-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини корпусів №1,3,8,9,11,12,15 (Заміна вікон та дверей) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва
Завершена
27 070 632.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 138 060.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 138 060.22 UAH
Номер:
19a5adad00dd4d5abb3ee46de583464b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-22-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.03.2023 00:00
Період моніторингу:
22.03.2023 10:32 - 13.04.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.03.2023 № 81
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-01-20-010656-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» установлено порушення вимог пункту 40 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ», ПрАТ «Деревообробний Комбінат №7», ТОВ «КРАМЕЛІТБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
(далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом зі змінами від 18.01.2023 № 6, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ» (далі – ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ГЛОРІЯ-В» (далі – ТОВ «ГЛОРІЯ-В»), приватного акціонерного товариства «Деревообробний Комбінат №7» (далі – ПрАТ «Деревообробний Комбінат №7»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРАМЕЛІТБУД» (далі – ТОВ «КРАМЕЛІТБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Український виробничо-будівельний Альянс Центр» (далі – ТОВ «Український виробничо-будівельний Альянс Центр»), повідомлення про намір укласти договір, договір на виконання послуг з поточного ремонту від 15.03.2023 № 15-03 на суму 27 062 917,86 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 01.02.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.02.2023 № 6 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 41 Особливостей та зазначив про наступну її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
1. не надано трудові книжки працівників по кожному з перелічених працівників в таблиці (вимога підпункту 2.1.1. пункту 2. частини 1 додатку 1 до тендерної документації;
2. надано договір на капітальний ремонт, що не відповідає предмету закупівлі (вимога пункту 3 частини 1 додатку 1 до тендерної документації);
3 у складі пропозиції надано не в повному обсязі журнали реєстрації інструктажів з охорони праці на робочому місці виробничого персоналу Учасника, журнал реєстрації інструкцій з питань охорони праці, журнал обліку видачі інструкцій, журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці (далі – Журнали) (вимога додатку 3 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі).
Також у Протоколі зазначено, що Замовником не було надано 24 години на виправлення помилок відповідно до додатку 1 тендерної документації враховуючи те, що Учасником у складі тендерної пропозиції відповідно до додатку 3 до тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі не надано документи в повному обсязі: журнали надано не в повному обсязі, про це свідчать останні сторінки з печатками підприємства наданих сканованих копій, де зазначено відповідну кількість сторінок, що не підлягає виправленню згідно абзацу другого пункту 40 Особливостей.
Водночас відповідно до пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас у складі пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В» журнали надані не в повному обсязі (відсутні незаповнені сторінки журналів) на виконання вимог технічної специфікації не призводять до зміни предмета закупівлі та підпадають під невідповідності визначені пунктом 40 Особливостей.
Отже Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» з ціною 22 777 380,00 грн та не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 40 Особливостей.
Водночас, за результатами моніторингу Замовником укладено договір з ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр на суму 27 062 917,86 грн, що на 4 285 537,86 грн більша від цінової пропозиції ТОВ «ГЛОРІЯ-В».
Період усунення порушень:
14.04.2023 14:54 - 29.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2023 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
9bc9f31df61b43e8a713a3e093ee24bf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.03.2023 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини корпусів №1,3,8,9,11,12,15 (Заміна вікон та дверей) КНП «Клінічна лікарня «ПСИХІАТРІЯ»» за адресою: вул. Кирилівська, 103 в Подільському районі міста Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-20-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e51fe40a0b12430396a3462ffd7c4fb5
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2023 12:26
Опис:
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі кошторисної частини проектної документації та позитивного експертного звіту №0290-22/ЕБК/В від 11 листопада 2022 року виданого ТОВ «ЕкспертБудКонсалт».
Технічні та якісні характеристики відповідають вимогам: ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови», ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва, ДБН А.3.2-2-2009 Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Охорона праці працівниківу відповідності НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» затверджене наказом Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 № 15. Додержання вимог щодо охорони праці відповідно до ст.21 Закону України «Про охорону праці».
Передбачено заміну застарілих, зношених, пошкоджених дерев’яних віконних конструкцій на нові якісні, довговічні у використанні та сучасні. Дерев’яні вікна та двері експлуатуються протягом багатьох десятків років та морально застарілі. За період тривалої експлуатації віконні рами під дією погодних умов втратили свою форму та функціональність: частина вікон не зачиняється, частина пошкоджена, в деяких корпусах пошкоджене скло і т.п.
Технічним завданням передбачено встановлення якісних сучасних металопластикових вікон та дверей з високими характеристиками:
- Кількість камер в ПВХ – 6 камер;
- Монтажна ширина – від 70 мм;
- Приведений опір теплопередачі не менше – 0,9 м²*С/Вт;
- Допустиме значення повітропроникливості – не більше 6 кг/(м²•год);
- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – 32 дБ;
- Формула склопакету – 4і-16Агg-4-16АRG-4і;
- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;
- Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи;
- При заскленні стулок скло і склопакети установлюються на опорні і фіксуючі підкладки згідно з технічною документацією, затвердженою за встановленим порядком. Безпосередній дотик скла з профілями із ПВХ не допускаються.
- Всі вироби повинні мати Сертифікат відповідності, протоколи випробувань виробів на підставі яких видавався Сертифікат відповідності, а також Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль та фурнітуру.
Високий приведений опір теплопередачі забезпечить часткову термомодернізацію корпусів, зменшення витрат на опалення. Якість виробів підтверджується сертифікатами відповідності.
Очікувана вартість визначена на підставі позитивного експертного звіту №0290-22/ЕБК/В від 11 листопада 2022 року виданого ТОВ «ЕкспертБудКонсалт», який додається.