• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Аварійно-відновлювальні летючки на базі вантажного автомобіля (Лот 1 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 2 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби; Лот 3 - 34140000-0 – великовантажні мототранспортні засоби)

Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.

Завершена

76 005 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 126 675.00 UAH
Номер: 04f7d2d3ba2f4cea9543418ee5383629
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000138
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.01.2023 17:53 - 08.02.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.01.2023 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2022-12-06-017572-a 06.12.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178, своєчасності надання відповіді на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Аларіт-пром-» за лотами № 1 - № 3 та ТОВ «УкрЄвроМАЗ» за лотом № 3, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2022 із змінами від 08.12.2022 та від 13.12.2022, вимогу про усунення порушення учасника SENSO DYNAMICS LLC від 13.12.2022 та відповідь Замовника від 16.12.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт-пром» (далі – ТОВ «Аларіт-пром-») за лотами № 1 - № 3 та товариства з обмеженою відповідальністю «УкрЄвроМАЗ» (далі – ТОВ «УкрЄвроМАЗ») за лотом № 3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 23.12.2022, договора про закупівлю від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04722-01 (за лотом № 1), від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04822-01 (за лотом № 2), від 29.12.2022 № ЦЗВ-07-04922-01 (далі – договір) (за лотом № 3), додаткову угоду від 30.12.2022 № 1 до договору, пояснення Замовника, надані 27.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 09.02.2023 18:35 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 18:35

Запити/Пояснення