• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прання медичної білизни

кількість 1 послуга передбачає прання 27000 кг білизни

Завершена

837 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 185.00 UAH
Номер: 4cbaf1383fc7458fbe7845ab8e79c6d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-28-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.02.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.02.2023 14:56 - 22.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.02.2023 № 74 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.02.2023 № 74. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-04-004926-a, 04.01.2023. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» встановлено порушення вимог пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення вимог вимог пункту 40 та підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський обласний клінічний перинатальний центр (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-01-04-002575-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані в електронній системі закупівель вимоги про усунення Замовником порушень при проведенні процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі вимоги; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» (щодо підставності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН»; опубліковані Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерних пропозиціях учасників ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» та ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» та опубліковані вказаними учасниками документи на усунення таких невідповідностей; протокольні рішення уповноваженої особи від 16.01.2023 та від 23.01.2023; наявну в електронній ситемі закупівель інформацію щодо оскарження учасником ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» рішення Замовника та прийнятого Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення стосовно скарги (рішення №695-р/пк-пз від 23.01.2023, скаргу залишено без розгляду); повідомлення про намір укласти договір; надані переможцем документи при укладанні договору; договір від 03.02.2023 №72/1; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону № 2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пункту 3.2.1 частини 3.2. розділу 3 тендерної документації Замовника учасниками цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG”, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3.8 розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 тендерної документації. Так, за вимогою пункту 4 розділу «Особливі умови» Додатку 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації, на підтверддження забезпечення обов’язкової наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій, учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції належні копії гарантійних листів товаровиробника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу. Про веденим моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист виробника ТОВ «Бланідас» (лист №11-02/04/221 від 11.01.2023, файл «32. Гарантійний лист від виробника засоби.pdf»), у якому зазначено, що ТОВ «Бланідас» є офіційним виробником дезінфекційних засобів з ензимними складовими та гарантує якісне та своєчасне постачання таких засобів ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» відповідно до закупівлі UA-2023-01-06-001725-a, яку проподить КНП ЛОР «Львівська обласна дитяча клінічна лікарня «ОХМАТДИТ». Отже, учасником ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа виробника на підтверддження забезпечення обов’язкової наявності в технології прання операційної медичної білизни дезінфекційного засобу з ензимними складовими та використання відповідно до методичних рекомендацій за предметом закупівлі UA-2023-01-04-004926-a, яка проподилася Замовником. Також, за вимогами пункту 1 розділу «Особливі умови» Додатку 2 до тендерної документації учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах. Водночас, учасником ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» надано методику (файл «27. Методика прання та оброблення медичної білизни опис систем перелік програм.pdf»), яка не містить таких процесів як підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування та нейтралізація, полоскання, та містить п.27, згідно якого пральня оснащена обладнанням Electrolux, однак згідно довідки учасника про виробничі потужності учасник використовуватиме обладнання Unimac. З врахуванням вищенаведеного Замовником опубліковано в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» щодо виправлення невідповідностей у документах тендерної пропозиції шляхом надання копії гарантійного листа товаровиробника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу з ензимними складовими, а також детально розписаної методики прання та оброблення медичної білизни, яка містить усі процеси згідно Додатку 2 тендерної документації, зокрема таких процесів як підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування та нейтралізація, полоскання, та усунути невідповідність згідно п.27 методики прання. Слід зазначити, що відповідно до пункту 40 Особливостей №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, у пункті 40 Особливостей №1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, відповідно до вищевказаної норми Особливостей №1178, у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідності в інформації та/або документах про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, такі невідповідповідності не підлягають усуненню. Отже, на порушення вимог пункту 40 Особливостей №1178, Замовником неправомірно розміщено (опубліковано) учаснику ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Як наслідок, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «МЕДКЛІН», яка станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій та її розкриття не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника внаслідок не надання учасником у складі тендерної пропозиції відповідних документів згідно з вимогами пунктів 1 та 4 розділу «Особливі умови» Додатку 2 (Технічна специфікація) до тендерної документації Замовника (копії гарантійного листа товаровиробника на якісне та своєчасне постачання дезінфікуючого засобу з ензимними складовими та детально розписаної методики прання та оброблення медичної білизни, яка містить усі процеси), а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 03.02.2023 № 72/1.
Період усунення порушень: 13.03.2023 15:32 - 28.03.2023 01:00
Дата публікації висновку: 13.03.2023 15:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником здійснено оскарження висновку моніторингу Держаудитслужби України по закупівлі шляхом подання позову до суду.
Дата публікації: 27.03.2023 16:16
Дата відкриття провадження: 30.03.2023 18:00
Номер відкриття провадження: Відомості про справу: Львівський окружний адміністративний суд ; Єдиний унікальний номер справи 380/6235/23; Номер провадження П/380/6293/23; Дата реєстрації 30.03.2023

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник торгів приймаючи рішення про визначення учасника переможцем керувався виключно законними підставами. Згідно п.40 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Враховуючи, що ні гарантійний лист, ні методика прання не змінюють кількісні, якісні та технічні характеристики, а зокрема предмет закупівлі, а також те, що такі документи були надані у складі пропозиції, але містили невідповідності, що не змінюють предмет закупівлі при їх усуненні, - послуга прання залишається послугою з прання, - відтак, замовником правомірно надано час на усунення невідповідностей і визначено переможцем торгів учасника, який усунув такі невідповідності, тому вважаємо, що висновок за результатами такої закупівлі не є обгрунтованим та буде оскаржено в суді протягом 10 робочих днів.
Дата публікації звіту: 20.03.2023 17:32

Запити/Пояснення