-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання медичної білизни
кількість 1 послуга передбачає прання 27000 кг білизни
Завершена
837 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 185.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 185.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2023 16:18 - 09.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про неправомірне обрання переможця
Номер:
bddd395a738b487fa7adea619f90a05d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-04-004926-a.b4
Назва:
Вимога про неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо Вас розглянути нашу вимогу (у вкладенні) щодо невідповідності пропозиції ТОВ ФІРМА "МЕДКЛІН" вимогам тендерної документації та скасувати своє протокольне рішення від 23.01.2023 року про визначення його переможцем даної закупівлі та намір укладення договору з даним Учасником; ще раз розглянути тендерну пропозицію ТОВ «Гранд Модерн» та аргументоване пояснення відсутності підстав її відхилення.
У випадку не врахування наших вимог, ми будемо вимушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету про усунення порушень у сфері державних закупівель.
Дякуємо
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_неправомірне обрання переможця.pdf 27.01.2023 19:10
Дата подачі:
27.01.2023 19:10
Вирішення:
Шановні ТОВ «ГРАНД МОДЕРН», на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо підстав відхилення Пропозиції учасника ТОВ «ГРАНД МОДЕРН» детальний опис таких розміщено в протоколі відхилення учасника від 17 січня 2023 року. Невідповідність документа вимозі документації чи його відсутність, а також не усунення невідповідностей у строк встановлений Законом є підставою відхилення пропозиції такого учасника, що і висвітлено в протоколі відхилення.
Згідно абз.2 п.43 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.», тому повідомляємо, що учасик не може звертатися з вимогою що стосується кваліфікації іншого учасника. Однак, не зважаючи на це, повідомляємо, в частині кваліфікації пропозиції наступного учасника ,- пропозиція учасника містила невідповідності, які були усунені у строки і спосіб визначений відповідним повідомленням. Що стосується опису системи та переліку програм що використовуються в технологічних процесах, у первинній пропозиції учасника такі документи наявні, повідомлення про усунення невідповідностей таких не стосувалося, відтак повторно довантажувати такі немає необхідності.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
на рішення уповноваженої особи щодо закупівлі про відхилення Учасника
Номер:
4104e249d3e84e8787857239f378e984
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-04-004926-a.a3
Назва:
на рішення уповноваженої особи щодо закупівлі про відхилення Учасника
Скарга:
ТОВ "ГРАНД МОДЕРН" даним повідомляє, що надало достатні та належні документи згідно Вимоги Замовника про усунення невідповідностей від 13.01.2023р., а саме, на вимогу: 1) згідно ч.5.4 розділу 5 тендерної документації: «учасник підтверджує актуальність даних та відсутність негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника.» Даний пункт дискримінаційний для нових учасників, адже, якщо немає досвіду роботи з Замовником, то і немає необхідності отримувати зазначеної довідки саме за підписом ЗАМОВНИКА, адже це очевидний факт, який лише є додатковим бар’єром для відмови новим Учасникам, що і сталося у нашому конкретному випадку. Учасником надано довідку згідно вимог про відсутність підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі встановлених ч.2 статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» 2) згідно ч.5.4 розділу 5 тендерної документації учасник повинен надати «скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).» Учасником було надано довідку про відкриття банківського рахунку в АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» з інформацією про дату відкриття рахунку, належним чином оформлену банком. Зауваження Замовника, про те що довідка не датована датою оприлюднення оголошення про проведення закупівлі є безпідставною, оскільки дата надання довідки про відкриття банківського рахунку жодним чином не прив’язана до торгів, адже тут важливий факт наявності відкритого банківського рахунку. Актуальність дати важлива саме в довідці з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка була надана Учасником. 3) згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі. На підтвердження вимоги Учасником подано лист від дистрибютора ТОВ «Гал Еко Трейд», де зазначено, як представник компанії-виробника (ECOMAVI) – ТОВ «Гал Еко Трейд», при вчинені правочинів від імені та в інтересах ECOMAVI, створює відповідні обов’язки за такими правочинами для компанії виробника ECOMAVI. Договір про співпрацю між товаровиробником ECOMAVI S.r.l. Unipersonale і дистриб'ютором ТОВ «Гал Еко Трейд» є змішаним і містить серед іншого ознаки договору доручення. Відповідно до ст. 1000 Цивільного кодексу України – сторона (повірений) зобов'язується вчинити від імені та за рахунок другої сторони (довірителя) певні юридичні дії. Правочин, вчинений повіреним, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки довірителя. Тобто правочини (в тому числі і гарантійні листи) видані ТОВ «Гал Еко Трейд», як дистриб'ютором створюють обов'язки для товаровиробника ECOMAVI S.r.l. Unipersonale як довірителя в силу ст.1000 ЦК України. Відтак, вважаємо, що встановлення вимоги – надати гарантійний лист від виробника продукції - є дискримінаційною, та надає право відмовляти новим Учасникам, що і сталося у нашому конкретному випадку. 