• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо

Завершена

325 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 628.75 UAH
Номер: 71f4fb37d9774b32bfb126cb9161a897
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2023 09:29 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2023-01-16-006943-a 16.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Приходько Зоряна Романівна встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір з ФОП Приходько Зоряна Романівна, згідно Додаткової угоди № 1 від 23.02.2023 до Договору поставки № 19 від 02.02.2023.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціальної школи № 2 в с. Чудель Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-16-002164-c ; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи 16.01.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Приходько Зоряна Романівна, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-01-16-006943-a, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 25.01.2023 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2023, Договір поставки № 19 від 02.02.2023 (далі – Договір), Додаткова угода № 1 від 23.02.2023 до Договору, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.02.2023. У додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Замовником зазначено опис товару, його технічні, якісні характеристики, а саме: свинина (охолоджена); філе куряче (охолоджене); Бедро (охолоджене) куряче, також, в складі тендерної пропозиції якість підтверджується документами: протокол випробувань та/або експертний висновок, або іншим документом згідно чинного законодавства. У тендерній пропозиції учасника ФОП Приходько Зоряна Романівна відсутній документ, який підтверджує якість товару філе куряче (охолоджене). Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що Замовником укладено Договір поставки № 19 від 02.02.2023 на суму 299840,00 гривень. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 17.02.2023 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Приходько Зоряна Романівна . Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір з ФОП Приходько Зоряна Романівна, згідно Додаткової угоди № 1 від 23.02.2023 до Договору поставки № 19 від 02.02.2023.
Період усунення порушень: 28.02.2023 13:24 - 15.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 28.02.2023 13:24

Запити/Пояснення