-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів: Система ПР, Система ПК
Завершена
502 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 020.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 020.00 UAH
Номер:
af2bc91fe47b4bab9f59efe5f190558f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 10:27 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-01-28-000347-a 28.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Постанови № 1178 встановлено, що тендерна документація Замовником складена з порушення пункту 35 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій в частині відхилення/не відхилення (безпідставне відхилення) замовником тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31, пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" встановлено порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладення та оприлюднення договору, відповідність договору умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації Замовника, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939- XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" № 159 від 20.03.2023, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2023 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Постанова - №1178), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178 та Закону № 922-VIII, своєчасності укладення та оприлюднення договору, відповідність договору умовам тендерної пропозиції переможця та тендерної документації Замовника, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII,.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Рахівська районна лікарня" Рахівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 27.01.2023, протокол про внесення змін від 03.02.2023; відповіді Замовника, щодо змісту тендерної документації надані на звернення та вимоги учасників; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТАФАРМ» (далі – ТОВ «ТЕТАФАРМ») та фізичної особи підприємця НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА (далі – ФОП «НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про продовження строків на розгляд відповідної тендерної пропозиції від 15.02.2023; протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 16.02.2023; вимоги про усунення порушень; вимога про усунення невідповідностей до 23.02.2023; протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 23.02.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 28.02.2023; протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА» від 07.03.2023; повідомлення про намір укласти договори від 08.03.2023; договір № 159 від 20.03.2023; пояснення та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.02.2023.
Пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Відповідно, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Згідно з пунктом 24 Постанови №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок №1082) та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку № 1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Отже, на виконання пункту 14 Порядку № 1082 в електронній системі закупівель зазначається кожна номенклатурна позиція предмета закупівлі, а саме перелік конкретних найменувань товарів або послуг, який замовник закуповує в межах предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товар, а саме (номенклатурні позиції): «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів: Система ПР, Система ПК» та вказав код національного класифікатора України - ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступну номенклатурну позицію щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: ДК 021:2015: 33194000-6 – Прилади та інструменти для переливання та вливання крові / розчинів.
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку № 1082.
Згідно пункту 28 Постанови № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей, установлених Постановою № 1178.
За результатами аналізу тендерної документації встановлено у пункті 2 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» та у пункті 1.1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться із застосуванням електронного аукціону, чим порушено вимоги пункту 35 Постанови № 1178, відповідно до якого відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
В ході аналізу питання щодо розгляду Замовником найбільш економічно – вигідної тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ», визначення його переможцем та скасування рішення про визначення зазначеного учасника переможцем на закупівлю товару – ««Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів: Система ПР, Система ПК» встановлено наступне.
Згідно оприлюдненого на веб – порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 16.02.2023, уповноваженою особою здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ» на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону № 922-VIII та умовам тендерної документацій де було встановлено її відповідність. Підстави для відхилення тендерної пропозиції відсутні. Відповідно, уповноваженою особою було прийнято рішення визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ««Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів: Система ПР, Система ПК» ТОВ «ТЕТАФАРМ» та прийнято рішення про намір укласти договір.
Разом з тим, згідно з наявної в системі інформації, рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕТАФАРМ було скасовано 22.02.2023, крім того Замовником 23.02.2023 направлено вимогу про усунення невідповідностей в якій зазначено: відповідно до Технічних вимог до предмету закупівлі додаток 2 тендерної документації, просимо Вас надати документ, що підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам стандарту EN ISO 8536-4.
Відповідно до пункту 16 частини 4 статті 29 Закону № 922-VIII, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
За результатами розгляду вищезазначеної вимоги встановлено,що на порушення пункту 16 частини 4 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить переліку виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності.
Водночас, технічними вимогами до предмету закупівлі додаток 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації вимагалось таке документальне підтвердження:
1) Довідка в довільній формі про наявність сертифікатів якості та реєстраційних посвідчень на товар, що пропонується згідно МТВ та надання сертифікатів якості при поставці товару;
2) Довідка в довільній формі про гарантії належного терміну придатності на товари, термін придатності товару на момент поставки має становити не менше 80 % від встановленого інструкцією терміну придатності;
3) Копія ліцензії на відповідний вид діяльності (у разі, якщо це не передбачено чиним законодавством лист-пояснення про ненадання відповідного документа із зазначенням законодавчих підстав);
4) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись документами про якість (сертифікат відповідності або декларацію про відповідність, або сертифікат контролю якості, /або аналітичний паспорт або посвідчення про якість, або інші документи, встановлені діючим законодавством для зазначеного товару (на вибір учасника). Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності /або зміни форми, назви, тощо /або не передбачений законодавством для такого товару, Учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення;
5) З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з термінами придатності, яких вимагає замовник учасник надає гарантійний лист виробника або представництва, представника, дилера, дистриб'ютора (уповноваженого на це виробником, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником із зазначенням: повної назви учасника, повної назви Замовника, назви предмету закупівлі згідно оголошення, № оголошення про проведення процедури закупівлі;
6) Вироби медичного призначення мають бути дозволені для застосування на території України та внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення. Для підтвердження цього факту учаснику в складі пропозицій конкурсних торгів необхідно надати копію свідоцтва про державну реєстрацію на території України (з додатками) — для виробів, які пройшли процедуру державної реєстрації в установленому порядку або декларацію про відповідність — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідності згідно з Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753.
