• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу за кодом ДК 021:2015:33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (НК 024:2019:40761 - Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)"

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"

Завершена

2 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 500.00 UAH
Період оскарження: 12.01.2023 11:49 - 26.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 2c803c538d064e36906ff5c3f4362f3b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-12-003654-a.a1
Назва: вимога
Вимога:
упереджені дії замовника, дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. 1. У поданій вимозі зазначено, що Замовником навмисно у технічних вимогах виписано вимоги до зі специфічними вимогам до предмету закупівлі Цифрова стаціонарна УЗД-система експертного класу, яка відповідає лише моделі УЗД апаратів виробництва General Electric, тобто запропонувати УЗД-система можна лише одного виробника, а це є прямим порушенням основних принципів публічних закупівель. Щодо даної вимоги потрібно зазначити наступне. В Медико-технічних вимогах до тендерної документації до предмета закупівлі передбачено технічні характеристики, які задовольняють потреби нашого закладу, керуючись вивченими комерційними пропозиціями. Звичайно, ці вимоги, може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. 2. Щодо необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника, зазначаємо, що отримавши даний документ, ми отримуємо гарантією поставки якісного обладнання, якого ми потребуємо у передбачені строки із гарантією отримання сервісного обслуговування кваліфікованим персоналом. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наголошуємо, що включеними у медико-технічні вимоги характеристики є вкрай важливими, оскільки всі вони плануються використовуватися нами на даному діагностичному обладнанні. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і не вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне підприємство "Любешівська багатопрофільна лікарня" Любешівської селищної ради вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено