-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо
Торги відмінено
412 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 060.00 UAH
Номер:
1184a4d92ec541c297f2e89f285c541a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
07.03.2023 16:20 - 29.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.03.2023
№ 15-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.03.2023 № 15-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2023-01-09-004439-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 8 та 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішень АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендеру з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2022 № 1482 (далі - Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі - АМКУ), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Пугачівський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 09.01.2023 № 15, тендерна пропозиція переможця ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 24.02.2023 № 66, повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2023, пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 22.03.2023, рішення АМКУ від 31.01.2023 № 1052-р/пк-пз.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить посади та електронної адреси посадової особи Замовника (Пивовар М.М.), уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Пунктом 8 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проте, моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, проєкт договору (Додаток № 4 до тендерної документації) не містить самого порядку змін його умов, зокрема, у випадках, встановлених пунктом 19 Особливостей.
Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено умову, що на виконання вимог абзацу 3 пункту 44 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, а саме:
- інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (надається переможцем виключно у разі, якщо протягом строку, визначеного ч. 6 ст. 17 Закону, буде відсутній вільний доступ до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi корупцiєю правопорушення), при цьому у випадку письмового підтвердження переможцем інформації про неможливість отримання вказаної довідки з технічних причин, обмеження роботи вказаного державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі - Витяг) що містить відомості щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Зазначений Витяг надається щодо осіб (особи), визначених згідно пунктів 5, 6, 12 частини 1 статті 17 Закону);
- довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону.
Проте, на порушення вимог підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та абзацу 3 пункту 44 Особливостей, переможцем торгів ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації документів, шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, 12 частини першої та частиною 2 статті 17 Закону.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 41 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» як таку, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей.
Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
23.03.2023 16:11 - 07.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
23.03.2023 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
Дата публікації звіту:
24.03.2023 08:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни.
Дата публікації:
27.03.2023 10:16
Запити/Пояснення
Номер:
fe44e202f1b04ad5a9e7617d21782fc3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2023 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М’ясо» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2023-01-09-004439-a ) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Відповідно до пункту 46 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Так, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником 24.02.2023 року, однак станом на 21.03.2023 року (на 25-ий день з дня оприлюднення повідомлення) інформація щодо укладеного замовником договору на веб-порталі відсутня.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення чи укладався Замовником договір за результатами проведення вказаної закупівлі, якщо так, прошу завантажити до пояснення його скан-копію.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.