• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вершкове масло

Завершена

315 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.90 UAH
Номер: 91fdda20ae8540c9becb06a632824c28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-06-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2023 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 06.02.2023 15:20 - 28.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.02.2023 № 22-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 06.02.2023 № 22-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-01-12-005513-a, 12.01.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частини третьої статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання замовником відповідей на звернення до процедури; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю − порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо: - усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом оприлюднення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі; - а також з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, здійснити заходи щодо недопущення його в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; своєчасності надання замовником відповідей на звернення до процедури; розгляду тендерних пропозицій; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання замовником відповіді на запит органу державного фінансового контролю; забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вишняківського будинку-інтернату для громадян похилого віку та інвалідів (далі − замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-01-12-005513-a; тендерну документацію замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.12.2022 № 127; вимога про усунення порушення за № UA-2023-01-12-005513-a.b1 від ФОП «Зубов Олександр Олександрович», оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.01.2023; відповідь замовника на вимогу про усунення порушення, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 31.01.2023; тендерну пропозицію учасника ФОП «Балачкова Галина Григорівна»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2023 № 18; повідомлення про намір укласти договір від 24.01.2023; договір про закупівлю товару від 06.02.2023 № 17 на суму 233 604,00 грн. (без ПДВ), укладений із ФОП «Балачкова Галина Григорівна». Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено, що замовником при оприлюдненні річного плану закупівель UA-P-2022-12-26-000549-c (процедури закупівлі за № UA-2023-01-12-005513-a), тендерної документації, протоколу розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, укладеного договору використано електронний цифровий підпис, що належить фізичній особі Виноградовій Марині Олександрівні. Вказане суперечить абзацу 3 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11.06.2020 (далі – Порядок № 1082) та частині третій статті 12 Закону. Так, відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Разом з цим, частиною третьою статті 12 Закону передбачено: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Таким чином замовником порушено абзац 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону. Моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, встановлено. З метою з’ясування наявності ознак порушень органом державного фінансового контролю в ході моніторингу через електронну систему закупівель було надано запит замовнику щодо документального обґрунтування виконання вимог Постанови № 710. Відповідь замовника не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Зокрема, у своїй відповіді замовник зазначив: «… Підсумовуючи вище зазначене, дана норма є рекомендаційною, крім того у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднювати інформацію про закупівлі на сторінці власного веб-сайту, по причині його відсутності і для його розробки потрібно залучити відповідних фахівців та оплатити відповідні послуги, проте фінансування на подібні послуги на сьогоднішній день відсутнє. При розробці власного веб-сайту Замовником та в частині відповідних розділів/тегів будуть враховані рекомендації Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р та розроблені відповідні заходи». З урахуванням викладеного, замовником не виконана вимога пункту 4-1 Постанови № 710 в частині забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Таким чином, моніторингом питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
Період усунення порушень: 23.02.2023 14:49 - 10.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.02.2023 14:49

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Вишняківський будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів розглянувши висновок від 15.02.2023 року, повідомляє наступне: згідно з моніторингом закупівлі UA-2023-01-12-005513-a Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частину третю статті 12 Закону. За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Постанові № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; своєчасності надання відповіді замовника на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено. 1. Щодо порушення абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, чистини третьої статті 12 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» повідомляємо наступне: 17.02.2023 року замовником було отримано новий кваліфікований електронний підпис для посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, відображається на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. 2. Щодо дотримання вимог пункту 4-1 Постанови № 710 в частині забезпечення головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель Вишняківським будинком-інтернатом для громадян похилого віку 17.02.2023 було укладено Договір на виконання послуг з розробки та підтримки власного веб-сайту з ТОВ «Україна Громад». З моменту отримання онлайн доступу до веб-сайту нами в подальшому буде здійснюватися оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог абзацу 3 пункту 3 Постанови № 1082, пункту 3 Постанови № 1178, частини третьої статті 12 Закону та пункту 4-1 Постанови № 710 шляхом проведення роз’яснювальної роботи для осіб відповідальних за оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель та зобов’язано не допускати їх у майбутньому. Уповноваженою особою вказані порушення та зауваження проаналізовано та буде враховано в обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель, у тому числі: – прозорого, ефективного та раціонального використання коштів, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті та з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Дата публікації звіту: 27.02.2023 09:15

Запити/Пояснення