4) на вимогу додатку 1 тендерної документації підтвердити досвід виконання аналогічних договорів у формі, що визначена у ч.3 розділу 1 учасником подано довідку, в якій містяться невірні дані в частині суми договорів №150 від 05.10.22р., № 104 від 27.07.22р. враховуючи дані електронної системи закупівель прозоро (UA-2022-07-06-003445-a, UA-2022-09-14-007957-a), також копії відповідних договорів подані не в повному обсязі, не містять додаткових угод. Учасник має значну кількість правочинів і додаткових угод в рамках своєї діяльності. На вимогу Замовника Учасником було надано всі договори та додаткові угоди до них, в яких міститься істотна умова договору – ціна та сума договору. Інші додаткові угоди не надавались, оскільки вони жодним чином не впливають на суму договору, адже не містять істотних умов договору – ціни. Учасником надано всі договори та додаткові угоди, сума яких відповідає інформації про суму закупівлі в електронній системі закупівель прозоро (UA-2022-07-06-003445-a, UA-2022-09-14-007957-a). Зазначаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника є надуманими, не відповідають дійсності та суперечать нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_дискримінація.pdf 17.01.2023 13:49
- ДУ №1 до Договору №150.pdf 19.01.2023 09:28
- рішення від 23.01.2023 № 695.pdf 23.01.2023 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.01.2023 09:50
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.01.2023 15:16
Скарга
Скасована
на рішення уповноваженої особи щодо закупівлі про відхилення Учасника
Номер:
cdb2e451adc24444bccd23c6525fed0e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-04-004926-a.a2
Назва:
на рішення уповноваженої особи щодо закупівлі про відхилення Учасника
Скарга:
ТОВ "ГРАНД МОДЕРН" даним повідомляє, що надало достатні та належні документи згідно Вимоги Замовника про усунення невідповідностей від 13.01.2023р., а саме, на вимогу:
1) згідно ч.5.4 розділу 5 тендерної документації: «учасник підтверджує актуальність даних та відсутність негативного досвіду роботи з замовником інформацією за підписом замовника.»
Даний пункт дискримінаційний для нових учасників, адже, якщо немає досвіду роботи з Замовником, то і немає необхідності отримувати зазначеної довідки саме за підписом ЗАМОВНИКА, адже це очевидний факт, який лише є додатковим бар’єром для відмови новим Учасникам, що і сталося у нашому конкретному випадку. Учасником надано довідку згідно вимог про відсутність підстав у відмові учаснику в участі у процедурі закупівлі встановлених ч.2 статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
2) згідно ч.5.4 розділу 5 тендерної документації учасник повинен надати «скановану з оригіналу копію довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб – порталі Уповноваженого органу (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).»
Учасником було надано довідку про відкриття банківського рахунку в АТ «ПІРЕУС БАНК МКБ» з інформацією про дату відкриття рахунку, належним чином оформлену банком. Зауваження Замовника, про те що довідка не датована датою оприлюднення оголошення про проведення закупівлі є безпідставною, оскільки дата надання довідки про відкриття банківського рахунку жодним чином не прив’язана до торгів, адже тут важливий факт наявності відкритого банківського рахунку. Актуальність дати важлива саме в довідці з банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка була надана Учасником.
3) згідно додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі.
На підтвердження вимоги Учасником подано лист від дистрибютора ТОВ «Гал Еко Трейд», де зазначено, як представник компанії-виробника (ECOMAVI) – ТОВ «Гал Еко Трейд», при вчинені правочинів від імені та в інтересах ECOMAVI, створює відповідні обов’язки за такими правочинами для компанії виробника ECOMAVI. Договір про співпрацю між товаровиробником ECOMAVI S.r.l. Unipersonale і дистриб'ютором ТОВ «Гал Еко Трейд» є змішаним і містить серед іншого ознаки договору доручення. Відповідно до ст. 1000 Цивільного кодексу України – сторона (повірений) зобов'язується вчинити від імені та за рахунок другої сторони (довірителя) певні юридичні дії. Правочин, вчинений повіреним, створює, змінює, припиняє цивільні права та обов'язки довірителя. Тобто правочини (в тому числі і гарантійні листи) видані ТОВ «Гал Еко Трейд», як дистриб'ютором створюють обов'язки для товаровиробника ECOMAVI S.r.l. Unipersonale як довірителя в силу ст.1000 ЦК України. Відтак, вважаємо, що встановлення вимоги – надати гарантійний лист від виробника продукції - є дискримінаційною, та надає право відмовляти новим Учасникам, що і сталося у нашому конкретному випадку.
