-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Завершена
5 916 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 59 160.00 UAH
мін. крок: 1% або 59 160.00 UAH
Номер:
d58fc68735cf491bab1b04c6b023c70b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-06-06-000079
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2023 00:00
Період моніторингу:
06.06.2023 16:44 - 28.06.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2023 №53-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 06.06.2023 №53-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-01-20-013823-a 20.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 червня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи 20 січня 2023 року №1, вимогу про усунення порушення від 24 січня 2023 року UA-2023-01-20-013823-a.a1, рішення Замовника від 24 січня 2023 року, запитання до процедури закупівлі від 25 січня 2023 року, відповідь на запит від 26 січня 2023 року, тендерні пропозиції ТОВ «Мобілгаз», ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», вимоги про усунення невідповідностей до 14:21 год. до 02 лютого 2023 року, до 08:40 год. до 07 лютого 2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 лютого 2023 року №3, від 07 лютого 2023 року №4, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 17 лютого 2023 року №157 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 01 червня 2023 року №1 та пояснення від 13 червня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Порядок №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Період усунення порушень:
22.06.2023 16:29 - 07.07.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.06.2023 16:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку, уповноваженою особою КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради було проведено аналіз вчиненого порушення, повторно опрацьовано п. 14 Порядку № 1082 та після проведених заходів, встановлене Висновком порушення не буде допущено у подальшому,
Дата публікації звіту:
30.06.2023 00:14
Запити/Пояснення
Номер:
1ba53ad8aab948dcadd27c19115e79d6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.06.2023 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі бензину А-95, дизельного палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-013823-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1.Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
3. Яким чином учасник торгів ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», якого обрано переможцем, виконав вимогу пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації , а саме подання проекту договору про закупівлю товару, згідно з додатком 4 до цієї тендерної документації (відсутні розділ 4 «Порядок здійснення оплати» та розділ 5 «Поставка товару» п.п. 5.1-5.6)?
4. Яким чином учасник торгів ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ», якого обрано переможцем, виконав вимогу додатку 3 тендерної документації, в частині надання документів на підтвердження якості товару, а саме:
- протоколу випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7688-2015(Паливо дизельне Євро. Технічні умови)?
- протоколу випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7687-2015(Бензини автомобільні Євро. Технічні умови)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
24caf40e0f4140f5b3142fafd7e50a3c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.06.2023 23:19
Опис:
На виконання запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляю наступне.
1. Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 передбачено: «Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». Водночас, Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до Договору № 1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року, є одержувачем бюджетних коштів.
2. В оголошенні про проведення відкритих торгів зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, як і передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, а саме зазначено код ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти.
3. Згідно пункту 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було передбачено що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, − проєкту договору про закупівлю товару, згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Вимогами тендерної документації не було передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції заповненого або/та підписаного проєкту договору про закупівлю. Однак, п.п. 8 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» було визначено, що Учасник, при подачі тендерної пропозиції, надає лист – гарантію про згоду з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації, та його істотними умовами, а також лист – гарантію, що учасник буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. На виконання вказаної вимоги, учасник торгів ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» було подано у складі своєї тендерної пропозиції Лист – гарантію про згоду з проєктом договору про закупівлю вих. № 107 від 27.01.2023 р. (файл «Лист-гарантія про згоду з проєктом договору.pdf»), яким у повній мірі підтвердив згоду з проєктом договору, викладеним у Додатку 4 до тендерної документації.
4. Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації було передбачено, що Учасник повинен надати в складі пропозиції: Документи на підтвердження якості Товару, зокрема: - Сертифікат відповідності (якості) на Дизельне паливо, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7688-2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови або Сертифікат відповідності (якості) на Дизельне паливо та Протокол випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7688-2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови; - Сертифікат відповідності (якості) на Бензин А-95, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7687-2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови або Сертифікат відповідності (якості) на Бензин А-95 та Протокол випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує що товар відповідає вимогам ДСТУ 7687-2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.
Тобто, вимогами тендерної документації було визначено можливість альтернативного подання документів: для товару Дизпаливо – або Сертифікат відповідності (якості) на Дизельне паливо, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7688-2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови; - або Сертифікат відповідності (якості) на Дизельне паливо та Протокол випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7688-2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови; для товару Бензин А-95 – або - Сертифікат відповідності (якості) на Бензин А-95, який підтверджує, що товар відповідає вимогам ДСТУ 7687-2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови; - або Сертифікат відповідності (якості) на Бензин А-95 та Протокол випробувань, що виданий акредитованою організацією, який підтверджує що товар відповідає вимогам ДСТУ 7687-2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови.
Учасник ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» на виконання вищевказаних вимог тендерної документації було подано у складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності № 10XI00030-21 з терміном дії з 29.06.2021 р до 28.06.2023 р. (файл «Сертифікат відповідності А-95.pdf»), яким підтверджено відповідність Бензину А-95 вимогам ДСТУ 7687-2015. Бензини автомобільні Євро. Технічні умови; а також Сертифікат відповідності № 10ХЦ.00036-21 з терміном дії з 29.06.2021 р. до 28.06.2023 р. (файл «Сертифікат відповідності ДП клас С.pdf») та Сертифікат відповідності № 10XЦ.00038 – 21 з терміном дії з 29.06.2021 р. до 28.06.2023 р. (файл «Сертифікат відповідності клас F.pdf»), якими підтверджено відповідність вимогам ДСТУ 7688-2015. Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Таким чином, учасником ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» було надано сертифікати, які прямо підтверджують відповідність товару вимогам відповідних ДСТУ, надання в такому випадку Протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару аналогічним ДСТУ було не потрібно.
Всі вищевказані документи, надані у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМ ЕНЕРДЖІ» та містяться в електронній системі закупівель, а тому не додаються до цієї відповіді на запит.