-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
22Т-199_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна для проекту одночасно-роздільної експлуатації (ОРЕ) після КРС в асортименті)
Завершена
95 773 146.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 1 915 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 1 915 000.00 UAH
Номер:
fd8396b1718e4916900839f3e72ce158
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-20-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.03.2023 00:00
Період моніторингу:
20.03.2023 17:12 - 11.04.2023 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2023 № 78
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2022-12-27-005933-a 27.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МІК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.12.2022 № 286), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2023 № 033, від 14.02.2023 № 079, від 15.02.2023 № 081, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.02.2023, договір поставки (графік поставки) від 28.02.2023 № УГВ 127/30-23 на суму 54 799 800,00 грн, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 29.03.2023.
Період усунення порушень:
12.04.2023 16:21 - 18.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.04.2023 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
ad7b0b9eb6dd45ec934ffb7d5ae3fde6
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2023 13:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2023 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 22Т-199_42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна для проекту одночасно-роздільної експлуатації (ОРЕ) після КРС в асортименті) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-27-005933-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «МІК» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку № 8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю відповідно до пункту 9 розділу I тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ad39d9fb35114628b4250db49f5e58ea
Назва:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
29.03.2023 08:48
Опис:
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 щодо закупівлі 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Арматура фонтанна для проекту одночасно-роздільної експлуатації (ОРЕ) після КРС в асортименті), №22Т-199, ідентифікатор закупівлі №UA-2022-12-27-005933-a.