4) на вимогу додатку 1 тендерної документації підтвердити досвід виконання аналогічних договорів у формі, що визначена у ч.3 розділу 1 учасником подано довідку, в якій містяться невірні дані в частині суми договорів №150 від 05.10.22р., № 104 від 27.07.22р. враховуючи дані електронної системи закупівель прозоро (UA-2022-07-06-003445-a, UA-2022-09-14-007957-a), також копії відповідних договорів подані не в повному обсязі, не містять додаткових угод.
Учасник має значну кількість правочинів і додаткових угод в рамках своєї діяльності. На вимогу Замовника Учасником було надано всі договори та додаткові угоди до них, в яких міститься істотна умова договору – ціна та сума договору. Інші додаткові угоди не надавались, оскільки вони жодним чином не впливають на суму договору, адже не містять істотних умов договору – ціни. Учасником надано всі договори та додаткові угоди, сума яких відповідає інформації про суму закупівлі в електронній системі закупівель прозоро (UA-2022-07-06-003445-a, UA-2022-09-14-007957-a).
Зазначаємо, що підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника є надуманими, не відповідають дійсності та суперечать нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_дискримінація.pdf 17.01.2023 13:44
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.01.2023 13:46
Вимога
Відхилено
щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
1301a29a2ddd43a495282a960ca26c3b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-04-004926-a.c1
Назва:
щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Наша компанія планує взяти участь у оголошеній Вами закупівлі: UA-2023-01-04-004926-a. Під час ознайомлення з тендерною документацією було виявлено наявність у Додатку №2 до тендерної документації, у п. 3 розділу "Особливі умови:" вимоги: "Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику опис технологічної можливості прання білизни в розчинних мішках, а також гарантійний лист від виробника мішків про їх постачання в необхідній кількості, якості відповідно до умов тендерної документації з зазначенням ідентифікатора закупівлі та висновок СЕС".
Відповідно до пункту 3.8 розділу III Тендерної документації учасники Процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, установленим Замовником (згідно з додатком 2 Тендерної документації). У додатку 2 Тендерної документації наведено документи, що підтверджують відповідність предмета закупівлі технічним і якісним характеристикам, зокрема, для учасника, який не є виробником продукції: гарантійний лист від виробника продукції на їх постачання в необхідній кількості, якості. Замовник не довів необхідності встановлення наведеної вище вимоги. Виконати зазначену умову Тендерної документації зможуть лише суб’єкти господарювання, які мають стосунки з виробником продукції згідно вимог закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробниками, проте мають можливість поставки аналогічної або еквівалентної продукції (а саме мішки водорозчинні) від інших організацій-посередників.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Також існує практика Антимонопольного комітету України і її невиконання є підставою для скасування тендеру та проведення розслідувань щодо Замовника.
Враховуючи це, просимо розглянути нашу вимогу та внести зміни до тендерної документації (Додатку № 1 та 2) в частині вилучення з неї вимоги щодо зобов’язання надати Виконавцем Гарантійних листів саме від виробника продукції, натомість зазначити можливість гарантів: дистриб’ютора/офіційного представника/дилера/постачальника, оскільки гарантійний лист лише від товаровиробника є порушенням принципу добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи! Адже, Гарантійний лист – це документ, в якому гарант заявляє зобов’язання щодо виконання певних умов або вчинення деяких дій в інтересах учасника. Враховуючи, що дана вимога Замовника закупівлі зумовлена забезпеченням саме надійного, вчасно та якісного процесу поставки продукції для надання послуг, то відтак вважаємо для Замовника має бути прийнятним весь перелік суб’єктів господарювання (дистриб’ютор/офіційний представник/дилер/постачальник), що буде надавати цю гарантію, адже це не суперечить нормам та принципам чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.pdf 06.01.2023 16:58
Дата подачі:
06.01.2023 16:58
Вирішення:
Керуючись ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» повідомляємо, що тендерна документація містить іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Вимога про надання безпосередніх гарантій від виробника мішків для прання, пральних засобів,- забезпечує надійний процес поставки для надання послуг згідно графіку, без перебоїв та на найвищій якості, адже убезпечує від фальсифікату та проміжних ланок поставки, що в т.ч. здешевлює надавану послугу. Відтак, враховуючи, що на території України та поза нею є безліч виробників мішків та пральних засобів, вважаємо, що не існує жодних обмежень учасників щодо вибору таких виробників та отримання напряму гарантій поставки. Вимога сформована з метою уникнення під час прання медичної білизни використання фальсифікованих засобів , запобігання можливим поставкам неоригінальних засобів, чи постачання не в повному обсязі, що особливо важливо при наданні послуг, що є предметом закупівлі, для медичного закладу та для безперебійної роботи його, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування.
Статус вимоги:
Відхилено