-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)
Завершена
111 107 575.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 555 537.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 555 537.88 UAH
Номер:
977460cf54144b4a8cca08433ebf5bc0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-01-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
01.03.2023 10:44 - 23.03.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-01-02-006388-a 02.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС», ПрАТ «ГАЛИЧИНА-АВТО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «УКРНАФТА», на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.01.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-48, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТЕХ-СЕРВІС»), приватне акціонерне товариство «ГАЛИЧИНА-АВТО» (далі – ПрАТ «ГАЛИЧИНА-АВТО»), протокольне рішення уповноваженої особи від 23.01.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-88 (відхилення тендерної пропозиції), від 30.01.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-97 (продовження строку розгляду тендерної пропозиції), від 07.02.2023 № 01/01/09/03/13-01/1-105 (визначення переможця), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.02.2023, договір від 21.02.2023 № 23/13/247-МТР, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09.03.2023.
Період усунення порушень:
25.03.2023 05:09 - 30.03.2023 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2023 05:09
Запити/Пояснення
Номер:
6c89ef70d1a64d75bcf85e050abf8730
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2023 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі автомобільного тягача сідлового (ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-02-006388-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
bc8f682662c64dedb0a2b4f1b7b0302c
Назва:
Надання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Дата опублікування:
09.03.2023 15:25
Опис:
З метою створення власного парку машин для перевезення скрапленого нафтового газу та світлих нафтопродуктів, що дозволить частково відмовитись від послуг сторонніх організацій та зменшити витрати компанії, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)», (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2023-01-02-006388-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а саме Автомобільного сідлового тягача, визначались відповідно до потреб Замовника та з урахуванням необхідних параметрів:
• габарити ТЗ, розподіл та навантаження на вісь, вимоги до шасі, екологічна норма - в межах вимог законодавства для експлуатації ТЗ на шляхах загального користування, що не передбачають додаткових витрат та дозволів, виходячи із дорожніх умов, де передбачається експлуатація транспортного складу;
• висота сідельно-зчіпного пристрою, потужність силового агрегату та трансмісії, наявність та потужність гідроприводу, необхідні роз'єми та інше додаткове обладнання - для сумісності із автоцистернами-напівпричепами визначеного типу, із відповідними характеристиками напівпричепа, його навантаження тощо;
• вимоги до комфорту та комплектації кабіни - згідно з типом та тривалістю перевезень, для забезпечення водіїв необхідними умовами праці та відпочинку;
• додаткова комплектація ТЗ засобами безпеки - для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації транспортного складу;
• додаткове укомплектування ТЗ - згідно вимог Правил перевезення небезпечних вантажів.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керується:
- Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 20.08.2019р. № 3301-04/34980-06, щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі;
- Попереднім моніторингом цін на товари, роботи та послуги, який передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді комерційних (цінових) пропозицій, отриманих від потенційних учасників, за умови дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
При проведенні попереднього моніторингу цін для визначення очікуваної вартості закупівлі: «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)», були отримані комерційні пропозиції від наступних потенційних учасників: ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», ПрАТ «Галичина-Авто», ТОВ «Аванті Груп», ТОВ «Сучасні Вантажівки», ТОВ «АМАКО УКРАЇНА», ТОВ «ТРАКСПАРТС УКРАЇНА ЛТД», (аналітична таблиця по формуванню очікуваної вартості та пропозиції потенційних учасників додаються).
На підставі вищезазначеного, було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі».