-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо рідинне
Завершена
14 996 372.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 981.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 74 981.86 UAH
Номер:
1c25b90f8ff0431794775e4290ff8b62
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.12.2023 00:00
Період моніторингу:
05.12.2023 09:56 - 27.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 № 327
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-31-011156-a 31.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» установлено недотримання вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 03.01.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2023 № 2, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 14.02.2023, протокол розкриття від 14.02.2023, тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ОЙЛ» (далі – Переможець), протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 21.02.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.02.2023, договір від 27.02.2023 № 882, додаткові угоди від 08.08.2023 № 1, від 18.08.2023 № 2 та від 01.12.2023 № 3, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 11.12.2023.
Моніторингом установлено, що на участь у торгах подано пропозиції 2-х учасників: ТОВ «ГЛОБАЛ СЕЙЛ», з остаточною ціновою пропозицією - 14 155 760,00 гривень, а також ТОВ «АВТО ОЙЛ», з остаточною ціновою пропозицією - 12 777 850,00 гривень.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника - ТОВ «АВТО ОЙЛ», з остаточною ціновою пропозицією - 12 777 850,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до пункту 1 Розділу 3 ТД, установлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, зокрема: − інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідної технічної специфікації (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) з інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 4 до ТД.
Відповідно до «примітки» зазначеної Замовником у Додатку 4 (Технічна специфікація) до ТД, установлено, що учасник повинен надати гарантійний лист про можливість поставки відразу всієї кількості пального, зазначеного в Оголошенні до Тендерної документації.
Згідно з Оголошенням (оприлюднений у файлі «Оголошення.docx», оприлюдненим Замовником в електронній системі закупівель, встановлено, зокрема:
Кількість товарів:
Дизельне паливо (налив) – 181 000 літрів;
А-95 (налив) – 85 400 літрів;
Дизельне паливо (талони) – 15 000 літрів;
А-95 (талони) – 5 000 літрів;
Місце поставки товарів: талони - АЗС м. Бровари Київської області; за адресою Замовника: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. О. Онікієнка, 2.
Так, на виконання зазначених вище вимог Замовника, Переможцем у складі пропозиції надано Гарантійний лист б/д б/н (оприлюднений у файлі «Тех част 1.pdf»), відповідно до якого, Переможець «гарантує, що має можливість поставки відразу всієї кількості пального, зазначеного в Оголошені до Тендерної документації про проведення торгів UA-2023-01-31-011156-a», однак, зазначає, виключно, «за адресою Замовника: 07400, Київська обл., м. Бровари, вул. О. Онікієнка, 2», чим, відповідно, не дотримано вимоги Додатку 4 до ТД, в частині гарантування можливості поставки відразу всієї кількості пального, у тому числі за талонами на АЗС м. Бровари Київської області.
Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу, установлено, що, на виконання вимоги Замовника визначеної підпунктом 2.4. пункту 2 Додатку 4 до ТД, щодо наявності розгалуженої мережі АЗС, що обслуговує талони, а саме: не менше ніж 2 (дві) АЗС в місті Бровари, Переможцем надано Довідку б/д б/н (оприлюдна у файлі «Тех част 2.pdf»), щодо наявної мережі АЗС (далі – Довідка щодо мережі АЗС).
Відповідно до наданої Довідки щодо мережі АЗС, ТОВ «АВТО ОЙЛ» зазначено про наявність 2 (двох) АЗС партнерів, а саме:
- АЗС «БРСМ-НАФТА» (використовується на підставі договору з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР»);
- АЗС «WOG» («ВОГ») (використовується на підставі договору з ТОВ «ВЕСТ КАРД»).
Разом з тим, відповідно до підпункту 2.8 пункту 2 Додатку 4 до ТД, на підтвердження запропонованих талонів відповідності технічним вимогам предмета закупівлі, Замовник установлює вимогу, щодо надання оригіналу листа від АЗС партнерів з гарантуванням цілодобового обслуговування талонів учасника протягом 2023 року, а також наголошує, що лист повинен бути виданий на ім’я учасника та Замовника (згідно ідентифікатора закупівлі) з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Так, на виконання вищезазначеної вимоги Замовника, Переможцем надано лист від ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» (архів файлів «АО_БЛАНК.DOCX.asice.zip»), щодо «безперебійного обслуговування талонів згідно договору купівлі-продажу бланків-дозволів та паливних карток для отоварення ПММ № ДГ-0004203 від 1 березня 2021 р. на АЗК «БРСМ-НАФТА» згідно терміну їх дії та режимом робити АЗС, протягом 2023 року».
Однак, аналізом розміщених файлів, установлено, що відповідно до Протоколу перевірки електронного підпису, зазначено, зокрема: Підписувач: Тельпух Олександр Сергійович; Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР»; Посада: Директор; Тип підпису: Удосконалений; Сертифікат: Кваліфікований.
Відповідно до пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися «кваліфікованим». Відмінність кваліфікованого електронного підпису від удосконаленого електронного підпису - зберігання на захищеному носії - токені чи у хмарі».
Зважаючи на викладене, наданий Переможцем лист від АЗС партнера - ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР» не відповідає визначеним у підпункті 2.8 пункту 2 Додатку 4 до ТД вимогам Замовника, в частині відсутності конкретизації щодо безпосередньо цілодобового обслуговування талонів протягом 2023 року на АЗС «БРСМ-НАФТА», а також відсутності накладання КЕП на лист.
Крім того, відповідно до підпункту 2.6 пункту 2 Додатку 4 до ТД, на підтвердження запропонованих талонів відповідності технічним вимогам предмета закупівлі, Замовник установлює вимогу, щодо надання документального підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі сертифікати якості (паспорти якості/посвідчення про якість) та сертифікати відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України).
На виконання зазначеної вище вимоги, ТОВ «АВТО ОЙЛ» у складі пропозиції надано:
на товар «Бензин неетильований А-95»:
- Сертифікат відповідності від 10.11.2022 № UA.TR.037.00148-22;
- Декларацію про відповідність від 10.11.2022 б/н;
- Паспорт якості від 10.11.2022 № 05392601/22-0001/796;
на товар «Паливо дизельне Ekodiesel Ultra F»:
- Сертифікат відповідності від 10.11.2022 № UA.TR.037.00149-22;
- Декларацію про відповідність від 10.11.2022 б/н;
- Паспорт якості від 10.11.2022 № 05392601/22-0002/798.
Аналізом зазначених вище технічних документів, установлено, що виробником зазначених вище товарів є – POLSKI KONCERN NAFTOWY ORLEN S A., Chemikow 7, 09-411 Plock; країна походження (виробництва) – Польща; замовник сертифікації та постачальник продукції – ТОВ «ОККО-ПОСТАЧ».
При цьому, відповідно до наданої Переможцем у складі пропозиції інформації та документів, партнерами ТОВ «АВТО ОЙЛ», на АЗС яких буде реалізовуватись обслуговування талонів є АЗС «БРСМ-НАФТА» (на підставі договору від 01.03.2021 № ДГ-0004203 з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР»), а також АЗС «WOG» («ВОГ») (на підставі договору від 04.01.2021 № 040419-04/01/2021 ШК 15164 з ТОВ «ВЕСТ КАРД»).
Зважаючи на викладене вище, Переможцем документально не підтверджено відповідність запропонованого товару (талонів на паливо) технічним, якісним, кількісним та іншим встановленим замовником вимогам по предмету закупівлі, у зв’язку з ненаданням сертифікаційних документів на підтвердження якості товару – талонів, зразки яких надано у складі тендерної пропозиції (талони АЗС «БРСМ-НАФТА» та АЗС «WOG» («ВОГ»), чим, відповідно, не дотримано вимоги підпункту 2.6 пункту 2 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, в порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ОЙЛ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, уклав з ним договір від 27.02.2023 № 882 на суму 12 777 850,00 гривень.
Період усунення порушень:
27.12.2023 16:42 - 11.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2023 16:42
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
26-23/2024пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-31-011156-a Замовник та Постачальник дійшли згоди розірвати договір 882 від 27.02.2023 р. Угода про розірвання договору про закупівлю від 02.01.2024 р. (додається)
Дата публікації звіту:
02.01.2024 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
d80a123011c141009e173c8029c2397f
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
06.12.2023 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є паливо рідинне, замовником якої є Комунальне підприємство Броварської міської ради Броварського району Київської області «Бровари-благоустрій», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-31-011156-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба у отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Прошу надати документальне підтвердження коливання ціни товару, що є предметом закупівлі, на ринку та підтвердження пропорційності зміни ціни за одиницю у договорі про закупівлю від 27.02.2023 № 882 до коливання (збільшення) ціни на ринку, що спричинило укладання додаткової угоди від 18.08.2023 № 2.
3. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e8aa1603842b4199b69d09df26e97e36
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
11.12.2023 10:37
Опис:
Надання інформації на запит до закупівлі UA-2023-01-31-011156-a Паливо рідинне:
1. Замовником визначено необхідні технічні та якісні характеристики виходячи зі специфіки предмета закупівлі, специфіки необхідності здійснення покладених на Замовника робіт протягом поточного року та при цьому максимальної економії використання ресурсів, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. При цьому вказано, що фізико-хімічні показники предмета закупівлі, мають відповідати вимогам і нормам, встановленим ДСТУ 7688:2015, що повинно підтверджуватись сертифікатами якості (паспортами якості/посвідчення про якість) та сертифікатами відповідності (Товар повинен відповідати діючим ДСТУ та бути відповідним чином сертифіковані органами Державної сертифікації України).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, згідно плану використання бюджетних коштів КП «Бровари-Благоустрій» на 2023 рік, затвердженого головним розпорядником – Управлінням будівництва, житлово-комунального господарства, інфраструктури та транспорту. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку очікуваної вартості Палива рідинного методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 №649)
Для розрахунку очікуваної вартості товару Палива рідинного Замовником взято дві комерційні пропозиції (від 23.01.23 р. та 27.01.23 р.) з ціною на даний товар від різних Постачальників на період постачання до 31.12.2023 року (пропозиції додаються).
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення по фракціях:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Примітка: взято інформацію 2-х Постачальників по даному предмету закупівлі
Постачальник 1, ціна, грн з пдв Постачальник 2, ціна, грн з пдв Середня ціна, грн з пдв Запланована кількість, літр Вартість, грн з пдв
А-95 (налив) 50,49 50,97 50,73 85400 4332342,00
Дизельне пальне (налив) 52,49 52,97 52,73 181000 9544130,00
А-95 (талони) 53,49 53,97 53,73 5000 268650,00
Дизельне пальне (талони) 56,49 57,00 56,75 15000 851250,00
Очікувана вартість 14996372,00
Очікувана вартість за необхідну кількість = 50,73*85400+52,73*181000+53,73*5000+56,75*15000 = 14 996 372,00 грн з ПДВ
2. Згідно Проєкту Договору, що міститься в Додатку 6 до тендерної документації: п. 4.4. Зміна ціни за товар у разі коливання ціни такого товару на ринку відбувається виключно за згодою сторін у вигляді додаткової угоди до цього договору про закупівлю на підставі письмового звернення постачальника;
п. 4.6. Звернення постачальника про збільшення ціни товару має містити документальне підтвердження наявності коливання ціни товару на ринку регіону місцезнаходження замовника та підписаний Учасником проєкт відповідної додаткової угоди про зміну ціни товару у двох примірниках;
п. 4.8. Достатнім документальним підтвердженням наявності ринкових коливань ціни на товар вважатиметься документ, виданий будь-яким компетентним органом, що міститиме інформацію у числовому (ціновому) та відсотковому співвідношенні про зміни рівня цін на ринку регіону місцезнаходження замовника між датою початку строку дії договору про закупівлю (якщо ціна переглядається вперше) або відповідної додаткової угоди (якщо ціна переглядається вдруге і надалі) та датою розрахунку ціни за товар;
п. 4.9. Компетентним вважається будь-яке підприємство, установа чи організація, що згідно з законодавством чи відповідно до свого статуту здійснюють діяльність у сфері дослідження товарних ринків, моніторингу та аналізу цін, статистичних спостережень;
Листом вих. № 18/68 від 17.08.2023 р. (додається) Постачальник звернувся до Замовника з повідомленням про зміну ціни в результаті коливання цін на ринку торгівлі нафтопродуктами з моменту укладання Додаткової угоди № 1 до Договору №882 від 27.02.2023 р. що, підтверджувалось Ціновою довідкою Висновком за результатами цінового моніторингу Сумської торгово-промислової палати України № ЦД-111 від 16.08.2023 року (додається). В результаті, за згодою сторін була укладена Додаткова угода № 2 про зміну ціни за одиницю товару пропорційно коливанню такого товару на ринку торгівлі нафтопродуктами.
3. Одночасно повідомляємо, що у КП «Бровари-Благоустрій» відсутній власний веб-сайт, на якому повинно бути розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. КП «Бровари-Благоустрій» згідно Постанови КМУ №1266 від 16.12.2020 року, що вносить зміни до Постанови КМУ від 11.10.2016 р. №710, перебуває поза межами переліку категорій замовників, які мають оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). При цьому, звертаємо увагу, що з 02.08.2021 р. Фінансовим управлінням Броварської міської ради Броварського району Київської області створено проект, який передбачає проведення закупівель КП «Бровари-Благоустрій» за попереднім погодженням, щодо обґрунтування необхідності закупівлі, детальних технічних характеристик предмета закупівлі, переліку робіт чи надання послуг.