• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо

Торги відмінено

412 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 060.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2023 15:37 - 14.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на незаконні дії Замовника –Комунальної установи "Пугачівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради

Номер: 40b2608b48a145d1b5c363dd9af88131
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-09-004439-a.c2
Назва: СКАРГА на незаконні дії Замовника –Комунальної установи "Пугачівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, 9 січня 2023 року було оголошено закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями на закупівлю м’яса «За кодом національного класифікатора України Код ДК 021:2015: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо. Відповідно до протоколу розкриття, що розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, було подано лише одну тендерну пропозицію (далі – Пропозиція) для участі у Процедурі закупівлі: № Найменування учасника Сума тендерної пропозиції 1 ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" 402 750,00 грн. 18 січня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено Протокол «ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» від 18.01.2023 р. № 16, яким було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП», по наступних підставах: «П. 4.1, ч.4, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа щодо строку дії своєї пропозиції. Учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у складі своєї пропозиції не надав зазначеного документу. 2. П.1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ» передбачено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника документа, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру. Дозвільними документами у сфері виробництва та обігу харчових продуктів, відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 930 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10 лютого 2016 р. № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» - є експлуатаційний дозвіл, або реєстрація потужності оператора ринку. Учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у складі своєї пропозиції не надав зазначеного документу.». З даним рішенням Замовника не погоджуємося, оскільки перед відхиленням тендерної пропозиції Замовник зобов’язаний був надати право на виправлення невідповідностей в тендерній пропозиції відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Свою позицію обґрунтовуємо наступним. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” затверджено: «3-7. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, ВИЗНАЧАЮТЬСЯ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ЗАХИЩЕНОСТІ ТАКИХ ЗАМОВНИКІВ ВІД ВОЄННИХ ЗАГРОЗ.». На виконання вимог пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” було прийнято Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Пунктом 1 «Загальні положення» вищевказаної Постанови затверджено: «1. Ці особливості ВСТАНОВЛЮЮТЬ ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.». Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 40 затверджено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Принагідно інформуємо, що даний пункт містить ІМПЕРАТИВНУ НОРМУ, тобто ОБОВ’ЯЗКОВУ до виконання, якщо виправлення не стосуються ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ!!! Відповідно до пункту 22, частини 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено поняття предмету закупівлі: предмет закупівлі - ТОВАРИ, РОБОТИ ЧИ ПОСЛУГИ, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі …….». З врахуванням вищевказаного пункту повідомляємо, що п. 4.1, ч.4, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимога про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа щодо строку дії своєї пропозиції, не підпадає під випадки, що не можуть виправлятися згідно пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. В даному випадку Замовник зобов’язаний був надати Учаснику торгів право на виправлення помилки. Повідомляємо, що ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» погоджується виправити таку помилку та не заперечує проти надання такого листа (Додаток додається до скарги). Щодо П.1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ» передбачено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника документа, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру. Дозвільними документами у сфері виробництва та обігу харчових продуктів, відповідно до ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 930 «Про затвердження Порядку видачі експлуатаційного дозволу, форми експлуатаційного дозволу та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10 лютого 2016 р. № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» - є експлуатаційний дозвіл, або реєстрація потужності оператора ринку. Учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у складі своєї пропозиції не надав зазначеного документу.». На виконання вимог даного пункту в складі пропозиції надано довідку щодо ліцензії (№ 13/01/23-3 від 13 січня 2023 року) в якій зазначено законодавчі підстави не надання такого документу. Дана довідка розроблена з врахуванням вимог Розділу ІІІ, пункту «1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». Пункт 1. Додатку 1 ТД містить конкретно прописану вимогу «Достовірна інформація У ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ в якій зазначити дані ПРО НАЯВНІСТЬ ЧИННОЇ ЛІЦЕНЗІЇ АБО ДОКУМЕНТА ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ НА ПРОВАДЖЕННЯ ВИДУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.». Зауважуємо на тому, що Замовник не вказав КОНКРЕТНИЙ ПЕРЕЛІК ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ, а також, що такі дозвільні документи мають стосуватися саме торгівлі продуктами харчування, не робив посилання на нормативно-правові акти відповідно до яких вони повинні бути видані. А тому на виконання вимоги документації нами було надано документи дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, які ми вважали включити до тендерної пропозиції (виписка з ЄДРПОУ, витяг з податкової, статут тощо), оскільки такий перелік не визначався Замовником торгів. Відповідно до ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст.1 - Термін "документ дозвільного характеру" вживається у значенні, наведеному у Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» ст.1 - документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. У випадку якщо Замовник вважає не достатньою подану інформацію чи не в повному об’ємі, або вважає що потрібно надати документи про дозволи, то в такому випадку Замовник Замовника зобов’язаний надати право учаснику на виправлення невідповідності відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пункт 40, оскільки надання таких документів не підпадає під випадки, що не можуть виправлятися згідно пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Повідомляємо, що ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» погоджується виправити таку помилку та не заперечує проти надання документів, що вказані в рішенні про відхилення, а саме документи, що підтверджують реєстрація потужності оператора ринку (Додатки додаються до Скарги). Підсумовуючи вищевикладене, рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» було порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП», а саме право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» та надати право на виправлення невідповідності в тендерній пропозиції відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року. Згідно пункту 52 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1. про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом; 2. про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі Замовником та зобов'язати Замовника скасувати скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП» та надати право на виправлення невідповідності в тендерній пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНС ГРУП». Додатки: 1. Витяг з державного реєстру потужностей, 1 арк. 2. Наказ про здійснення державної реєстрації потужностей, 4 арк. 3. Гарантійний лист про строк дії тендерної пропозиції, 1 арк.
