-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук ASUS Laptop X515EP або еквівалент
Завершена
326 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 634.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 634.50 UAH
Номер:
fc9ba6acbd864213a9cc2eba181e602a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-30-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2023 00:00
Період моніторингу:
31.01.2023 10:52 - 22.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2023 № 15-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 30.01.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 30.01.2023 № 15-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-01-09-000810-a 09.01.2023
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз’яснень на звернення учасників, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та відповідності його умов змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості); надання роз’яснень на звернення учасників; розгляд тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та відповідність його умов змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2023-01-09-000423-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 17.05.2023); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «САНТАРЕКС», товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ» та фізичної особи - підприємця «ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ»; протокольні рішення уповноваженої особи (протоколи) від 18.01.2023 б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю від 25.01.2023 № 63-23; пояснення, інформація та документи, надані Замовником 06.02.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.02.2023 15:52 - 25.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2023 15:52
Запити/Пояснення
Номер:
0b0bf815bf184c53a01abe6b2c520560
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
01.02.2023 21:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук ASUS Laptop X515EP або еквівалент)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d904aa29c5c44f8c8ef05cf8b5188eb7
Назва:
про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по процедурі № UA-2023-01-09-000810-a
Дата опублікування:
06.02.2023 14:46
Опис:
Адміністрація комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради (далі - КП «ПМЦПМСД») на Ваш запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по процедурі № UA-2023-01-09-000810-a, повідомляє наступне(документи додаються)
Номер:
038ad10c5fb944868a8ae20163e9c1d5
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
06.02.2023 14:52
Опис:
Адміністрація комунального підприємства «Первомайський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» Первомайської міської ради (далі - КП «ПМЦПМСД») на Ваш запит про надання пояснень, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість по процедурі № UA-2023-01-09-000810-a, повідомляє наступне.