-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів
Завершена
915 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 575.00 UAH
Номер:
cc651224d014449d929656239e1d4e90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 16:51 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.02.2023 № 56
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу
Північного офісу Держаудитслужби
від 27.02.2023 № 56
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2023-01-12-006273-a 12.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 40 Особливостей та пунктів 2,4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII, з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 № 9 (зі змінами), (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол відхилення ТОВ «ТК Джейран», тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Володар - Роз» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 01.02.2023, договір від 21.02.2023 № 13Т-8, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.02.2023 № 1372-р/пк-пз, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 03.03.2023 та 14.03.2023.
За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 25.01.2023 № 18 Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ТК Джейран» з зв’язку з відсутністю документів, що підтверджують наявність матеріально –технічної бази:
- довідки, складеній в довільній формі, про наявність техніки із зазначенням: марки та моделі, року випуску техніки, підстави користування технікою;
- копії технічного огляду та фото техніки;
- оригінал документу, що підтверджує право користування полігону або договір про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів;
- документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації;
- документів, які підтверджують наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
При цьому, відповідно до п. 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, усунення невідповідностей в документах учасника ТОВ «ТК Джейран» не призводить до зміни предмету закупівлі Замовник повинен був надати Учаснику вимогу про усунення невідповідностей.
Однак, в порушення п. 40 Особливостей Замовником не висунуто ТОВ «ТК Джейран» вимогу про усунення невідповідностей, а одразу відхилено тендерну пропозицію вищезазначеного Учасника.
Відповідно до п.3 Особливостей №1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Таким чином, Замовником, безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТК Джейран», яка є дешевшою на 38 983,12 гривень за пропозицію Переможця, що призвело до порушення принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, які встановлені пунктами 2, 4 та 5 частини 1 статті 5 Закону № 922.
Період усунення порушень:
20.03.2023 15:13 - 04.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2023 15:13
Оскарження висновку в суді
Опис:
Повідомляємо, що Ваш Висновок розглянуто. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не згоден з інформацією, викладеною у Висновку. Користуючись правом передбаченим ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок буде оскаржено до суду у встановленому законом порядку.
Дата публікації:
23.03.2023 10:18
Дата відкриття провадження:
18.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження:
320/35773/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9b89556c89d547c8a65aa8e692131aa8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.03.2023 15:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів», за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-006273-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9683433991464dcfaf491899ceca5dba
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
03.03.2023 13:10
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів», за кодом ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-12-006273-a) повідомляємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені виходячи з багаторічного досвіду закупівлі послуг з вивезення твердих побутових відходів – технічні та якісні характеристики визначені такими, що в повному обсязі задовольняють потреби лікувального закладу.
Розмір бюджетного призначення затверджений головним розпорядником коштів – Національною академією медичних наук України. Під час визначення очікуваної вартості закупівлі, керуючись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України – як Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (№ 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року) Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку надання послуг з вивезення твердих побутових відходів та негабаритних відходів, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які надають подібні послуги) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro».
Посилання на сторінку веб-сайта, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://www.surgery.org.ua/Files/Download/6f49efa8-0123-405c-a2dd-e9c63d63d1a2
Номер:
c87499538de54d6a9826dd4081edbab3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 15:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2023 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 03.03.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 01.03.2023 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі та підтверджуючі документи , які свідчать про моніторинг цін та аналіз ринку послуг з вивезення твердих побутових та негабаритних відходів, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6f47a3c8b5dc42abb347f93271a16539
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.03.2023 10:27
Опис:
На Ваш запит надаємо копії документів та посилання на сайти компаній, які були використані при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі (ID: UA-2023-01-12-006273-a).
Цінові пропозиції ТОВ «Володар Роз» та ТОВ «Крамар ЕКО». Договір між інститутом ім. О.О. Шалімова та ФОП Руденко Наталія Сергіївна за 2022 рік. Розпорядження КМВА від 31.08.2022 року № 637 «Про внесення змін до Тарифів на послуги з вивезення твердих та великогабаритних побутових відходів з урахуванням поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, утилізація, захоронення)» (https://kyivcity.gov.ua/npa/pro_vnesennya_zmin_do_tarifiv_na_poslugi_z_vivezennya_tverdikh_ta_velikogabaritnikh_pobutovikh_vidkhodiv_z_urakhuvannyam_operatsiy_povodzhennya_z_pobutovimi_vidkhodami_zbirannya_perevezennya_utilizatsiya_zakhoronennya/).
Посилання на сайти наступних компаній, які надають послуги щодо предмету закупівлі: КП «Київкомунсервіс» (https://kks.kyiv.ua/tarifi-yo/), ПАТ «Київсаецтранс» (http://kst.in.ua/uk/diyialnist/vyvezennya-vidhodiv).