• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі )

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1245 м.куб. Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2210

Завершена

6 972 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 860.00 UAH
Номер: ce0eb9a8bdf24d8487d029f1624049b7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-08-000102
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 08.05.2023 16:52 - 30.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2023 № 33-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 08.05.2023 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-25-002248-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Личаківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОСВІТ», товариства з обмеженою відповідальністю «ЗІО-СПОРТ» (далі – ТОВ «ЗІО-СПОРТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2023 № ЗВТО/2, від 09.02.2023 № ЗВТО/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2023, договір про закупівлю товару від 22.02.2023 № 4-33/58 на суму 6 125 400,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЗІО-СПОРТ», пояснення надане 22.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель, лист від 08.02.2023 № 33-вих-15081 та лист COMER INTERNATIONAL LTD від 08.02.2023 REF:36114@-SLS, які 26.05.2023 надані на запит .
Період усунення порушень: 26.05.2023 14:58 - 01.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2023 14:58

Запити/Пояснення