-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні летючки на базі вантажного автомобіля (Лот 1 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 2 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 3 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
76 005 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 126 675.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 126 675.00 UAH
Номер:
04f7d2d3ba2f4cea9543418ee5383629
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 17:53 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.01.2023 № 9
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що
додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
14 UA-2022-12-06-017572-a 06.12.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови
№ 1178, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Аларіт-пром-» за лотами № 1 - № 3 та ТОВ «УкрЄвроМАЗ» за лотом № 3, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2022 із змінами від 08.12.2022 та від 13.12.2022, вимогу про усунення порушення учасника SENSO DYNAMICS LLC від 13.12.2022 та відповідь Замовника від 16.12.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт-пром» (далі – ТОВ «Аларіт-пром-») за лотами № 1 - № 3 та товариства з обмеженою відповідальністю «УкрЄвроМАЗ» (далі – ТОВ «УкрЄвроМАЗ») за лотом № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договора про закупівлю від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04722-01 (за лотом № 1), від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04822-01 (за лотом № 2), від 29.12.2022
№ ЦЗВ-07-04922-01 (далі – договір) (за лотом № 3), додаткову угоду від 30.12.2022 № 1 до договору, пояснення Замовника, надані 27.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
09.02.2023 18:35 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2023 18:35
Запити/Пояснення
Номер:
275a08ff264f4d9084892581f5480ea3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2023 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі аварійно-відновлювальних летючок на базі вантажного автомобіля (Лот 1 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 2 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 3 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-12-06-017572-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі за лотами 1, 2, 3 умов пункту 7.5 розділу 7 тендерної документації в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e5ce0e0536ab46b596a479558ee190eb
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.01.2023 11:18
Опис:
Відповідь на запит до моніторингу закупівлі № UA-2022-12-06-017572-a (293_ВО):
1. Технічні характеристики предмету закупівлі визначені державними стандартами України. Посилання на зазначені стандарти містяться у додатку №1 до тендерної документації. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» стандарт – нормативний документ, заснований на консенсумі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання привила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Очікувана вартість предмета закупівлі визчена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275, методом порівняння ринкових цін.
2. Закупівлю № UA-2022-12-06-017572-a оголошено 06.12.2022 та відповідно до частини 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) філією «Центр забезпечення виробництва» «Укрзалізниця» (або Товариство) забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості предмета закупівлі у системі PROZORRO та на веб-сайті Товариства шляхом автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті).
Через введення військового стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» та за наявності загрози об’єктам інфраструктури АТ «Укрзалізниця», які за критеріями ризику відноситься до об’єктів критичної інфраструктури держави, Товариством прийнято рішення обмежити роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.
Враховуючи викладене так зване «віддзеркалення інформації», розміщеної у системі PROZORRO з переадресацією на сайт АТ «Укрзалізниця» припинено під час воєнного стану. Поновлення звичайної роботи обміну інформації буде здійснено за результатами втрати дії рішень Президента та Кабінету Міністрів України зазначених у п. 2 цієї інформації.
3. За результатами проведення Процедури закупівлі з переможцем торгів – ТОВ «АЛАРІТ ПРОМ-» укладено договори поставок від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04722-01, № ЦЗВ-07-04822-01 та № ЦЗВ-07-04922-01.
Відповідно до п. 7.5 розділу 7 тендерної документації замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 0,5 % від вартості договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору надається учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа.
Всі необхідні реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку № 7 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору.
Розділом ІІ Додатку № 7 до тендерної документації визначено вимоги до гарантії виконання зобов’язань учасника по сплаті договірного забезпечення, де однією із вимог передбачено, що забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії договору, до повного виконання договору в частині поставки продукції.
ТОВ «АЛАРІТ ПРОМ-» надало АТ «Укрзалізниця» в особі філії «Центр забезпечення виробництва» документи, визначені тендерною документацією, що необхідні для укладання договору про закупівлю (копії додаються):
1. Файл PDF з назвою «Довіреність від 24.09.2020 № 3916» - 8 арк.
2. Файл PDF з назвою «Банківська ліцензія від 06.10.2011 № 123» - 1 арк .
3. Файл PDF «Гарантія від 28.12.2022 № 326» - 2 арк.
4. Файл PDF «Гарантія від 28.12.2022 № 327» - 2 арк.
5. Файл PDF «Гарантія від 28.12.2022 № 328» - 2 арк.