-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу за кодом ДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019:40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)"
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Завершена
2 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
Номер:
782891f7fbca406a998f0bacdbf31352
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-30-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2023 00:00
Період моніторингу:
30.03.2023 16:56 - 21.04.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2023 № 16-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 30.03.2023 №16-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-12-003654-a від 12.01.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзаців другого та четвертого пункту 51 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.01.2023 № 1ВТ (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНОПРОФ», товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА»; повідомлення про намір укласти договір від 06.02.2023; договір про закупівлю товарів від 15.02.2023 № 29 на суму 2 245 000,00 грн; відповідь Замовника від 11.04.2023 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом оприлюдненої інформації в електронній системі встановлено, що Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.01.2023, тоді як, пунктом 1 розділу 4 тендерної документації визначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 24.01.2022 р. 00:00 год.», чим недотримано вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082).
Відповідно до пункту 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, Замовником надано роз’яснення на звернення, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 20.01.2023, на четвертий день (24.01.2023), чим недотримано вимоги абзацу другого пункту 51 Особливостей.
Також, відповідно абзацу четвертого пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Проте, Замовник, в порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливосте, оприлюднює в електронній системі закупівель тендерну документацію 19.01.2023 файл «Тендерна документація - ультразвукова система. (2).docx», «Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору) (2) (1).docx» без оприлюднення окремого документу переліку змін, що вносяться до початкової редакції тендерної документації (від 12.01.2023 11:49) та до нової редакції тендерної документації (від 12.01.2023 14:01).
Таким чином, Замовником порушено вимог абзаців другого та четвертого пункту 51 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.04.2023 16:26 - 05.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2023 16:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
30 березня 2023 року надійшло повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі. Органом державного фінансового контролю 20 квітня 2023 року було опубліковано висновок про результати моніторингу закупівлі.
Так, за результатами моніторингу закупівлі, Замовником не дотримано вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), а саме: Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 29.01.2023, тоді як пунктом 1 розділу 4 тендерної документації визначено: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 24.01.2022 р. 00:00 год.» Також не оприлюднено окремого документу з переліком змін, що вносяться до початкової редакції тендерної документації (від 12.01.2023 11:49) та до нової редакції тендерної документації (від 12.01.2023 14:01), чим порушено вимоги абзаців другого та четвертого пункту 51 Особливостей.
Відповідно до пункту 51 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Також, відповідно до того ж пункту 51 Особливостей, Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Таким чином, з метою недопущення у подальшому подібних порушень, зобов'язуємося здійснити заходи щодо удосконалення своїх знань у сфері публічних закупівель, зокрема, беручи участь в семінарах та вебінарах з питань проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
25.04.2023 17:38
Запити/Пояснення
Номер:
9ef8af6d7224435db5d10871d083a275
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2023 13:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі "Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу за кодом ДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019:40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-12-003654-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ccc97d06e56e47ffb668f3f9d90da1b9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.04.2023 12:31
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі "Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу за кодом ДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019:40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)" 06.04.2023 р. в електронній системі було оприлюднено запит Замовнику щодо отримання пояснень, а саме обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
На виконання запиту повідомляємо наступне:
25 грудня 2022 року на черговій тридцять п’ятій сесії Любешівської селищної ради восьмого скликання було прийнято рішення «Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на 2022-2024 роки.» Згідно даного рішення, з метою оновлення матеріально-технічної бази Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради заплановано на 2023 рік виділити кошти бюджету Любешівської селищної територіальної громади в розмірі 6000000,00 грн. на придбання медичної апаратури.
Зокрема, для забезпечення невідкладних потреб Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня», відповідно до річного плану закупівель, а також із врахуванням розміру кошторисного призначення, було оголошено відкриті торги з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на закупівлю «Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу за кодом ДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019:40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-12-003654-a.
Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі аналізу даного виду товару із залученням фахівців підприємства та викладена Замовником у Тендерній документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону.
Також з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та його технічних та якісних характеристик було надіслано запити та отримано комерційні пропозиції від трьох продавців даного виду товару на вітчизняному ринку (додаються).
Щодо Вашого прохання надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що на даний момент у Комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради власний веб-сайт відсутній. Посилання на рішення тридцять п’ятої сесії Любешівської селищної ради восьмого скликання «Про внесення змін до Програми фінансової підтримки комунального підприємства «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради на 2022-2024 роки» https://lubeshivska-gromada.gov.ua/news/1672209725/.
Додатки: комерційні пропозиції від ТОВ «ПікселМед», ТзОВ «Західна фармацевтична компанія», ТОВ «Протек Солюшнз Україна».