• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по Площі Перемоги, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області

Завершена

3 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 350.00 UAH
Номер: 3d99345c206040d78e3c2c1af141c56c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-13-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.02.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.02.2023 16:01 - 17.03.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 22.02.2023 № 44 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2023 № 44 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2022-11-03-014191-a 03.11.2022 Комунальне підприємство "Новомосковський комбінат комунальних підприємств" код ЄДРПОУ 03341517 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olgavet3012@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 11 частини 1 статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення пунктів 28 Особливостей та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо внесення змін до договору встановлено порушення підпункту 1 пункту 19 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про надання послуг з поточного ремонту від 02.12.2022 №02/12-4 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Новомосковський комбінат комунальних підприємств» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції учасника від 18.11.2022 №18/11, протокол (рішення) відповідальної особи про визначення переможця та намір про укладення договору від 18.11.2022 №18/11, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 18.11.2022, договір про надання послуг з поточного ремонту від 02.12.2022 №02/12-4, додаткові угоди від 08.12.2022 №1, від 29.12.2022 №2. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог Особливостей та Закону № 922, а саме: - на порушення пункту 28 Особливостей Замовником в тендерній документації не зазначено інформацію про прийняття чи неприйняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів; - підпунктом 12.3 розділу 12 проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, Замовником визначено, що істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадках, передбачених ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 р. «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»). Проте вказана зміна істотних умов договору суперечить нормі пункту 19 Особливостей в частині відмінності підпунктів 2 та 6 зміни істотних умов договору від пунктів 2 та 6 частини п’ятої статті 41 Закону №922. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. З огляду на зазначене, відображення у підпункті 12.3 розділу 12 проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації вказаних вище змін істотних умов договору не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідне для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі (зразок довідки додається). Обов’язкова наявність в Учасника у власності або на правах оренди/суборенди або договору про надання послуг/користування/ експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів для виконання даних видів робіт: коток дорожнiй самохiдний масою не менше 8 т, асфальтоукладник, та одна з перерахованих машин/механізмів: дорожня фреза, автогрейдер, автогудронатор. *Зазначаються транспортні засоби, машини механізми обладнання, асфальтобетонні заводи тощо, необхідні для проведення робіт, визначених технічним завданням. Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування. У документах тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 07.11.2022 ВИХ. № 1360, якою не підтверджено наявність обладнання та механізмів, які відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, що міститься в документах тендерної пропозиції зазначеного учасника, необхідні для виконання послуг та мають використовуватись під час виконання послуг, а саме: автогрейдери середнього типу, потужність 99 КВТ (135 к.с); автогудронатори, місткість 3500 л; бульдозери, потужність 79 кВт (108 к.с); розподільники щебеню та гравію; щітки дорожні навісні на базі трактора; гудронатори ручні; киркувальник. Також в зазначеній довідці відсутня інформація щодо асфальтобетонного заводу. Крім того, моніторингом установлено, що в документах тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» міститься гарантійний лист від 10.11.2022 Вих. №1-10, надісланий ТОВ «РОДНОР» в адресу ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ». Відповідно до зазначеного листа ТОВ «РОДНОР» гарантує вчасну поставку та належну якість асфальтобетонних сумішей та інших матеріалів ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» для надання послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по Площі Перемоги. Проте, слід зазначити, що ТОВ «РОДНОР» не є учасником закупівлі та в тендерній пропозиції учасника закупівлі ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» відсутні будь-які документи (укладені договори, угоди, інші документи) підтверджуючі взаємовідносини між зазначеними товариствами щодо постачання асфальтобетонних сумішей та інших матеріалів. Крім того, в документах тендерної пропозиції ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» міститься Інформаційний лист від 07.11.2022 Вих. №1366, в якому зазначений учасник інформує про те, що не планує залучати до виконання робіт субпідрядників/співвиконавців. Таким чином учасником ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально – технічної бази в частині відсутності вищевказаних механізмів, обладнання та асфальтобетонного заводу, що суперечить вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення підпункту 2 пункту 41 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» та укладено договір про надання послуг з поточного ремонту від 02.12.2022 №02/12-4 на суму 3 837 942,86 гривень. До зазначеного договору укладено додаткову угоду від 08.12.2022 №1, пунктом 1 якої сторони погодили продовжити строк дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг, з урахуванням, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Згідно з пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 15.12.2022, тобто з порушенням термінів, визначених пунктом 11 частини 1 статті 10 Закону №922 (граничний термін оприлюднення 13.12.2022). Крім того, до зазначеного договору Замовником додатковою угодою від 29.12.2022 №2 внесено зміни щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на суму 508 353,38 гривень. Моніторингом процедури закупівлі встановлено, що решта обсягів робіт зменшена, проте відповідно до Локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01 (далі - Локальний кошторис), що є Додатком до додаткової угоди від 29.12.2022 №2 та відповідно до Дефектного акту включено роботи, які не передбачені Додатком №2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», а саме: -поз.2 до Локального кошторису – розробка грунту в траншеях та котлованах екскаваторами місткістю ковша 0,5 куб.м з навантаженням на автомобілі – самоскиди, група грунту 3, який знаходиться на відстані до 2 м від поверхні комунікацій або предметів, що заважають, також об’єму грунту, що знаходиться від наземного предмета, що заважає (дерев, стовпів, тощо) у межах вильоту стріли екскаватора (одиниця виміру 100 м куб) – 2,1856; -поз.3 до Локального кошторису – перевезення грунту до 10 км (одиниця виміру т) – 349,696; -поз.5 до Локального кошторису – ущільнення грунту самохідними вібраційними котками (одиниця виміру1000 куб.м)- 0,372; - поз.21 до Локального кошторису (одиниця виміру шт.) – демонтаж люка – 4; -поз. 22 до Локального кошторису (одиниця виміру шт.) – установлення люка // раніше демонтовані – 4; - поз. 24 до Локального кошторису (одиниця виміру шт.) - установлення люка – 1. Підпунктом 1 пункту 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю (крім договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, зокрема зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Таким чином, на порушення підпункту 1 пункту 19 Особливостей Замовником додатковою угодою від 29.12.2022 №2 до договору від 02.12.2022 №02/12-4 внесено зміни щодо виконання обсягів послуг, не передбачених Додатком №2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі».
Період усунення порушень: 20.03.2023 16:13 - 04.04.2023 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2023 16:13