7) Документи, що підтверджують відповідність якості товару: в складі пропозиції конкурсних торгів учасник надає копію сертифікату відповідності, або копію паспорту якості на товар з урахуванням того, що технічні, якісні характеристики товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам чинного законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ. Також, надається таблиця за встановленою Замовником формою - «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів», в якій учасник підтверджує відповідність технічних характеристик систем ПР та ПК шляхом заповнення графи «Відповідність» так або ні.
В ході опрацювання інформації та документів, наявних у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ» встановлено, що зазначеним учасником подано документи в повному обсязі та у відповідності до вимог Замовника встановлених в додатку 2 тендерної документації .
Слід зазначити, що умовами тендерної документації не передбачалось надання документа, що підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам стандарту EN ISO 8536-4 окрім заповненої форми учасником «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів», передбаченої додатком 2 тендерної документації Замовника.
Окрім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що уповноваженою особою визначено переможцем ТОВ «ТЕТАФАРМ», протокол розгляду тендерних пропозицій про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 23.02.2023, та відхилено учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» від 28.02.2023.
Відповідно до протоколу відхилення тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТАФАРМ» відхилено з наступних підстав: у складі тендерної пропозиції переможця в документах, що підтверджують відповідність пропозиції учасника відповідності технічних та якісних характеристик запропонованих товарів, умовам замовника та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим згідно з Додатком 2 тендерної документації, наявні невідповідності вимогам Замовника по предмету закупівлі, зокрема: не подання у складі пропозиції документів, що підтверджують вимогам стандарту ISO 8536-4, що впливає на технічні та якісні характеристики товару,; - Відповідно до Протоколу випробувань N 9615/1838-5 вiд 27.06.2019 в п 3.5 передбачено Матеріали, які використані для виготовлення, зокрема матеріал нетканний «СпанБел IV» ВАТ Светлогорск Хімволокно» (Бiлорусь); пропозиція не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації, визначених Законом України "Про публічні закупівлі" згідно з другим абзацом пункту 2 частини 1 статті 31 та вимогам Постанови КМУ від 12.10 2022 № 1178.
Враховуючи вищеописане, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТЕТАФАРМ» встановлено відхилення тендерної пропозиції не у відповідності до вимог Закону № 922-VIII (безпідставне відхилення) з урахуванням Постанови № 1178, оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника відповідає вимогам щодо предмета закупівлі згідно тендерної документації, а товар, що пропонується ТОВ «ТЕТАФАРМ» у складі тендерної пропозиції виробляється українським виробником ТОВ «ПЛАСТМЕД», зареєстрованим на території України, містить складову, що використовується при виготовленні товару, походить з Республіки Білорусь, проте сам товар виробляється на території України, відповідно, є українського походження, а не Республіки Білорусь,
Слід зазначити, що зазначений Протокол випробувань N 9615/1838-5 вiд 27 червня 2019 року, наданий сертифікат відповідності №R3M 840024BI від 05.05.2021(термін дії 04.05.2026), вироби медичного призначення дозволені для застосування на території України та внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення, продукція відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів затверджений Постановою КМУ від 02 жовтня 2013 №753.
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником (уповноваженою особою Замовника) в порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 № 922-VIII та абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕТАФАРМ», яка відповідала умовам тендерної документації Замовника та вимогам законодавства, а також цінова пропозиція якого була нижче від пропозиції переможця закупівлі ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" на суму 14 460,00 гривень.
Крім того, Замовником порушено норми пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме принципи максимальної економії, ефективності і об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів на вказану суму.
Окрім того, в ході проведення моніторингу з питань розгляду тендерної пропозиції ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" на відповідність вимогам законодавства та тендерної документації Замовника встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: додатку 2 тендерної документації Замовника.
Так, у складі тендерної пропозиції ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА" подано заповнений додаток 2 (файл - технічні вимоги до предмета закупівлі (додаток 2).pdf) в якому зазначено, що предмет закупівлі (системи ПР) відповідає вимогам стандарту ENISO 1135-4, чим не дотримано вимоги тендерної документації встановлені в додатку 2 «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів», в якому передбачено, що системи ПР повинні відповідати стандарту ISO 8536-4.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Постанови № 1178 не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП "НІКОНОВА СВІТЛАНА АДАЛЬБЕРТІВНА", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено переможцем та укладено договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
21.03.2023 15:01 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2023 15:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
за результатами моніторингу припинено зобов'язання за укладеним договором
Дата публікації звіту:
28.03.2023 23:16
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
03.04.2023 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
9d10872478d1446d9b3d7a7c409b7285
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів: Система ПР, Система ПК» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-28-000347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7d2f05cdaa5b4c7a955c6e9396209a38
Назва:
Визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик
Дата опублікування:
03.03.2023 17:52
Опис:
Відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 2023-02-28 11:40:32 про надання пояснення у межах проведення моніторингу закупівлі Комунального некомерційного підприємства «Рахівська районна лікарня» Рахівської міської ради Закарпатської області