• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 - 24950000-8 -Спеціалізована хімічна продукція (Благоустрій населених пунктів: піщано - соляна суміш з піску та солі )

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178. Відповідно до п. 36 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Відповідно до п. 35 Особливостей (зі змінами згідно Постанови КМУ від 30.12.2022 №1495) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 1245 м.куб. Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2210

Завершена

6 972 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 860.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2023 10:31 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d261ad4298134ba8b863a4e35b9f3adf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-002248-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни до тендерної документації, забравши вимоги, зазначені нижче, оскільки ці вимоги вважаємо таким, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з огляду на те, що значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. 1. У Додатку 2 до ТД зазначено, що «Обов’язковим є наявність: приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару, що є предметом даної закупівлі, до повного використання/постачання Замовнику; автомобіля-самоскида, не менше одного, для поставки товару за адресою постачання Замовнику; засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів на території Личаківського району м.Львова». Вимога стосовно наявності засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів на території Личаківського району м. Львова є дискримінаційною, оскільки учасник може мати засіб для зважування на території Львівської міської територіальної громади, проте він не знаходиться саме на території Личаківського району м. Львова. 2. У Додатку 2 до ТД зазначено, що «Учасник має надати копію аналогічного договору (копії договорів) загальна кількість поставки товару за якими є не менше 50% від обсягу закупівлі товару- піщано-соляної суміші з піску та солі, передбаченого Додатком 5 до тендерної документації, вказаного в довідці (форма 2) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору…». Вважаємо, що вимога стосовно наявності аналогічного договору, загальна кількість поставки товару за яким є не менше 50% від обсягу закупівлі товару- піщано-соляної суміші з піску та солі, є також дискримінаційною, нічим не аргументованою, та такою, що обмежує кількість потенційних учасників. Оскільки учасник може мати аналогічний договір, проте на меншу кількість продукції, або мати декілька аналогічних договорів, загальна кількість відвантаженої продукції за якими, перевищує 50% від обсягу закупівлі. 3. Просимо внести зміни до п.2.3. Додатку 2 до ТД, в якому зазначено, що учасник повинен надати «Акти виконаних робіт/наданих послуг, інші документи за предметом закупівлі відповідно до укладеного аналогічного договору (договорів) та документ, який підтверджує оплату по аналогічному Договору». Оскільки предметом закупівлі є товар, учасник не зможе надати акти виконаних робіт/наданих послуг. 4. Також просимо внести зміни до п.2.4. Додатку 2 до ТД, в якому зазначено, що учасник повинен надати Лист-Відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі, щодо виконання Договору, вказаного у Довідці форми 2 за предметом закупівлі - Договір купівлі-продажу (поставки) товару – солі для промислового переробляння (сіль технічна)», оскільки предметом закупівлі є піщано-соляна суміш з піску та солі, а не сіль. 5. У Додатку 5 зазначено, що учасник має надати : "Оригінали листів виробників складових товару (Сіль для промислового переробляння та пісок), яким підтверджується можливість поставки на користь Учасника товару, який є складовою предмету даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі». Ця вимога також є дискримінаційною, оскільки виробником солі на території України було ДП "Артемсіль", яке зараз є недіючим внаслідок агресії рф. Виробники, що знаходяться закордоном, не надають листів щодо можливості поставки на користь учасника. 6. У Додатку 5 зазначено, що учасник має надати : «Сертифікат відповідності, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації МІНЕКОНОМІКИ та протоколи випробувань на основі яких видавались вищезгадані сертифікати відповідності. Дані документи стосуються складових товару товару (Сіль для промислового переробляння та пісок)». Доводимо до вашого відома те, що сіль для промислового переробляння не підпадає під обов’язкову сертифікацію, тому така вимога обмежує кількість потенційних учасників. 7. Вимога, зазначена у Додатку 5 до ТД є дискрімаційною: «Наявність в Учасника не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції (надати видаткові накладні чи інші документи, що підтверджують наявність товару)». Оскільки потенційний учасник може мати у наявності товар, проте не у такій кількості. Окрім того, вимога про наявність 50% товару є нічим не аргументованою, скільки товар, що є предметом закупівлі, постачатиметься партіями упродовж 2023 року. Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадають під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! 1. Щодо кваліфікаційного критерію наявність засобу вимірювальної техніки для зважування великогабаритних транспортних засобів на території Личаківського району м. Львова. - Предметом даної закупівлі є піщано - соляна суміш з піску та солі для використання Замовником на вулично-шляховій мережі території Личаківського району м.Львова, м.Винники, с.Лисиничі, с.Підбірці під час зимових ожеледиць, де свої повноваження здійснює Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради. Тендерною документацією передбачено, що в разі наявності нагальної потреби у поповненні запасів Замовника, товар повинен бути поставлений на адресу, визначену Замовником, у строк не пізніше 1 (одного) календарного дня після дня усної/письмової заявки Замовника в обсягах, що визначені Замовником. (Примітка: під нагальною потребою слід розуміти погіршення погодніх умов, що впливають на використання протиожеледних матеріалів, а також виникнення інших обставини, що не залежали від Замовника). Оскільки у Замовника відсутня можливість зважування великогабаритних транспортних засобів на місці поставки товару, а саме м.