-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливно-мастильні матеріали (бензин, дизпаливо)
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Завершена
2 669 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 695.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 695.00 UAH
Період оскарження:
05.01.2023 12:43 - 10.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
58351a583f0441338340fe2843bf3f1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-05-002405-a.c1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Вимога
Шановний замовник! Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції, яка є найбільш економічно-вигідною є неправомірна з огляду на наступне:
По-перше.
Наявність в учасника матеріально-технічної бази (в даному випадку АЗС) та документальне цьому підтвердження є підтвердженням відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію в розумінні ст. 16 Закону, а відтак, у разі виявлення невідповідностей у інформації / документах поданих учасником, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (згідно вимог п. 40 постанови КМУ №1178).
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Виправлення нами невідповідносей, а саме завантажених документів про оренду АЗС, НЕ ПРИЗВОДИТЬ до зміни предмета закупівлі (предметом закупівлі так і залишиться код 09130000-9 Нафта і дистилятори (09132000-3 – бензин; 09134200-9 – дизельне паливо) та не змінює найменування товару!
Отже не зважаючи на те, що ви включили таку вимогу до Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання», в розумінні постанови КМУ №1178 дакі документи та/або інформація не є інформацією (та/або документами) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Отже не розмістивши вимогу про виправлення невідповідностей та не надавши нам можливість скористатись законним правом на виправлення таких невідповідностей, ви порушили норми Закону та наші законні права, як учасника даної процедури закупівлі!
По-друге.
Згідно п. 29 Постанови КМУ №1178 У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (п.1 ч.2 ст. 16 Закону: Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій).
Отже, застосувавши таку вимогу про підтвердження учасниками наявності матеріально-технічної бази (АЗС) у тендерній документації, ви порушили норми п. 29 Постанови КМУ №1178 не зважаючи на те, що включили таку вимогу до додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання».
Норми вищевказаної постанови не містять виключень щодо того в якій частині тендерної документації можуть бути розміщені такі вимоги, які стосуються підтвердження наявності матеріально-технічної бази. Постанова містить однозначну заборону Замовникам застосовувати таку вимогу у разі проведення відкритих торгів згідно з особливостями для закупівлі бензину, дизельного пального.
Відтак Вами допущено порушення Закону під час проведення процедури закупівлі, яке не можливо виправити на даному етапі. У випадку здійснення моніторингу Держаудитслужбою дане порушення буде виявленим і договір, який укладено за результатами проведеної процедури із порушенням Закону буде розірвано.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога щодо відхилення (2).pdf 23.01.2023 18:16
Дата подачі:
23.01.2023 18:16
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон), з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель.
Згідно п. 29 Постанови КМУ №1178 «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються». Отже, у наведеному випадку Замовником було дотримано вимоги у відповідності до даного пункту та чітко встановлено кваліфікаційні вимоги, які наведені в Додатку №5 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ», а саме:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
1.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, не менше одного, згідно форми, поданої в Додатку№5.
1.2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів), з копією(ями) додатку(ів), додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці, з оригіналом (оригіналами) або належним чином завіреною копією (копіями) документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання.
2. Наявність фінансової спроможності
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність із відповідними квитанціями про прийняття звітності контролюючими органами, відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
У графі 2000 звіту про фінансові результати “чистий дохід від реалізації продукції” не має бути меншим, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Примітки:* Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством.
Усі листи, довідки, форми тощо мають бути оформлені на фірмовому бланку, містити посаду, підпис та печатку уповноваженої на те особи, мати вихідний номер та дату складання/реєстрації.
Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.
Замовником, не вимагались положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону, а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Інші кваліфікаційні вимоги, які наведені в Додатку №5 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ВИМОГАМ» визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону.
Отже, постановою № 1178 визначено особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надано право замовнику самостійно визначати потребу в необхідності їх застосування у випадку придбання товару (крім передбачених пунктом 29 Особливостей).
Документальне підтвердження Учасника перебування АЗС у власності Учасника або у оренді дає гарантію Замовнику щодо якісного та безперебійного виконання умов договору про закупівлю протягом строку дії договору.
Учасником не підтверджено документально вимог наведених у Додатку №1 до Тендерної документації «Технічне завдання»:
- Учасник має надати документи, що підтверджують право власності на АЗС (якщо пропонується власна АЗС), або договір оренди АЗС (якщо пропонується орендована АЗС), або договір партнерства (якщо пропонуються партнерські АЗС).
- Якщо учасник пропонує в своїй пропозиції партнерські АЗС, для підтвердження відпуску товару він повинен надати: копію партнерського договору; гарантійний лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами, які пропонує учасник, копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (якщо партнером виступає власник АЗС), або договір оренди АЗС (якщо партнером виступає орендар АЗС).
Учасником було надано Договір оренди земельної ділянки від 01 жовтня 2020 року та Договір оренди обладнання від 01 листопада 2019 року.
Закупівля паливо-мастильних матеріалів (бензин, дизпаливо) проводиться Замовником з метою забезпечення належного та безперебійного надання цілодобової медичної допомоги, в зв’язку із тим, що останній являється єдиним закладом охорони здоров'я, який надає третинну (високоспеціалізовану) медичну допомогу дитячому населенню Рівненської області, тому своєчасна заправка автомобілів є вкрай важливою складовою.
Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
З метою передбачених ризиків (загроза для життя та здоров'я пацієнтів), безперебійної роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості, а також захисту прав Замовника, вважаємо вимоги передбачені в Додатку 1 до Тендерної документації «Технічне завдання» обґрунтованими та такими, що не містять порушень Закону.
Оскарження відкритих торгів з особливостями, оголошених відповідно до Постанови № 1178 від 12.10.2022, відбувається відповідно до пунктів 52-64 Особливостей з урахуванням положень ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Подана вимога не є скаргою в розумінні Особливостей та ЗУ "Про публічні закупівлі". Тобто подана вимога не зупиняє строки розгляду документів. Зупинити строки розгляду може лише скарга подана в АМКУ, яка подається не пізніше ніж через 5 днів з дня прийняття відповідного рішення.
Статус вимоги:
Відхилено