• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по Площі Перемоги, м.Новомосковськ, Дніпропетровської області

Завершена

3 870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 350.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2022 20:43 - 11.11.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін в Розділ VI. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю.

Номер: 5643727671004db397d16c6b118a60fc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-014191-a.a5
Назва: Внесення змін в Розділ VI. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Вимога:
Доброго дня. В першій редакції тендерної документації було відсутнє в Розділ VI. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю. Жодної вимоги і питання з цього приводу не подавалося і не розміщувалось. Вимагаємо надати законодавче обгрунтування Внесення змін в Розділ VI. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю. та щодо Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5,0% вартості договору. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ внесені змін в Розділ VI. п.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, Тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону № 922). Одним із дієвих засобів забезпечення належного виконання договірних зобов’язань зі сторони постачальника, виконавця чи підрядника за договором про закупівлю є забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може первищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування.

Номер: 02a61b5756734fb3b67ac62fd5ef2e0f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-014191-a.a4
Назва: Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування.
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо, що для виконання робіт (у випадку перемоги у даній процедурі закупівлі) наше підприємство планує використовувати мобільний асфальтобетонний завод. Основною відмінністю (перевагою) мобільного (переміщуваного) асфальтобетонного заводу над звичайним (стаціонарним) є швидкість та простота переміщення АБЗ. Мобільний АБЗ може бути у найкоротший час переміщений у будь-яке місце (у т.ч. в безпосередній близькості до об’єкту ремонту). ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, дійсно встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску. Звісно, що випуск асфальтобетонних сумішей буде відбуватись в момент виконання робіт, тобто після укладення договору про закупівлю та фактичного початку виконання робіт. Однак в ТД Замовник вимагає, щоб обмеження у відстані стосувались не перевезення асфальтобетонних сумішей під час виконання робіт, а відстані від фактичного знаходження асфальтобетонної установки на момент подання тендерної пропозиції до об’єкту надання послуг/виконання робіт. Звісно, що між моментом подання тендерної пропозиції і моментом випуску асфальтобетонних сумішей (у випадку перемоги у закупівлі і укладення відповідного договору) є значний проміжок часу. Оскільки переміщення навіть мобільного асфальтобетонного заводу потребує певних грошових та людських витрат, жоден власник/орендар не переміщуватиме мобільний АБЗ лише для того, щоб подати пропозицію для участі у закупівлі. Натомість, у випадку перемоги у закупівлі, переміщення мобільної АБЗ є і доцільним, і технічно можливим. Розуміючи це, значна Замовників в умовах своїх документацій прямо прописують можливість використання мобільного заводу і зазначають, що у разі такого використання майбутнє місце розташування заводу має підтверджуватись документами від власника/користувача земельної ділянки. Так, Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області визначає, що «у разі використання мобільного асфальтобетонного заводу учасник повинен надати лист-згоду власника земельної ділянки на розміщення асфальтобетонного заводу на його території із зазначенням адреси ділянки» (див. зокрема процедури №№ UA-2019-07-29-001328-b, UA-2019-07-08-000571-b тощо). Аналогічне положення у своїх документаціях прописує Служба автомобільних доріг у Сумській області (див. зокрема процедури №№ UA-2019-11-07-001196-c, /UA-2019-11-13-000748-a тощо). Натомість Замовник у даній процедурі закупівлі фактично унеможливлює застосування учасниками мобільних асфальтобетонних заводів, оскільки вимагає, щоб вже на момент подання тендерної пропозиції (а не на момент виконання робіт, що було б доцільним та обґрунтованим) асфальтобетонний завод знаходився вже у місці, в якому учасник планує його розмістити у випадку перемоги у закупівлі. Порушення прав Учасника полягає у тому, що наш мобільний асфальтобетонний завод, який ми плануємо використовувати, наразі не знаходиться у безпосередній близькості до об’єкту ремонту, а тому Учасник не може підготувати пропозицію, яка б відповідала вимозі Документації. Враховуючи вищевикладене, умова «Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування» має бути виключена з Тендерної документації з метою приведення останньої у відповідність із ЗУ «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», Вимагаємо: 1. Виключити вимогу щодо "Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування". 2. Передбачити у тендерній документації можливість використання учасником мобільного заводу. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, вимога щодо зазначення місця розташування асфальтобетонного заводу ніяким чином не обможує потенційних учасників до використання в своїй господарській діяльності мобільного (пересувного) заводу. Також звертаємо Вашу увагу, що Замовник жодним чином не обмежив місцерозташування будь якого АБЗ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Учасника у власності або на правах оренди/суборенди або договору про надання послуг / користування / експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів: Коток дорожнiй самохiдний масою не менше 3т., дорожня фреза, асфальтоукладник

Номер: ca471920c9924a86b699eab6417d60e0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-014191-a.a3
Назва: Учасника у власності або на правах оренди/суборенди або договору про надання послуг / користування / експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів: Коток дорожнiй самохiдний масою не менше 3т., дорожня фреза, асфальтоукладник
Вимога:
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Учасника у власності або на правах оренди/суборенди або договору про надання послуг / користування / експлуатації наступних машин, механізмів та інструментів: Коток дорожнiй самохiдний масою не менше 3т., дорожня фреза, асфальтоукладник. ВКАЗАНА ВИМОГА Є ОБМЕЖЕННЯМ КОНКУРЕНЦІЇ ТА ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. ВИМАГАЄМО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний Учаснику, даним пунктом Замовник мінімізує ризики несвоєчасного виконання робіт, стислі терміни та погодня умови, вимагає своєчасного виконання послуг із зазначенням техніки для виконання даних послуг. Тендерна документація підготовлена згідно з п. 31 статті 1 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування. Це є дискримінацією.

Номер: 7a9dc037108344d6b5e6f24805e76ede
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-014191-a.b2
Назва: Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування. Це є дискримінацією.
Вимога:
Наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі. Проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Наявність нижченаведеної дискримінаційної вимоги у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства. А саме вимога про те, що "Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування". Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Однак, пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації визначено дискримінаційна вимога, а саме "Для діючих асфальтобенних заводів – зазначити місцерозташування". Відповідно до ст.3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Разом з тим, дана встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечать вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст.31 Господарського кодексу України. Окрім того, встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, місцезнаходження заводів яких знаходяться на значній відстані від Замовника. Наше підприємство має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак, у разі прийняття нами участі в процедурі закупівлі без неусунення Замовником дискримінаційних вимог наша тендерна пропозиція буде відхилена з підстав невідповідності вимогам встановлених в тендерній документації, оскільки місцезнаходження заводу нашого асфальтобетонного заводу знаходиться в зоні понад 20 км від Замовника. А тому, вищевказана дискримінаційна вимога порушує права нашого підприємства як потенційного учасника закупівлі. При цьому в тендерній документації немає жодного пояснення необхідності вказаного обмеження. Пояснюємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Державними стандартами, зокрема ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» не регламентується вимог щодо відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей. У вказаних документах встановлені вимоги щодо фізико-механічних властивостей асфальтобетону та відповідно до марки бітуму мінімальні температури на початку ущільнення укладеного шару суміші. Відповідно до діючих національних стандартів, а саме, п.п. 5.3.6. ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний» передбачено, що укладання гарячої асфальтобетонної суміші потрібно проводити весною за температури повітря не нижче 5 °С, влітку або восени - не нижче 10 °С. Підпунктом 5.4.4 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування. Отже, такий товар як асфальтобетонні суміші повинен бути доставлений до об’єкту будівництва протягом 3 годин і відстань при цьому не має жодного значення. Підпунктом 5.4.5 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 вказано, що температура початку ущільнення гарячої асфальтобетонної суміші у залежності від марки в'яжучого наведена в таблиці 12. Чому Замовником встановлено таку вимогу щодо розташування асфальтобетонного заводу, а не часу, як того вимагають діючі на даний час ДСТУ, не обґрунтовано. Жодним нормативно-правовим актом така вимога, як відстань перевезення при закупівлі товарів не встановлена. Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу обмеження відстані транспортування асфальтобетонних сумішей Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №5373-р/пк-пз від 09.08.2017 р. комісія визнала дискримінаційною вимогу щодо обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші у 30 км та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Усунення вищезазначеної дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказану дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, вимога щодо зазначення місця розташування асфальтобетонного заводу, обмеження у відстані доставки асфальтобетонної суміші ніяким чином не обможує потенційних учасників, Також звертаємо Вашу увагу, що Замовник жодним чином не обмежив місцерозташування будь якого АБЗ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога щодо підписання Акт огляду об’єкта погоджений замовником згідно додатку № 4.

Номер: b52e8230fe494b108565ecbecc9029bc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-11-03-014191-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога щодо підписання Акт огляду об’єкта погоджений замовником згідно додатку № 4.
Вимога:
Дана вимога є відверто дискримінаційною оскільки обмежує право участі осіб, які знаходяться в інших містах України і не встигнуть здійснити огляд в строки, що дозволяють прийняти участь в закупівлі. Вимога надання акту огляду є безпідставною та необґрунтованою. Користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття пропозицій учасників буде мати інформацію про учасників,які бажають взяти участь в закупівлі, що порушує принцип «Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Також Замовник має можливість лобіювати інтереси окремих учасників. Також існує ризик, Замовник може не вийти на зв’язок та, з незалежних від Учасника підстав, не підписати зазначений акт, що в подальшому може бути підставою для відхилення. Існує стала практика рішень Колегії , наприклад № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021р. , оголошення UA-2021-07-09-000599-с щодо такої вимоги, де Колегія стає на сторону Учасника, адже така вимога звужує коло учасників. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ТА ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО ПІДПИСАННЯ АКТУ ОГЛЯДУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, данну вимогу буде задовільнено та внесенно зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так