• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Levofloxacin (Левофлоксацин), Metronidazole (Метронідазол), Ceftriaxone (Цефтріаксон), Cefepime (Цефепім), Moxifloxacin (Максіцин), ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція

Завершена

3 362 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 627.26 UAH
Номер: 72c2c1ff19584cd7b75de202fe2b1050
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-01-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.05.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 01.05.2023 17:53 - 23.05.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.05.2023 № 41-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 01.05.2023 № 41-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-01-23-011589-a, 23.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз'яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); надання роз'яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-23-011589-a; тендерну документацію, затверджену рішення уповноваженою особою від 23.01.2023 б/н; вимогу про усунення порушення за № UA-2023-01-23-011589-a.b1 від ТОВ «СТМ-Фарм», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.01.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023; вимогу про усунення порушення за № UA-2023-01-23-011589-a.a2 від ТОВ «ДІАТОМ», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25.01.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.01.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2023; договір від 06.02.2023 № 30 на суму 3 362 326,00 грн (без ПДВ) з ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.». За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «Медичний центр «М.Т.К.» укладено договір від 06.02.2023 № 30 на суму 3 362 326,00 грн (без ПДВ).
Період усунення порушень: 10.05.2023 16:54 - 16.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.05.2023 16:54