Дата розгляду скарги: 30.01.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2023 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2023 14:37
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2023 10:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.Виконати рішення N 1052-р/пк-пз від 31.01.2023 Антимонопольного комітету України. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-09-004439-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МІРАЙТЕНС ГРУП»
Автор: ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП", Віра Такташова +380663197147, +380981384146, +380981384151, +380677263177 miraytensgrupp@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: e2ff4b1e75c74552b00ba881fb16dd74
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-09-004439-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-09-004439-a КОМУНАЛЬНОЮ УСТАНОВОЮ "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ, 18.01.2022 року було оприлюднено рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙТЕНСГРУП». З даним рішенням не погоджуємося, свою позицію обґрунтовуємо наступним. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” затверджено: «3-7. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, ВИЗНАЧАЮТЬСЯ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ЗАХИЩЕНОСТІ ТАКИХ ЗАМОВНИКІВ ВІД ВОЄННИХ ЗАГРОЗ.». На виконання вимог пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” було прийнято Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Пунктом 1 «Загальні положення» вищевказаної Постанови затверджено: «1. Ці особливості ВСТАНОВЛЮЮТЬ ПОРЯДОК ТА УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.». Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 40 затверджено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або ПОДАННЯ ЯКИХ ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). НЕВІДПОВІДНІСТЮ В ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТАХ, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ВВАЖАЮТЬСЯ ПОМИЛКИ, ВИПРАВЛЕННЯ ЯКИХ НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Принагідно інформуємо, що даний пункт містить ІМПЕРАТИВНУ НОРМУ, тобто ОБОВ’ЯЗКОВУ до виконання, якщо виправлення не стосуються ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ!!! Відповідно до пункту 22, частини 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено поняття предмету закупівлі: предмет закупівлі - ТОВАРИ, РОБОТИ ЧИ ПОСЛУГИ, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі …….Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку». В даному випадку в складі пропозиції не надано гарантійного листа щодо строку дії пропозиції, що не має жодного відношення ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ! Відповідно до П.1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ» передбачено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника: «Достовірна інформація У ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії АБО ДОКУМЕНТА ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ НА ПРОВАДЖЕННЯ ВИДУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом». В складі пропозиції надано довідку щодо ліцензії (№ 13/01/23-3 від 13 січня 2023 року) в якій зазначено законодавчі підстави не надання такого документу. Дана довідка розроблена з врахуванням вимог Розділу ІІІ, пункту «1.6. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.». В Рішенні про відхилення учасник зазначає, що учасник не надає в складі пропозиції документи дозвільного характеру. З даним рішенням не погоджуємося. Пункт 1. Додатку 1 ТД містить конкретно прописану вимогу «Достовірна інформація У ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ ДОВІЛЬНОЇ ФОРМИ в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії АБО ДОКУМЕНТА ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ НА ПРОВАДЖЕННЯ ВИДУ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.». Зауважуємо на тому, що Замовник не вказав КОНКРЕТНИЙ ПЕРЕЛІК ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ, а також, що такі дозвільні документи мають стосуватися саме торгівлі продуктами харчування, не робив посилання на нормативно-правові акти відповідно до яких вони повинні бути видані. А тому на виконання вимоги документації нами було надано документи дозвільного характеру на провадження господарської діяльності, які ми вважали включити до тендерної пропозиції (виписка з ЄДРПОУ, витяг з податкової, статутом тощо), оскільки такий перелік не визначався Замовником торгів. Відповідно до ЗУ «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст.1 - Термін "документ дозвільного характеру" вживається у значенні, наведеному у Законі України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності". ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» ст.1 - документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. У випадку якщо Замовник вважає не достатньою подану інформацію чи не в повному об’ємі, або вважає що потрібно надати документи про дозволи, то в такому випадку Уповноважена особа Замовника зобов’язана надати право учаснику на виправлення помилки відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пункт 40. З врахуванням вищевказаної інформації та керуючись Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року та ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас скасувати рішення при відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙГРУП» та у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. У випадку незадоволення вимоги, нами буде скеровано скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати учаснику ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП", якого не визнано переможцем процедури закупівлі UA-2023-01-09-004439-a за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції інформацію: 1.1. п. 4.1, ч.4, розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу про надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа щодо строку дії своєї пропозиції. Учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у складі своєї пропозиції не надав зазначеного документу. В період уточнення умови тендерної документації не оскаржувалися, внаслідок чого вважаються прийнятими учасником. 1.2. 2. п.1 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРІТЕРІЯМ, ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА ІНШІ ДОКУМЕНТИ (ДАНІ), ЩО НАДАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ» передбачено вимогу надання у складі тендерної пропозиції учасника документа, що підтверджують наявність ліцензії або іншого документу дозвільного характеру. В доповнення інформації, що міститься у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.01.2023 р. №16: чинним зaкoнoдaвcтвoм України передбачено, що більшість різних видів діяльності, операцій, чи умов роботи потребують попереднього отримання дозвільної документації, без наявності якої суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Дозвільними документами у сфері виробництва та обігу харчових продуктів є експлуатаційний дозвіл та реєстрація потужності операторів ринку харчових продуктів.
Статус вимоги: Відхилено