• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Консерви рибні

Завершена

1 127 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 279.00 UAH
Номер: c1a5986e8ad140d987a0839a866561f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.02.2023 16:36 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.02.2023 № 56 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 27.02.2023 № 56 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2023-01-18-005964-a 18.01.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 187-40-99, ele.ele@ex.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пунктів 2,4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.01.2023 № 2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення ФОП Оломпієв О. М., тендерну пропозицію ФОП Кошлак І. В. (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 07.02.2023 № 27/23, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 02.03.2023. За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 27.01.2023 № 28 Замовником відхилено пропозицію учасника ФОП Оломпієв О. М. у зв’язку з тим, що переможець процедури не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції (декларація виробника не містить основних якісних показників щодо дати виготовлення, кількості, співвідношення компонентів, вмісту кислотності, солі). Перевіркою підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Оломпієв О. М. встановлене наступне. Відповідно до пункту 2 Додатку 3 до ТД учасник у тендерній пропозиції надає копії експертних висновків та/або декларацій виробника, та/або якісних посвідчень, або ін. на відповідність продукції вимогам ТУ, ДСТУ, не більше річної давнини відносно дати розкриття пропозицій. При цьому, ТД Замовника не містить жодних вимог щодо основних якісних показників, дати виготовлення, кількості, співвідношення компонентів, вмісту кислотності, солі. Учасником у складі пропозиції надано декларацію виробника та експертний висновок. Замовником оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у частині надання документального підтвердження якості, надано не в повному обсязі (додаток №3 до тендерної документації); - декларація виробника не чітка та не розбірлива для читання (п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції). Відповідно, ФОП Оломпієв О. М. на повідомлення про усунення невідповідностей надав декларацію (свідоцтво) виробника про якість консерв рибних від 25.01.2023 № 25.01.01, у якій зазначив: - Сардини з додаванням олії відповідають ТУ У 10.2-32674729-001 2012 ГОСТ 30425-97; - Сайра з додаванням олії відповідають ТУ У 10.2-32674729-001 2012 ГОСТ 30425-97; - Скумбрія з додаванням олії відповідають ТУ У 10.2-32674729-001 2012 ГОСТ 30425-97; - Сардина в томаті відповідають ТУ У 10.2-32674729-001 2012 ГОСТ 30425-97; - Бички в томаті відповідають ТУ У 10.2-32674729-001 2012 ГОСТ 30425-97. Також, слід зазначити, що учасник у тендерній пропозиції надає інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі від 25.01.2023 № б/н у якій зазначає, що «Товар відповідає показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та ГОСТ». Так, враховуючи зазначене учасником виконано вимоги, встановлені Замовником у ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Таким чином, Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ФОП Оломпієв О. М, яка є дешевшою за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922
Період усунення порушень: 23.03.2023 16:02 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 23.03.2023 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Договір розірвано
Дата публікації звіту: 27.03.2023 08:12

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.04.2023 09:16

Запити/Пояснення