-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)
Завершена
111 107 575.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 555 537.88 UAH
мін. крок: 0.5% або 555 537.88 UAH
Період оскарження:
02.01.2023 18:31 - 14.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено
see our answer for your tender
Номер:
2e87613bec37410a839e86585814056b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.b8
Назва:
see our answer for your tender
Вимога:
for tank trailers
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2023 18:24
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що Вашу вимога містить в собі посилання про надання роз’яснень по іншому тендеру. Замовник розглядає звернення/вимоги, що стосуються закупівлі «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автомобільний тягач сідловий)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
open your eyes
Номер:
910a5f22ff324481affbf763a6712f0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a7
Назва:
open your eyes
Вимога:
And read CMU Decree 861 carefully. Especially its Annex 1 where BLACK ON WHITE (our highlight) is written that this regulation is applicable for resident suppliers ONLY. Please confirm your understanding.
=================================
І уважно читайте Постанову КМУ 861. Особливо в його Додатку 1, де ЧОРНИМ ПО БІЛОМу (наш акцент) написано, що цей регламент застосовується ЛИШЕ до постачальників-резидентів. Будь ласка, підтвердьте своє розуміння.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.01.2023 21:46
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що пунктом 3 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачено, що дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, що підтверджується сертифікатом про походження товару.
Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”, публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки.
У Додатку 1 до зазначеного порядку наведено форму заявки про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації.
З огляду на вищезазначене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 передбачає механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також встановлює винятки, згідно яких дія Порядку не застосовується
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
efacd7145eab496197cd8af9682c3664
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a6
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно з наказом Мінекономіки від 28.09.2020 № 1894 Про затвердження примірної методики визначення вартості життєвого циклу, оцінка пропозиції проводиться на основі сукупної вартості володіння (тобто із врахуванням всіх витрат, ремонтів, ТО тощо).
Таким чином, пропонуємо внести зміни до тендерної документації стосовно оцінки тендерної пропозиції з врахуванням життєвого циклу предмету закупівлі відповідно до зазначеного наказу Мінекономіки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2023 23:02
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно з положеннями примірної методики визначення вартості життєвого циклу, затвердженої наказом Міністерства економіки України від 28.09.2020 р. №1894 передбачено, що вона може застосовуватися для визначення Замовником вартості життєвого циклу відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник може самостійно визначати, у яких випадках та для яких товарів застосовується вартість життєвого циклу як критерій оцінки для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
З огляду на вищезазначене, примірна методика визначення вартості життєвого циклу, затверджена наказом Міністерства економіки України від 28.09.2020 р. №1894 носить суто рекомендаційний характер. Замовник самостійно визначає необхідність застосування положень даного документу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога визначена в розділі ІІ Додатку 3 "Технічні, кількісні та якісні вимоги товару"
Номер:
8c16a1e8625b48d58c37e8e2d7b635ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a5
Назва:
Вимога визначена в розділі ІІ Додатку 3 "Технічні, кількісні та якісні вимоги товару"
Вимога:
"Рік випуску - не раніше 2021 року". Автомобілі більш давніх років випуску мають більшу вірогідність виходу з ладу шин, виробів з гуми, пластику, лако-фарбового покриття внаслідок природнього старіння. АКБ має зменшений термін служби внаслідок саморозряду, що спричинить додаткові витрати на ремонт. Старіші роки випуску знижують ринкову вартість автомобіля. Рік випуску Не раніше 2021 року Пропонується змінити рік випуску на 2023. Автомобілі більш давніх років випуску мають більшу вірогідність виходу з ладу шин, виробів з гуми, пластику, лако-фарбового покриття внаслідок природнього старіння. АКБ має зменшений термін служби внаслідок саморозряду, що спричинить додаткові витрати на ремонт. Старіші роки випуску знижують ринкову вартість автомобіля.
Пропонується змінити рік випуску на 2023.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2023 17:09
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі, встановлені Замовником з метою забезпечення добросовісної конкуренції серед учасників, досягнення максимального економічного ефекту, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, запобіганню корупційним діям і зловживанням. З огляду на вищезазначене, підстави для внесення запропонованих Вами змін - відсутні
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення порушень (кваліфікаційні критерії)
Номер:
dcde37c9f82a437f8a87d29d4b80452c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a4
Назва:
Вимога про усунення порушень (кваліфікаційні критерії)
Вимога:
Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» від 03.09.2020 р. № 3304-04/53972-06 надані детальні пояснення щодо визначення предмета закупівлі. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015).
Отже, відповідно до чинного законодавства, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Таким чином, вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, якою визначено «Аналогічним(-ми) за предметом закупівлі договором(-ами) вважається договір (-ри) щодо поставки автомобільних тягачів» є дискримінаційною, оскільки визначена за дев’ятою цифрою ДК 021:2015: 34130000-7
Просимо привести вимогу «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» до вимог чинного законодавства, тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.01.2023 16:58
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Тож перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію Замовником визначається самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
request
Номер:
03ee056ba3614596b743cdd47842b010
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.c3
Назва:
request
Вимога:
We will oblige very much if you extend deadline for presentation of documents for this tender till 20.01.2023, 12-30. For you it has no matter as you buy two components. But our factory will be able to prepare to both your tenders calmly without "horse racing with barriers"...
Thank you in advance.
============================
Будемо дуже вдячні, якщо Ви продовжите термін подачі документів на цей тендер до 20.01.2023 12-30. Для вас це не має значення, оскільки ви купуєте два компоненти. Але наша фабрика зможе спокійно підготуватися до обох ваших тендерів без "скачок з бар'єрами"...
Спасибі заздалегідь.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.01.2023 18:09
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що Замовник не вбачає необхідності у продовженні терміну подачі пропозицій у запропоновані Вами строки
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Bravo!
Номер:
8ccf09508ad04b1e8aa6a3ffa3d8ac25
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a2
Назва:
Bravo!
Вимога:
To make negotiations shorter please CLEARLY answer if you are going to accept goods for 100% made in China and/or India. Please do that latest on Friday to enable us to cancel both your orders with factories and concentrate on other tenders.
=================================
Щоб скоротити переговори, будь ласка, ЧІТКО дайте відповідь, чи збираєтеся ви приймати товари на 100% виготовлені в Китаї та/або Індії. Будь ласка, зробіть це не пізніше п’ятниці, щоб ми могли скасувати ваші замовлення на заводах і зосередитися на інших тендерах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.01.2023 20:33
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у процедурах закупівель на рівних умовах, кожен учасник має право подати пропозицію, у відповідності до вимог тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку №3 до тендерної документації. У предметі закупівлі, його технічних та якісних характеристиках відсутні посилання на конкретні марки чи виробників Товару або країну походження Товару
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
same
Номер:
02b6943f2fe647acad87bdaf03126664
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-02-006388-a.a1
Назва:
same
Вимога:
In your edition of reference to Localization regulation is missing a condition that it touches upon domestic manufacturers only. For foreign bidders it is not applicable. More of that - it is absurdous. Think!
P.S. Do you really want to buy only Ukraine-made goods and cut non-residents off? From where? KrAZ? Correct this silly term immediately and use the head when writing terms.
===========================
У вашому виданні посилання на положення про локалізацію відсутня умова, що воно стосується лише вітчизняних виробників. Для іноземних учасників торгів це не стосується. Більше того - це абсурд. Думай!
P.S. Ви дійсно хочете купувати тільки українські товари і відрізати нерезидентів? Звідки? КрАЗ? Негайно виправте цей дурний термін і використовуйте голову при написанні термінів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.01.2023 16:38
Вирішення:
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно п.2 Розділу V тендерної документації передбачено вимоги щодо підтвердження учасниками ступеню локалізації, а також зазначено примітку із посиланням на випадки за умовами яких дана норма не застосовується. Крім того, згідно вимог п.п.6 п.3 Додатку №2 до тендерної документації передбачена можливість надання учасниками листа-пояснення щодо незастосування ступеню локалізації. Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
З огляду на вищезазначене, положення тендерної документації, що стосуються підтвердження учасниками ступеню локалізації повністю відповідають ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 р. № 861
Статус вимоги:
Відхилено