• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Levofloxacin (Левофлоксацин), Metronidazole (Метронідазол), Ceftriaxone (Цефтріаксон), Cefepime (Цефепім), Moxifloxacin (Максіцин), ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція

Завершена

3 362 726.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 627.26 UAH
Період оскарження: 23.01.2023 15:38 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на внесення змін до тендерної документації шляхом винесення Максіцину в окремий лот

Номер: 84789f1a0c664178b47b607c8c2f5e62
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-23-011589-a.a2
Назва: Вимога на внесення змін до тендерної документації шляхом винесення Максіцину в окремий лот
Вимога:
Шановник Замовнику, просимо вас розглянути нашу вимогу та внести зміни до тендерної документації шляхом винесення лікарського засобу МНН: Moxifloxacin; торгівельна назва, дозування, форма випуску: Максіцин, концентрат для розчину для інфузій, 400 мг/20 мл, по 20 мл у флаконі в окремий лот. Вами встановлена вимога про надання «оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією учасника торгів». Відповідно до Державного реєстру лікарських засобів України виробник препарату з МНН, дозуванням та формою випуску Moxifloxacin, концентрат для розчину для інфузій, 400 мг/20 мл, по 20 мл у флаконі - тільки один: ТОВ "Юрія-Фарм", Україна, препарат «МАКСІЦИН®, концентрат для розчину для інфузій, 400 мг/20 мл, по 20 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці з картону», реєстраційне посвідчення № UA/18718/01/01. Отже, даний препарат не має аналогів, запропонувати еквівалент на нього неможливо, а отже отримати гарантійний лист можна тільки від ТОВ "Юрія-Фарм", Україна / представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це ТОВ "Юрія-Фарм", Україна. Таким чином, тільки завдяки наявності лікарського засобу Максіцин, концентрат для розчину для інфузій, 400 мг/20 мл, по 20 мл у флаконі у Медико-технічних вимогах разом з іншими препаратами в одному лоті звужує коло учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель: обмеження конкуренції та недискримінація учасників. Відокремивши Максіцин, концентрат для розчину для інфузій, 400 мг/20 мл, по 20 мл у флаконі у окремий лот Ви надасте можливість взяти участь у торгах не обмежуючи конкуренцію інших учасників. Щиро сподіваємось на ваше розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа Комунального підприємства "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянула Вашу вимогу, щодо можливого встановлення в тендерних документаціях дискримінаційних та надмірних вимог під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Levofloxacin (Левофлоксацин), Metronidazole (Метронідазол), Ceftriaxone (Цефтріаксон), Cefepime (Цефепім), Moxifloxacin (Максіцин), ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (ідентифікатор закупівлі №UA-2023-01-23-011589-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно законодавства, Замовник має право (тобто може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Насамперед, розподіл на значну кількість лотів (по найменуваннях) призведе до додаткових ризиків, що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, не підписанням договорів переможцями тощо. Відсутність одного з найменувань лікарських засобів призведе до неможливості надання своєчасної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнтів. Обґрунтуванням цілісного предмету закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику. Всі препарати, які включені до предмету закупівлі можуть мати різну ціну та відповідно відрізняються за комерційною привабливістю для постачальників. Це створює додатковий ризик, що при поділі лікарських засобів на окремі лоти, певна їх частина не буде пропонуватись учасниками, особливо у випадку поділу їх на окремі лоти. Відтак, закупівлю препаратів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини, і таке право є у Замовника, виходячи із вищевикладеного. Таким чином, якщо Замовник складе тендерну документацію, в порядку визначеному вище, і при цьому одним лотом, з посиланням на вираз «або еквівалент», в такому випаду буде дотримано діюче законодавство, і не встановлюватиме дискримінаційних умов для інших учасників. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Окрім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основоположних принципів проведення державних закупівель є принцип максимальної економії. Таким чином, проведення закупівлі без поділу на лоти зменшує вартість товару, зокрема тому, що зменшуються витрати на доставку товару (економічно вигідніше доставити одразу декілька найменувань препаратів, а не кожен окремо). З метою забезпечення безперебійного здійснення лікування, оперативних втручань та забезпечення під час них усіма необхідними медикаментами, та унеможливлення відсутності якогось із перелічених в медико-технічних вимогах лікарського засобу, що може призвести до неналежного надання медичної допомоги пацієнтам, вважаємо за необхідне, щоб закупівля та поставка лікарських засобів здійснювалась в цілому. Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Постанови, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі - безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога видалити запит на гарантійний лист від виробника

