• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (Придбання електричної енергії на 2023 рік)

Постачання електричної енергії в 2023 році здійснюється згідно вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі та вимог що звичайно ставляться до постачання даного виду товару

Завершена

3 028 629.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 143.15 UAH
Номер: 7a852b2688f2407c9d2ba091cbd92a17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-05-02-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.05.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 02.05.2023 16:34 - 24.05.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.05.2023 №38-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 02.05.2023 №38-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3. UA-2022-12-14-021924-a 14.12.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 676-80-96, ira.vozniuk1@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 травня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення та розміщення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 14 грудня 2022 року №52), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Енера Вінниця», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю із переможцем від 27 грудня 2022 року №54, договір про постачання електричної енергії споживачу за кошти місцевого бюджету від 03 січня 2023 року №ЖМ-150900/1/2 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 05 січня 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 03 лютого 2023 року №1, від 03 квітня 2023 року №2 до Договору та пояснення від 11 травня 2023 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Проте, з урахуванням наданого під час моніторингу пояснення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, Замовником (головний розпорядник бюджетних коштів) на офіційному вебсайті Жмеринської міської ради Вінницької області (https://drive.google.com/drive/folders/1pK1LVhuy0aONwgjTzpwwtW0LuJz8F6o2) оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі 23 грудня 2022 року, тобто на сьомий робочий день з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 4-1 Постанови №710. Крім того, моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності із вимогами Постанови №1178. Відповідно до абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178 замовник в тендерній документації обов’язково зазначає інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Проте, у тендерній документації, затвердженій рішенням уповноваженої особи від 14 грудня 2022 року №52 Замовник не зазначив інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, чим не дотримався вимог абзацу 2 пункту 28 Постанови №1178. Окрім того, моніторингом установлено, що в пункті 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку з інформацією про наявність укладених учасником всіх необхідних договорів, передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії» із вказанням усіх реквізитів зазначених договорів, які є необхідними для забезпечення безперебійного електропостачання об’єктів замовника. В підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати оригінали або копії всіх зазначених у довідці договорів (допускається без надання додатків до них), передбачених статтею 4 Закону України «Про ринок електричної енергії». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Енера Вінниця», якого було обрано переможцем закупівлі відсутній договір про врегулювання небалансів електричної енергії з ПрАТ «НЕК Укренерго» від 14 травня 2019 року №0153-01024, який зазначений у гарантійному листі від 19 грудня 2022 року №1.08-2482, чим порушено вимоги пункту 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації. Відповідно до абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Енера Вінниця» як таку, що не відповідає умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, а уклав з ним Договір на суму – 2 390 614,38 грн.
Період усунення порушень: 23.05.2023 15:43 - 07.06.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.05.2023 15:43

Оскарження висновку в суді

Опис: 23 травня 2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області оприлюднило висновок про результати моніторингу UA-M-2023-05-02-000044 процедури закупівлі: «Електрична енергія (Придбання електричної енергії на 2023 рік)», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ідентифікатором закупівлі UA-2022-12-14-021924-a. Відповідно до ч. 10. ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. дня з дня розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель З урахуванням викладеного вище та користуючись правами передбаченими Законом, Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради повідомляє про те, що не погоджується з інформацією, викладеною у висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, який оприлюднено 23.05.2023 року про результати моніторингу UA-M-2023-05-02-000044, процедури закупівлі: «Електрична енергія (Придбання електричної енергії на 2023 рік)», за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (ID: UA-2022-12-14-021924-a) та оскаржив 01.06.2023 року цей висновок до Вінницького окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 02.06.2023 11:59
Дата відкриття провадження: 12.06.2023 00:00
Номер відкриття провадження: 120/7735/23

Запити/Пояснення