-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Обладнання для керування виробничими процесами (Шафа автоматики газорозподільної станції)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2022-10-11-001683-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Торги не відбулися
157 249 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 572 490.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 572 490.00 UAH
Номер:
fc0949129cb748dea892d2d7a973e389
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-04-10-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2023 00:00
Період моніторингу:
10.04.2023 12:19 - 02.05.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2023 № 95
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2022-12-14-018399-a 14.12.2022 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ», ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», ТОВ «Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-Україна» – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 квітня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 13.12.2022 № ВТП 22-1307, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» (далі – ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ»), приватного акціонерного товариства Науково-виробниче підприємство «Радій» (далі – ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій»), товариства з обмеженою відповідальністю «Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-Україна» (далі – ТОВ «Електротехнічна компанія Е-НЕКСТ-Україна»), рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 02.02.2023 № 1235-р/пк-пз та від 21.03.2023 № 3510-р/пк-пз, пояснення Замовника, надане 26.04.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
03.05.2023 17:50 - 09.05.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.05.2023 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
ae71106e550b4c9e915f73d90ca0febd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2023 15:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Обладнання для керування виробничими процесами (Шафа автоматики газорозподільної станції)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-12-14-018399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.01.2023 № 22-1307-р-1-відх Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ», а також згідно з протокольним рішенням б/д № 22-1307-р-/відх-2 Замовник відхилив тендерну пропозицію ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», через порушення учасниками абзацу другого підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: «учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей».
На підтвердження зазначеної інформації про відхилення Замовник у вказаних протоколах оприлюднив скріншоти листування через засоби електронного зв’язку з іншими суб’єктами господарювання (яких не можливо ідентифікувати), та зазначив що ці суб’єкти є - «виробниками продукції».
Проте, у довідках від 22.12.2022 № 22/12-13 та б/н б/д «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 38810000-6– обладнання для керування виробничими процесами / industrial process control equipment (шафа автоматики газорозподільної станції)» учасники ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» та ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій» зазначають інформацію, що вони самі є виробниками продукції, яка є предметом закупівлі.
З огляду на зазначене:
А) поясніть який пункт тендерної документації недотримано учасниками ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» та ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», що стало причиною їх відхилення;
Б) надайте офіційні запити та офіційні відповіді виробника продукції у разі листування з ним.
В) поясніть чому Замовник не скористався вимогами пункту 40 Особливостей та не розмістив у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення, невідповідностей, які він встановив.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74c12e43680548fd9dabd3fa46517caf
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 21.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-018399-a
Дата опублікування:
26.04.2023 16:20
Опис:
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 21.04.2023 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-018399-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення.
1. По першому питанню, технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до внутрішніх виробничих потреб Товариства.
Основним критерієм формування технічних вимог є забезпечення автоматичного контролю та управління технологічним процесом функціонування газорозподільної станції, що дозволяє управляти технологічними режимами заданими експлуатацією, а також забезпечувати безперервний контроль виникнення аварійних ситуацій на газорозподільних станціях і завчасно сигналізувати та включати алгоритми захисту, спрямовані на запобігання аварії.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (з наступними змінами) методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Відповідно до частини першої статті 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація.
Згідно з частиною 2 статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, а також інформація, визнана такою на підставі закону. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, якщо інше не встановлено законом.
Наказом ТОВ «Оператор ГТС України» від 29.11.2022 № 587 затверджено Перелік відомостей, що становлять комерційну таємницю ТОВ «Оператор ГТС України» та конфіденційну інформацію щодо персональних даних його співробітників (далі - Перелік).
Згідно з пунктом 4.4. Переліку до відомостей, що становлять комерційну таємницю, віднесено відомості, отримані від контрагентів під час формування очікуваної вартості закупівлі.
З урахуванням вказаних обставин, повідомляємо, що відомості щодо формування очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме три комерційні пропозиції від потенційних постачальників, надані листом ТОВ «Оператор ГТС України» ТОВВИХ-23-5280КТ від 26.04.2023 на адресу Державної аудиторської служби України.
2. По другому питанню.
Щодо твердження «Проте, у довідках від 22.12.2022 № 22/12-13 та б/н б/д «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 38810000-6– обладнання для керування виробничими процесами / industrial process control equipment (шафа автоматики газорозподільної станції)» учасники ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» та ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій» зазначають інформацію, що вони самі є виробниками продукції, яка є предметом закупівлі» повідомляємо, що виробниками шафи автоматики газорозподільної станції є учасники ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» та ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій», окрім комплектуючих, що входять до складу шаф, - товари різних виробників, про що і зазначили учасники у своїх тендерних пропозиціях у наданих Додатках 1.1 до Додатку 1 до тендерної документації.
Виходячи з того, що виробники комплектуючих різні та наявна інформація, що потребувала уточнення, Замовник звернувся до деяких з цих виробників за уточненням технічної інформації.
А. Відповідно до рішення Уповноваженої особи тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей, а саме:
Невідповідність у наданій інформації по п.3.24.7.1 та 3.24.7.2 Додатку 1 до тендерної документації та в частині п.3.2. Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до рішення Уповноваженої особи тендерна пропозиція учасника ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій» відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей, а саме:
Невідповідність у наданій інформації по п. 3.5.10.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Б. Офіційне листування з виробниками продукції не велося. Комунікація з виробниками продукції проводилася засобами електронного поштового зв’язку.
В. Відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до рішення Уповноваженої особи (протокол № 22-1307-р-1-відх. від 20.01.2023) тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Відповідно до рішення Уповноваженої особи (протокол №22-1307-р-2-відх. від 07.02.2023) тендерна пропозиція учасника ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій» відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Водночас правомірність відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» підтверджено рішенням АМКУ № 1235-р/пк-пз від 02.02.2023, згідно з яким у задоволенні скарги ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ» на дії Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції відмовлено.
Згідно з правовою позицією Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), якщо технічні характеристики запропонованого Учасником обладнання відповідають фактичним значенням, що вимагались Замовником, але не підтверджені виробником обладнання, є підстави вважати це наданням учасником недостовірної інформації та, відповідно, відхиляти тендерну пропозицію такого учасника на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Аналогічна правова позиція міститься у рішенні АМКУ № 3510 -р/пк-пз від 21.03.2023 за процедурою закупівлі UA-2022-12-14-018399-a, предмет закупівлі «Обладнання для керування виробничими процесами (Шафа автоматики газорозподільної станції)».
У мотивувальній частині рішення АМКУ № 3510 -р/пк-пз від 21.03.2023 зазначено, що Переможцем у складі пропозиції зазначено недостовірну інформацію щодо технічних характеристик, обладнання, зокрема, за позиціями 3.2, 3.5, 3.6, 3.7. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 41 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей.
Таким чином, тендерні пропозиції учасників ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ», ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій» не містили невідповідності в розумінні пункту 40 Особливостей, а містили недостовірну інформацію, що є підставою для відхилення тендерних пропозицій вказаних учасників на підставі абзацу 2 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Додатки: 1. Інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМУНІКАЦІЙНІ ІНЖЕНЕРНІ МЕРЕЖІ».
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції ПАТ Науково-виробниче підприємство «Радій».
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-14-018399-a