Номер: a757de5dc38f43edb4ee59221ab194ac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-23-011589-a.b1
Назва: Вимога видалити запит на гарантійний лист від виробника
Вимога:
в лоті є позиція яка не має аналогів, до того ж представлена в Україні тільки одним виробником, який має ще і свого дистриб'ютора. В звязку з чим може не надавати гарантійні листи своїм покупцям для обмеження конкуренції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноважена особа Комунального підприємства "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради (надалі по тексту - Замовник) детально розглянуло Вашу вимогу, щодо можливого встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог під час проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Levofloxacin (Левофлоксацин), Metronidazole (Метронідазол), Ceftriaxone (Цефтріаксон), Cefepime (Цефепім), Moxifloxacin (Максіцин), ДК 021:2015 код 33600000-6 Фармацевтична продукція (ідентифікатор закупівлі №UA-2023-01-23-011589-a), керуючись положеннями п.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, з урахуванням особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р., повідомляє наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями (далі – Закон), з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Постанова). Абзацом 4 частини першої статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, частиною третьою вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним. Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вимозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 5 Закону. Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст.ст. 5, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 №708, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, а лікарські засоби – за показником третьої цифри із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (МНН). Згідно Тендерної документації, Замовником визначено, що Учаснику для підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам ТД необхідно надати, гарантії (у вигляді гарантійного листа виробника), щодо можливості постачання товарів, які є предметом закупівлі. Тобто, Замовником в складеній Тендерній документації, зазначено умови, що Учасники в складі власних тендерних пропозицій зобов’язані надати підтверджуючі документи щодо підтвердження можливості постачання товару, за результатами проведеної публічної закупівлі та укладеного договору про закупівлю. Дана вимога є важливою для Замовника, так як, саме надання відповідних документів є для Замовника належним підтвердженням про наявність/можливість постачання фармацевтичної продукції, яка є предметом закупівлі, з відповідними медико-технічними вимогами, з урахування обставин, які відбуваються в Україні (воєнний стан). Зазначаємо, що Замовником не вимагається особливих вимог до листа, що в свою чергу, є усталеною практикою та є одним із звичаїв ділового обороту для підтвердження можливостей, в частині виконання зобов’язань, за результатами проведеної процедури закупівлі. Окремо відзначаємо, що в Тендерній документації вказується, що усі посилання в Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент". Еквівалентом лікарського засобу в розумінні даної тендерної документації є лікарський засіб, діюча речовина якого (міжнародна непатентована назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики абсолютно співпадають з біологічними, токсикологічними, фармацевтичними та терапевтичними властивостями препарату. Відповідно наказу МОЗ України від 12.01.2017р. №22 Лікарські засоби є фармацевтично еквівалентними, якщо вони містять ту ж саму кількість тієї ж самої діючої речовини (діючих речовин) у тих же лікарських формах та відповідають вимогам однакових або порівнянних стандартів. Фармацевтична еквівалентність не обов'язково передбачає біоеквівалентність, оскільки відмінності у допоміжних речовинах та/або у процесі виробництва можуть призвести до більш швидкого чи більш повільного розчинення та/або абсорбції. Тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам закупівлі без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у повній відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотримані рекомендацій уповноважених органів. Окремо відзначаємо, відповідно до положень п. 35-39 Постанови, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. З огляду на відсутність вищевказаної інформації та доказів, які її підтверджують, твердження щодо порушення прав та законних інтересів Учасників є необґрунтованим, а вимоги, викладені у Вимозі - безпідставними
Статус вимоги: Відхилено