Львів, вул. Пасіки Галицькі, 7, враховуючи, що поставка здійснюється партіями, від 20 м.куб. до 50 м.куб. в 1 (один) день, згідно усної/письмової заявки Замовника автомобільним транспортом постачальника (додаток 5 до ТД), постає необхідність визначення обсягу поставки у присутності уповноваженого представника Замовника. Враховуючи зазначені обставини та те, що представник Замовника здійснює свої повноваження на території обслуговування районної адміністрації та є штатним працівником, виїзд за межі обслуговування районної адміністрації не передбачається посадовими обов’язками працівника. Додатково повідомляємо, що Замовником не встановлювалась жодна вимога та/або обмежень щодо правових підстав набуття права користування (згідно договорів надання послуг, оренди, суборенди, право власності тощо) такого засобу. А, отже, Замовником об’єктивно, обґрунтовано та з дотриманням принципів публічних закупівель встановлено вищевказану вимогу. 2.Щодо питання: У Додатку 2 до ТД зазначено, що «Учасник має надати копію аналогічного договору (копії договорів) загальна кількість поставки товару за якими є не менше 50% від обсягу закупівлі товару- піщано-соляної суміші з піску та солі, передбаченого Додатком 5 до тендерної документації, вказаного в довідці (форма 2) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору…». - Учасник не обмежений в наданні в складі своєї пропозиції кількості аналогічних договорів та має можливість надати декілька аналогічних договорів, загальна кількість поставки за яким/якими є не менше 50 % від обсягу закупівлі. Враховуючи специфіку закупівлі, нагальну потребу в зимово-весняний період, можливе погіршенням погодних умов (як опади у вигляді снігу, мокрого снігу та дощу) Замовник встановив дану вимогу для підтвердження позитивних результатів виконання аналогічних договорів та фінансову і технічну спроможність Учасника забезпечити своєчасно та в повній мірі потреби Замовника. 3. Просимо внести зміни до п.2.3. Додатку 2 до ТД, в якому зазначено, що учасник повинен надати «Акти виконаних робіт/наданих послуг, інші документи за предметом закупівлі відповідно до укладеного аналогічного договору (договорів) та документ, який підтверджує оплату по аналогічному Договору». Оскільки предметом закупівлі є товар, учасник не зможе надати акти виконаних робіт/наданих послуг. Відповідні зміни внесені в ТД. 4. Також просимо внести зміни до п.2.4. Додатку 2 до ТД, в якому зазначено, що учасник повинен надати Лист-Відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі, щодо виконання Договору, вказаного у Довідці форми 2 за предметом закупівлі - Договір купівлі-продажу (поставки) товару – солі для промислового переробляння (сіль технічна)», оскільки предметом закупівлі є піщано-соляна суміш з піску та солі, а не сіль. Відповідні зміни внесені в ТД. 5. У Додатку 5 зазначено, що учасник має надати : "Оригінали листів виробників складових товару (Сіль для промислового переробляння та пісок), яким підтверджується можливість поставки на користь Учасника товару, який є складовою предмету даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер закупівлі, а також назву предмета закупівлі». Замовником встановлено дану вимогу , враховуючи ситуацію в країні, зміну виробників товару, яка є складовою предмету закупівлі (сіль промислова ) та зміну логістики, задля уникнення ризиків несвоєчасної та не в повному обсязі поставки предмету закупівлі. Щодо ненадання листів виробниками про можливість поставки на користь учасника товару, не є підставою для внесення змін в ТД. 6. У Додатку 5 зазначено, що учасник має надати : «Сертифікат відповідності, виданий і завірений підписом та печаткою органу з сертифікації відповідної галузі акредитації МІНЕКОНОМІКИ та протоколи випробувань на основі яких видавались вищезгадані сертифікати відповідності. Дані документи стосуються складових товару (Сіль для промислового переробляння та пісок). Враховуючи специфіку закупівлі та те, що складова предмету закупівлі є сіль для промислового переробляння, яка повинна відповідати ДСТУ 4246:2003, Замовник має право вимагати від учасників підтвердження відповідності предмета закупівлі таким характеристикам шляхом надання сертифікату відповідності та протоколу випробувань. Доводимо до Вашого відома, що будь-яка організація має можливість отримати сертифікат, тому сама вимога про надання сертифікату не є дискримінаційною для учасника закупівлі. 7. Вимога, зазначена у Додатку 5 до ТД є дискримінаційною: «Наявність в Учасника не менше 50 % від обсягу закупівлі товару на період подання та розкриття тендерної пропозиції (надати видаткові накладні чи інші документи, що підтверджують наявність товару)». Враховуючи нагальну потребу Замовника, а також з врахуванням аналогічного періоду попередніх років (перший квартал ) обсяг використання піщано - соляна суміш з піску та солі складає орієнтовно 1000 м.куб/місяць. Замовник не встановив вимогу щодо наявності 100% товару в Учасника, однак враховуючи терміни проведення закупівлі є необхідність в підтвердженні об’ємів предмету закупівлі не менше 50% обсягу закупівлі, а саме 622,5 м.куб. Щодо поставки товару протягом 2023 року, згідно умов проєкту Договору товар постачається партіями за заявкою Замовника, обсяги та етапи поставки можуть змінюватись залежно від погодних умов та потреб. Вимоги, встановлені Замовником у тендерній документації, не обмежують конкуренцію, не встановлюють обмеження або привілеї стосовно певного учасника, а тому не призводять до дискримінації учасників.. Учасники є вільним у праві та можливості подавати свої тендерні пропозиції для участі у публічних закупівлях. .
Статус вимоги: Відхилено