-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Завершена
5 750 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 750.00 UAH
Номер:
c6132a6fec5445938453a4d2226b7d19
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-06-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.02.2019 00:00
Період моніторингу:
06.02.2019 15:50 - 28.02.2019 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2019 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2019 № 24
Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2017-12-12-003013-c 12.12.2017
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розкриття тендерних пропозицій, їх розгляду та оцінки, укладання договору не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2017 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 12.12.2017 № 101), тендерні пропозиції Приватного підприємства «Бриз Дніпра», товариства з обмеженою відповідальністю «Міський житловий центр», товариство з обмеженою відповідальністю «Ландшафтна Майстерня», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 17.01.2018 № 1, № 2 та № 3, від 31.01.2018 № 4, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.02.2018 № 41, повідомлення про внесення змін до договору.
Період усунення порушень:
27.02.2019 17:03 - 05.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2019 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
15e2c5ae30c4406f83f6d7fecdafec72
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2019 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
За яких документально підтверджених об’єктивних обставин виникла потреба продовжити договір додатковою угодою від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c53f7e05904747399e6396933dc69fe4
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.02.2019 12:40
Опис:
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с), тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон).
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
12.02.2018 між виконавчим комітетом Української міської ради та ПП «Бриз Дніпра» за результатом електронного аукціону було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) на суму 4 914 303,95 грн.
Згідно ч.4, ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Згідно ч.5, ст.36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
В проект бюджету м. Українка на 2019 рік були заплановані послуги під проведення даної закупівлі. Тендер мав бути оголошений в листопаді 2018 року. У зв’язку із зміною керівництва було прийнято рішення про пренесення тендеру.
Додаткову угоду від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41 долучаємо.
Номер:
a90ce06a080f4eb2b24d8f8e9da76dc1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.02.2019 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Згідно з наданими поясненнями Замовником продовжено договір від 12.02.2018 № 41 додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2019 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі. В чому розбіжність з наданими поясненнями від 13.02.2019 та в опублікованих на сайті Уповноваженого органу змін до договору від 29.12.2018, від 09.01.2019?
Так, згідно опублікованих в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro повідомлень про внесення змін до договору опис змін, що внесені до істотних умов договору:
- від 29.12.2018 – продовження строку дії договору згідно п.4, ч.4, ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- від 09.01.2019 – Додаткова угода на обсяг, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
c8af7888ca3147b0b0002d0ae8fe685e
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.02.2019 15:22
Опис:
Розглянувши Ваш запит про надання пояснень, щодо процедури закупівлі Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-12-12-003013-с), тендерний комітет виконавчого комітету Української міської ради повідомляє наступне.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 3 статті 24 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України “Про публічні закупівлі”(далі-Закон).
Відповідно до ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
12.02.2018 між виконавчим комітетом Української міської ради та ПП «Бриз Дніпра» за результатом електронного аукціону було укладено договір за кодом ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка) на суму 4 914 303,95 грн.
Додаткова угода від 29.12.2018 до договору від 12.02.2018 № 41 була укладена на підставі ч.5, ст.36 Закону: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. При розміщенні відповідної інформації на сайті Уповноваженого органу, Замовником суто технічно помилково було обрано п.4 «Продовження терміну дії договору» (при обранні причин внесення в договір змін в рядку 8 стояла відповідна умова п.5,ст.36 Закону «Продовження терміну дії договору на наступний рік»), що жодним чином не порушило правові та економічні засади здійснення закупівель послуг, установлені Законом. Дана додаткова угода реєструється в органах Державного казначейства в кінці поточного бюджетного року.
Додаткова угода № 2 від 09.01.2019 до договору від 12.02.2018 № 41була укладена на підставі ч.5, ст.36 Закону, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Дана додаткова угода реєструється в органах Державного казначейства в поточному бюджетному році і фіксує суму не більшу 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.