-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)
Торги відмінено
501 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 505.00 UAH
Номер:
202252f586164aa091686d7cf8f97dfb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2023 00:00
Період моніторингу:
28.02.2023 10:29 - 22.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-10-21-010656-a 21.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови № 1178, своєчасності надання інформації та документів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2022 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення закупівлі, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), стану виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ, Орган оскарження) від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз та від 12.12.2022 №7303-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, внесеними протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.10.2022 №168; лист ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 25.10.2022 № 25/10/ZK-355 щодо технічних складнощів при накладанні КЕП 24.10.2022 з 09:00 до 18:00, рішення Колегії АМКУ від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз та від 12.12.2022 №7303-р/пк-пз, коментарі Замовника від 29.11.2022 та від 04.03.2023 про виконання рішень Колегії АМКУ від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз та від 12.12.2022 №7303-р/пк-пз, протокольне рішення уповноваженої особи від 29.11.2022 № 207, протокольне рішення уповноваженої особи від 10.01.2023 № 4, протокольне рішення уповноваженої особи від 17.01.2023 № 7, пояснення Замовника та долучені документи, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 лютого, 15 та 20 березня 2023 року.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
В ході проведення моніторингу з питань виконання рішень Колегії АМКУ встановлено, що згідно інформації, наявної в інформаційно-телекомунікаційній системі «Prozorro» під час виконання рішення Колегії АМКУ від 17.11.2022 № 6781-р/пк-пз Замовник протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.11.2022 № 207 скасовує рішення про визначення переможцем ФОП Жученко Борис Валерійович та про відхилення учасника ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП», який автоматично переходить у статус «Очікує рішення».
При цьому, згідно вищезазначеного протокольного рішення уповноваженої особи, Замовник 29 листопада 2022 року одночасно приймає рішення щодо проведення закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» на ідентичних умовах з деталізацією кваліфікаційного критерію та відміняє процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2022-10-21-010656-a.
Відповідно до пункту 52 Постанови № 1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей.
Згідно абзацу четвертого пункту 56 Постанови № 1178 скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів, відповідно до пункту 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Відповідно, учасником ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» 02 грудня 2022 року було подано скаргу щодо прийнятого Замовником рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-10-21-010656-a, через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель, яка була прийнята до розгляду Органом оскарження 06 грудня 2022 року.
Крім того, згідно з абзацом другим пункту 59 Постанови № 1178, в електронній системі закупівель автоматично оприлюднюються прийняті органом оскарження рішення та розсилаються повідомлення суб’єкту оскарження та замовнику, таким чином, Замовник був повідомлений про оскарження учасником ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» щодо прийнятого Замовником рішення щодо відміни процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2022-10-21-010656-a та прийняття Органом оскарження скарги до розгляду (Номер скарги: UA-2022-10-21-010656-a.a2).
Згідно з пунктом 62 Постанови № 1178 строк розгляду скарги органом оскарження становить сім робочих днів з дати прийняття скарги до розгляду, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 12 робочих днів.
Виходячи зі змісту частин вісімнадцятої та дев’ятнадцятої статті 18 Закону № 922-VIII, за результатами розгляду скарги орган оскарження приймає рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язує замовника повністю або частково скасувати свої рішення, відновивши процедуру закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.
Так, рішенням Органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (оприлюднено 13 грудня 2022 року) було прийнято рішення про задоволення скарги частково та зобов’язано Замовника ("КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВОЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022- 10-21-010656-a.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII – рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Проте, в електронній системі закупівель відсутня інформація про виконання рішення Органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз у період не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження, тобто з 12.12.2022 по 10.01.2023.
Згідно з абзацом сьомим частини другої статті 8 Закону № 922-VIII для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися, в тому числі, інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель.
Під час аналізу інформації, наявної в електронній системі закупівель, встановлено що Замовник 01 грудня 2022 року оголосив закупівлю «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» за ідентифікатором UA-2022-12-01-016446-a з аналогічним відміненій процедурі закупівлі предметом закупівлі та очікуваною вартістю – 501 000,00 гривень, у якій приймав участь лише один учасник ТОВ «Зеленгосп-Ужгород», з яким 20 грудня 2022 року укладає договір про закупівлю №468/01 та оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю в повному обсязі у період його дії 20 грудня 2022 — 31 грудня 2022.
