• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів

Завершена

915 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 575.00 UAH
Номер: cc651224d014449d929656239e1d4e90
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.02.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 28.02.2023 16:51 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.02.2023 № 56 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 27.02.2023 № 56 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-01-12-006273-a 12.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 188-19-24, lisitsyna9325@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 40 Особливостей та пунктів 2,4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 № 9 (зі змінами), (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення ТОВ «ТК Джейран», тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Володар - Роз» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 21.02.2023 № 13Т-8, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.02.2023 № 1372-р/пк-пз, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 03.03.2023 та 14.03.2023. За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 25.01.2023 № 18 Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ТК Джейран» з зв’язку з відсутністю документів, що підтверджують наявність матеріально –технічної бази: - довідки, складеній в довільній формі, про наявність техніки із зазначенням: марки та моделі, року випуску техніки, підстави користування технікою; - копії технічного огляду та фото техніки; - оригінал документу, що підтверджує право користування полігону або договір про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів; - документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації; - документів, які підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки, усунення невідповідностей в документах учасника ТОВ «ТК Джейран» не призводить до зміни предмету закупівлі Замовник повинен був надати Учаснику вимогу про усунення невідповідностей. Однак, в порушення п. 40 Особливостей Замовником не висунуто ТОВ «ТК Джейран» вимогу про усунення невідповідностей, а одразу відхилено тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника. Відповідно до п.3 Особливостей №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТК Джейран», яка є дешевшою на 38 983,12 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.
Період усунення порушень: 20.03.2023 15:13 - 04.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2023 15:13

Оскарження висновку в суді

Опис: Повідомляємо, що Ваш Висновок розглянуто. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не згоден з інформацією, викладеною у Висновку. Користуючись правом передбаченим ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок буде оскаржено до суду у встановленому законом порядку.
Дата публікації: 23.03.2023 10:18
Дата відкриття провадження: 18.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/35773/23

Запити/Пояснення