• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливно-мастильні матеріали (бензин, дизпаливо)

Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

2 669 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 695.00 UAH
Номер: fe752848219c472188125b60ddc44355
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-13-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2023 09:34 - 08.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.02.2023 № 9 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 13.02.2023 № 9 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-01-05-002405-a 05.01.2023 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор Григорук
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 1 пункту 40 та пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 29 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-01-05-001262-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.01.2023 № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю КМ Енерджі (далі – ТОВ «КМ Енерджі») та пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Вест Кард» (далі - ТОВ «Вест Кард») на предмет відповідності вимогам тендерної документації, протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2023-01-05-002405-a, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відхилення учасника від 16.01.2023 №16 та рішення визначення переможця відкритих торгів від 26.01.2023 №25, договір від 03.02.2023 №040417-01/02/23-ШК1359, додаткові угоди до договору від 13.02.2023 №1 та 21.03.2023 №2, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 16.02.2023 та 27.02.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до протоколу від 19.01.2023 №16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовником була відхилена тендерна пропозиція учасника ТОВ «КМ Енерджі», яка електронною системою закупівель визначена найбільш економічно вигідною, згідно з пунктом 41 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тендерної документації а саме: «Учасником в складі тендерної пропозиції було запропоновано дві АЗС в межах міста Рівного АЗС №4, що знаходиться по вул.Гагаріна, 16 та АЗС №5 - по вул.Київська, 100. В Додатку 1 до Тендерної документації “Технічне завдання», в пункті 5 зазначено: “Якщо учасник пропонує в своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати: копію партнерського договору; гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами, які пропонує учасник, копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (якщо партнером виступає власник АЗС), або договір оренди АЗС (якщо партнером виступає орендар АЗС). Проте, в складі тендерної пропозиції на підтвердження даної вимоги, Учасником було надано Договір оренди земельної ділянки від 01 жовтня 2020 року та Договір оренди обладнання від 01 листопада 2019 року». Додатком 1 «Технічне завдання на закупівлю паливно-мастильних матеріалів (бензин, дизпаливо)» до тендерної документації встановлена вимога: - Учасник має надати документи, що підтверджують право власності на АЗС (якщо пропонується власна АЗС), або договір оренди АЗС (якщо пропонується орендована АЗС), або договір партнерства (якщо пропонуються партнерські АЗС); - Якщо учасник пропонує в своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати: копію партнерського договору; гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами, які пропонує учасник, копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (якщо партнером виступає власник АЗС), або договір оренди АЗС (якщо партнером виступає орендар АЗС). Учасник ТОВ «КМ Енерджі» завантажив до електронної системи закупівель інформацію (гарантійний лист щодо АЗС від 12.01.2023 Вих№36) про наявність АЗС в межах міста Рівного, а саме АЗС №4 та АЗС №5, що знаходиться по вул. Гагаріна, 16 та по вул. Київській,100. Учасником надано Договір оренди земельної ділянки по вул. Київській,100 від 01.10.2020, на якій розміщено склад ГСМ- АЗС, АЗБП, заправочна ємність, колонка для роздачі пального та Договір оренди обладнання по вул. Гагаріна, 16 від 01.11.2019 (заправочні ємкості, автозаправочні блок пункти, колонка для роздачі пального). Договір оренди земельної ділянки не містить підтвердження передачі в оренду разом із земельною ділянкою відповідного обладнання переліченого вище. Відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 40 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник зобов’язаний уточнювати невідповідності в інформації та/або документах, виявлені ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель. При цьому Замовником на порушення абзацу 1 пункту 40 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Крім того, встановлена в Додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації вимога, що учасник має надати документи, що підтверджують право власності на АЗС (якщо пропонується власна АЗС), або договір оренди АЗС (якщо пропонується орендована АЗС), або договір партнерства (якщо пропонуються партнерські АЗС), відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону “Про публічні закупівлі», відноситься до кваліфікаційного критерію процедури закупівлі «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно абзацу 1 пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. Тобто, встановлення Замовником в тендерній документації вимоги щодо надання документів та інформації, що є підтвердженням відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, визначеному пунктом 1 частини другої статті 16 Закону, є порушенням пункту 29 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником вказану вимогу застосовано на порушення пункту 29 Особливостей, що призвело до порушення пункту 41 Особливостей в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КМ Енерджі», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області оприлюднено запит від 14.02.2023 про надання пояснення. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 16.02.2023 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення найбільш економічно вигідного учасника торгів ТОВ «КМ Енерджі».
Період усунення порушень: 08.03.2023 14:28 - 23.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 08.03.2023 14:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.03.2023 року по закупівлі ID: UA-2023-01-05-002405-a - зобов’язання за договором припинено.
Дата публікації звіту: 13.03.2023 10:11

Запити/Пояснення