Таким чином, встановлено, що у період оскарження відміни процедури закупівлі за ID: UA-2022-10-21-010656-a (29 листопада 2022 17:28 по 10 грудня 2022 00:00) вчиняє дії, направлені на укладення договору про закупівлю послуг з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода, а не дії, спрямовані на усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ «ВМ КАПІТАЛ ГРУП» та/або на виконання рішення Органу оскарження.
Водночас, у протокольному рішенні уповноваженої особи від 10.01.2023 № 4, який опубліковано 10 січня 2023 року о 16:19 зазначено, зокрема, наступне: «На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7303-р/пк-пз від 12.12.2022, яким зобов'язано комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-10-21-010656-a, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р.», при цьому подальші дії, спрямовані на скасування відміни процедури закупівлі та її відновлення у електронній системі не вчинені.
Окрім того, станом на час проведення моніторингу процедури закупівлі (дата публікації рішення про проведення моніторингу 28 лютого 2023 10:29) в електронній системі закупівель, була відсутня інформація про виконання Замовником рішення Органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та/або оскарження Замовником в судовому порядку рішення АМКУ.
З приводу вищеописаного, Замовнику під час проведення моніторингу процедури закупівлі у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, 28 лютого 2023 року було направлено запит про надання пояснень та документів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Згідно наданих пояснень від 03 та 04 березня 2023 року та долучених документів слідує, що Комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради у зв’язку з технічними причинами не мало можливості виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в строки встановлені законодавством у сфері закупівель.
Також, 04 березня 2023 року при надання пояснень Замовником було зазначено наступне: «Щодо технічної реалізації виконання рішення Колегії АМКУ на електронному майданчику» Після надання пояснень в межах даного моніторингу, уповноваженою особою Замовника виявлено, що у вкладці "Скасування закупівлі" у профілі закупівлі нарешті стала активною кнопка "Скасувати дію". Відтак уповноваженій особі Замовника нарешті вдалося технічно реалізувати Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику та Протокол уповноваженої особи № 7 від 17.01.2023 р. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Враховуючи зазначене, в межах проведення моніторингу 15 березня 2023 року, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області було направлено запит Замовнику, зокрема, надати Замовником (уповноваженою особою) підтверджуючі документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
Проте, Замовником у відповідь на запит не надано документального підтвердження щодо вжиття заходів з виконання рішення органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, а саме: підтверджуючі документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
Таким чином, за результатами аналізу питання виконання Замовником рішення органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз встановлено порушення частини двадцять другої статті 18 Закону № 922-VIII, а саме: невиконання у встановлений термін рішення органу оскарження, яке не було оскаржене до суду.
Слід зазначити, що згідно наявної на веб – порталі Уповноваженого органу інформації, Замовником 04 березня 2023 року надано коментар до АМКУ щодо виконання рішення від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та відмінено процедуру закупівлі послуг з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Період усунення порушень:
21.03.2023 15:02 - 05.04.2023 01:00
Дата публікації висновку:
21.03.2023 15:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
Єдиний унікальний номер справи 260/2231/23
Дата реєстрації 04.04.2023
Склад суду Гебеш С.А.
Сторони у справі: Відповідач (Боржник): Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області,
Позивач (Заявник): Комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради
Суть судової справи: про визнання протиправним та скасування висновку
Дата визначення складу суду 04.04.2023 о 16:11
Дата публікації:
05.04.2023 12:51
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9972ab3328bb4e11b44c5ed85a932af6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.02.2023 11:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ)? У разі оскарження Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
04b020833d3946c790384a7b45e36620
Назва:
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Дата опублікування:
03.03.2023 16:55
Опис:
Очікувана вартість бюджетного призначення на закупівлю обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на послуги, включені до складеного технічного завдання станом на жовтень 2022 р. Кошторис очікуваної вартості пулу послуг, включених до закупівлі, додається до пояснення.
Обсяги закупівлі визначені на підставі доведених на виконання КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради актів Комісії з обстеження зелених насаджень Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради. Очікувана потреба у закупівлі становила сукупний перелік зелених насаджень на території м.Ужгорода, що підлягали вирізці, обрізці та формувальній образці. У зв’язку із відсутністю у підприємства деяких дороговартісних механізмів та працівників окремих кваліфікацій та розрядів, прийнято рішення залучити до виконання даного завдання підрядників.
Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням обсягів закупівлі та з урахуванням досягнення економічного, оперативного та якісного виконання завдання, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Номер:
c6aa1b5c503f4cd092e316a65f2da8a0
Назва:
Щодо виконання замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз
Дата опублікування:
03.03.2023 16:56
Опис:
Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.)
