в електронній системі закупівель 09.05.2023 розміщено запит про надання пояснення Замовником з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Проте на порушення вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Замовником у визначені строки через електронну систему закупівель не надано відповідні пояснення (інформацію, документи).
Період усунення порушень: 23.05.2023 10:34 - 07.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 10:34

Запити/Пояснення