• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло (Масло солодковершкове)

Завершена

338 065.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 380.65 UAH
Номер: a176d7242a3b4518a5b5d40daa8faea3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-03-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 03.05.2023 16:08 - 25.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.05.2023 № 32-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 02.05.2023 № 32-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-20-004653-a 20.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Вікторія КОРОЛЬ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 053-62-63, mitkovailona98@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог Наказу № 710. За результатом аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатом моніторингу установлено порушення вимог статті 6 Закону № 851-IV, абзацу 3 пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог Наказу № 710, пункту 4-1 Постанови № 710, пункту 3 Наказу № 1082, статті 6 Закону № 851-IV, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Веселокутського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію учасників приватного акціонерного товариства «ЮРІЯ» (далі – ПАТ «ЮРІЯ»), фізичної особи-підприємця Шаповалов Микола Олександрович (далі – ФОП Шаповалов М.О.), протоколи прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2023 № 28, від 27.02.2023 №60, рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 16.02.2023 № 1841, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.02.2023, договір про закупівлю від 07.03.2023 № 102 на суму 325 000,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Шаповалов М.О., пояснення надані 16.05.2023 та 22.05.2023 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме, перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначених Замовником у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710). Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що під час розміщення інформації в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів та завантаження відповідних документів, а саме, тендерної документації зі змінами, на неї не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи, чим не дотримано вимоги абзацу третього пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ № 1082) та вимог статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851-IV). За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710, на запит Держаудитслужби про надання пояснень від 07.06.2022 щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 08.06.2022 повідомив про не оприлюднення відповідної інформації на сторінках власного веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 25.05.2023 14:23 - 09.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 25.05.2023 14:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Адміністрація Веселокутського психоневрологічного інтернату надає пояснення на Ваш висновок про проведення перевірки по закупівлі товару за код ДК 021:2015-15530000-2 Вершкове масло (Масло солодковершкове) за номером UA-2023-01-20-004653-a. Після ознайомлення з висновком винесеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та виявлених зауважень в ході проведення моніторингу закупівлі товару «Вершкове масло (Масло солодковершкове)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-20-004653-a) було прийнято рішення, взяти до уваги рекомендації щодо зауваження, винесеного Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області та недопущення аналогічних помилок в подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 30.05.2023 13:49

Запити/Пояснення