10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель.
Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги».
Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178.
Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf).
В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису.
Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик.
Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу).
Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua.
Номер:
9b454a3dce7146d680e95fea6f06d442
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 16:01
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
deadd75c3dd34385a483efa74300b5a0
Назва:
Щодо технічної реалізації виконання рішення Колегії АМКУ на електронному майданчику
Дата опублікування:
04.03.2023 10:03
Опис:
Після надання пояснень в межах даного моніторингу, уповноваженою особою Замовника виявлено, що у вкладці "Скасування закупівлі" у профілі закупівлі нарешті стала активною кнопка "Скасувати дію". Відтак уповноваженій особі Замовника нарешті вдалося технічно реалізувати Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику та Протокол уповноваженої особи № 7 від 17.01.2023 р. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Номер:
0fed6fa40b39410cae15a44db3438686
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.03.2023 16:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a33f6de56fd54f37948bab4d08725cc6
Назва:
На запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 бер 16:51
Дата опублікування:
20.03.2023 15:15
Опис:
1. Щодо запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання підтверджуючих документів про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 повідомляємо, що на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. Відповідну інформацію про виконання рішення було розміщено в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) через автоматизоване робоче місце замовника. Дані дії були вчинені Замовником у визначені для виконання рішення АМКУ Законом строки.
Як було описано раніше, станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика з цього питання здійснювалось засобами телефонного зв’язку на телефон, вказаний у розділі «Контакти» електронного майданчика закупівель. З пояснень служби підтримки майданчика стало відомо, що технічні несправності є тимчасовими та пов’язані з нерегулярними відключеннями електроенергії через ракетні атаки на енергосистему України. Жодних підтвердних документів чи публічних повідомлень майданчик з цього приводу не надавав.
Інформація щодо виконання рішення АМКУ Замовником та щодо неможливості реалізувати виконання такого рішення через технічні несправності майданчика була оприлюднена Замовником та наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Оскільки авторизований майданчик не був відключений від електронної системи закупівель (повідомлень щодо цього не було оприлюднено на сайті самого майданчика та інформацію про це не повідомила служба підтримки при зверненні у телефонному режимі) замовник продовжував використовувати даний електронний майданчик для оприлюднення/розміщення інформації та документів в межах даної закупівлі.
2. Щодо закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a
Дана закупівля опублікована Замовником 01.12.2022 року.
Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі, у Замовника не існувало зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
Провадження, за результатами якого було винесено дане рішення, було відкрито 02.12.2023 р.
В межах провадження за скаргою ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a1, в межах закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 та повідомлено орган оскарження та скаржника, що у зв’язку з виробничою потребою Замовник дійшов висновку про необхідність оголосити процедуру закупівлі за предметом Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) очікуваною вартістю 501 000 грн з ПДВ на ідентичних умовах процедури закупівлі за № UA-2022-10-21-010656-a з деталізацією кваліфікаційного критерію за ст. 16 (вимоги до наявності працівників належної кваліфікації) (Протокол УО КП “КШЕП” УМР 207 Про виконання рішення Колегії АМКУ). Таке рішення Замовник прийняв через неможливість внести зміни у тендерну документацію на стадії кваліфікації учасників та через наявні порушення законодавства, що перешкоджали Замовнику здійснити закупівлю послуг належної якості, зокрема щодо вимог законодавства щодо охорони праці.
В межах розгляду скарги ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a2 Замовник повторно повідомляв орган оскарження та скаржника про те, що оголошені відкриті тогри з особливостями за тим самим предметом закупівлі, з ідентичними до відміненого тендеру вимогами до учасників, з тією самою очікуваною вартістю та за тим самим тех завдань, з деталізацією вимог до учасників за ст. 16. Ідентифікатор нової ідентичної закупівлі UA-2022-12-01-016446-a.
В межах надання пояснень органу оскарження Замовник наголосив, що перед оголошенням нової процедури (за 2 календарні дні), замовник поінформував про це скаржника та колегію АМКУ шляхом надання інформації про виконання рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022. Законні права та інтереси скаржника жодним чином не були порушені таким рішенням замовника, оскільки він має право бути учасником будь-якого тендеру, що перебуває у публічному доступі на веб-порталі ДП «Прозорро». Однак у новій процедурі закупівлі, за результатами розкриття пропозицій учасників, виявлено, що скаржник не подавав своєї тендерної пропозиції. Скарг та вимог щодо умов закупівлі UA-2022-12-01-016446-a від користувачів веб-порталу не надходило.